رفتن به مطلب

کارگاه مقاله خوانی- توربولانس


ارسال های توصیه شده

پیش بینی جریان و انتقال حرارت در کانال های ریب دار سه بعدی خطی و غیرخطی اپسیلن-k توسط مدل های

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

جریان آشفته کاملا توسعه یافته در کانال های ریب دار سه بعدی با سطح مقطع مربعی، عموما در سیستم خنک کاری داخلی پره های توربین گاز پیشرفته وجود دارند.

لینک به دیدگاه
  • 4 هفته بعد...

مقایسه شبیه سازی احتراق پیش آمیخته آشفته با روش های PDF و RANS :

لینک دانلود:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

روش تابع چگالی احتمال چیست؟

لینک به دیدگاه
  • 3 هفته بعد...

4- آنالیز آیرودینامیک وانت مزدا

لینک دانلود:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

روش دوخت و دوز چیست؟

لینک به دیدگاه

روشی نو جهت کنترل اختلاط اندرکنش جت آشفته با جریان عرضی- کاهش نیروی پسای دیواره

لینک دانلود:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

روش نوینی که در این مقاله استفاده شده چیست؟ مقاله برای سال 1383 شمسی هست.

لینک به دیدگاه
  • 1 ماه بعد...

بررسی جریان درون حفره با استفاده از روش شبیه سازی گردابه های بزرگ

در این مقاله چرا از فرض جریان دو بعدی استفاده شد؟

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه
  • 5 ماه بعد...

شبیه سازی عددی سه بعدی الگوی جریان اطراف آبشکن های عمود بر

ساحل و مایل با در نظر گرفتن شرایط مرزی مختلف

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

خلاصه:سه بعدی/فلوئنت/شبکه منشوری/مدل کا-اپسیلن

جهت لحاظ نمودن اثر سطح آزاد از روش های پوش صلب و حجم سیال استفاده شده

لینک به دیدگاه

محاسبه ضریب دمپینگ رول یک راکت معین با استفاده از روش عددی:

محاسبه ضریب دمپینگ رول یک راکت معین با استفاده از روش عددی

بیشترین کاربرد ضریب دمپینگ رول در شبیه سازی مسیر پروازی و تعیین تغییرات سرعت دورانی راکت و طراحی سیستم های هدایت و کنترل..

نتایج: این ضریب تقریبا مستقل از ماخ بوده و تابعی از شکل و ابعاد هندسی می باشد..

از گمبیت و فلوئنت.. شبکه متحرک.. مدل توربولانس اسپالارت آلماراس..

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه
  • 2 هفته بعد...

بررسی سه بعدی میدان جریان در حالت غیرواکنشی و واکنشی در محفظه احتراق توربین گاز

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

جریان بصورت سه بعدی، پایا، آشفته، تراکم پذیر، لزج و دوفازی در نظر گرفته شده..مدل آشفتگی کا-اپسیلن RNG .. استفاده از گمبیت و فلوئنت..

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...