رفتن به مطلب

برگزیده نقاشی های پینو هنرمند ایتالیایی


ارسال های توصیه شده

ابتدا کمی آشنا بشیم با این هنرمند...

 

s8el06tnx1zwnypuj84a.jpg

 

 

پینو (Pino) هشتم نوامبر 1939 در Bari به دنیا آمد. وی تحصیلات خود را در آکادمی هنر شهر خود شروع کرد و در سال 1960 به آکادمی Brera وارد شد، محلی که بعد ها توانست قابلیت ها و استعداد های ذاتی خود را در به تصویر کشیدن پیکره های زنان و کودکان تکمیل کند. ( زنان با لباس هایی بلند و بعضاً نیمه عریان بخش عظیمی از موضوعات نقاشی وی را تشکیل می دهند.) طی دو سال تحصیلش تحت تأثیر Pre-Raphaelites و Macchiaioli قرار رفت. وی با سبک های امپرسیونیست اواخر دهه 60 نیز آشنا شد.

 

از سال 1960 تا 1979 کارهای وی در بسیاری از نمایشگاه های مهم ایتالیا و اروپا مطرح شد. همزمان همکاری خود را با دو ناشر بسیار معروف ایتالیایی بنام های Mondadori و Rizzoli برای تصویر سازی کتاب ها آغاز کرد. با این حال پینو در میلان احساس محدودیت می کرد. او طالب آزادی های هنری بیشتری بود که به باور او در ایالات متحده وجود داشت. در سال 1979 تحت حمایت های مالی گالری Borghi، که پیشتر به کمک آنها نمایشگاه هایی در نیویورک و ماساچوست بر پا کرده بود، به آمریکا رفت. در سال 1980، پس از تلاش های پی در پی، ناشر کتب Zebra اولین قرارداد طرح روی جلد را با وی منعقد کرد. ایده های وی آنقدر نوین، پراحساس و موفق بود که جواز ورود به محافل بسیاری از ناشرین رمان های عاشقانه را بدست آورد.

 

محبوبیت وی در میان جامعه ادبی چنان گسترش یافت که به هنرمند پر طرفدار Zebra, Bantam, Simon & Schuster, Harlequin, Pinquin USA, Dell تیدیل شد. پینو تا به حال 3000 کتاب را به تصویر کشیده و سبک او بازارهنر را تحت تأثیر و تسلط قرار داده است. او با وجود اینکه 13 سال از عمر هنری خود را برای تصویر سازی روی جلد اختصاص داد، هیچگاه از آرزوی اصلی خود که همان هنر های زیبا بود فاصله نگرفت. در ایالات متحده او تحت تأثیرSoralla, Sargent, Benson & William Merit Chase قرار گرفت. در سال 1992 با گالری های اصلی و مطرح Scottsdale, Arizona, May تماس هایی برقرار و 5 اثر خود را برای آنها ارسال کرد که همگی به بهترین وجه پذیرفته شدند. از آن زمان تا کنون آثار نقاشی وی در گالری های Morris و whiteside در Hilton Head و Stuart Johnson در Tucson به نمایش در آمد. از پینو برای شرکت در بسیاری در از برنامه های شبکه های تلویزیونی و مصاحبه با نشریات داخلی و خارجی دعوت به عمل آمد. بعلاوه توانایی های بسیار وی در شکار حرکات و توصیف حالات روحی موضوعش، سفارش کار های بسیاری را برای وی در زمینه نقاشی صورت به همراه داشت. پینو به همراه همسر و پسر و دخترش در نیوجرسی زندگی می کند.

 

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...