رفتن به مطلب

تسلیحات الكترومغناطیسی ضد بشری ارتش آمریكا + عکس


ارسال های توصیه شده

بسیاری از پدیده های طبیعی توسط سازمان های نظامی و امنیتی آمریكا مورد سوء استفاده قرار گرفته و به ابزاری علیه بشریت تبدیل شده است.

 

تک ناز : در این میان امواج نیز از این سوء استفاده مصون نمانده و با دست كاری قابلیت های موجود در آن به اسلحه‌ای ترسناك و گاهی مرگبار علیه انسان تبدیل شده است. گاهی این تسلیحات را "سلاح های غیر كشتاری" می نامند. این سلاح ها هم بر جسم و هم بر روان انسان تاثیرگذار هستند. نوعی از آن كه بر حالات روانی انسان تاثیر می گذارد در شكنجه ها، بازجویی ها، كنترل ذهن، تاثیر بر توده ای از مردم معترض، ایجاد استرس و تنش روانی جمعی و... كاربرد دارد. انواع دیگر كه جسم انسان و یا اهداف غیر زنده را هدف قرار می دهد به ترتیب به سوزاندن، آزارهای پوستی و تخریب و انفجار می پردازد.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

این سلاح ها هم بر جسم و هم بر روان انسان تاثیرگذار هستند.

 

تخریب دستگاه های الکتریکی

آن دسته از تسلیحات الكترومغناطیسی كه بر علیه سیستم های الكتریكی عمل می كنند؛ درواقع از كاراشعه های گامای حاصل از انفجار اتمی تقلید می كنند. در حقیقت بدون این كه یك انفجار اتمی رخ دهد؛ پرتوهای خطرناك تولید شده و عیله اهداف به كار گرفته می شود كه می تواند تمامی قطعات الكترونیكی را از هر نوعی؛ مانند كامپیوترها، خودروها، و هر دستگاهی كه دارای این قطعات باشد را از كار بیاندازد. این پدیده هنگامی در سال 1962 كشف شد كه در اثر آزمایش یك انفجار اتمی در اقیانوس آرام، قطعات الكترونیكی موجود در جزایر هاوایی به كلی از كار افتادند. سپس ارتش تحقیقاتی را در مورد تاثیر این امواج در دو بخش موجودات زنده از جمله انسان و اهداف غیرجاندار همچون تاسیسات و قطعات آغاز كرد و با پیوند دادن این آزمایش ها به موارد قبلی به نسل جدیدی از تسلیحات دست یافت كه از جبهه های جنگ تا شورش ها و اعتراضات خیابانی كاربرد دارد.

آزمایش تاثیر امواج بر انسان در ارتش آمریكا

این تسلیحات با سرعت نور عمل می كنند، می توانند كشنده باشند و افراد را در حد شكنجه آزار دهند. اما افكار عمومی از وجود چنین ابزاری آگاهی ندارند زیرا كه این تسلیحات به صورت پنهانی عمل كرده و هیچگونه شاهد فیزیكی از خود به جای نمی گذارند. از سال 1976 به بعد این تسلیحات توسط ارتش آمریكا بر روی انسان آزمایش شد. این انسان های بخت برگشته در صورت زنده ماندن از دسترس عموم دور نگه داشته شدند و یا اعتبار ادعاهای آنها به شدت تخطئه شد و در نتیجه ارتش توانست بدون مانع نگران كننده ای به آزمایش های خود ادامه دهد.

آخرین اسلحه

تسلیحات هسته ای مقادیر فراوانی پرتوهای یونیزه شده با فركانس بالاتر از نور مرئی منتشر می كنند. انرژی این پرتوها قادر به شكستن پیوندهای شیمیایی است. پرتوهای یونیزه همچنین عامل ایجاد بیماری سرطان در انسان نیز می باشد. ارتش آمریكا پرتوهای غیر یونیزه كه فركانس كمتری از نور مرئی داشته و در حالت عادی برای بشر مضر نمی باشند را نیز تبدیل به اسلحه ای علیه بشریت كرده است. امواج كوتاه و همچنین امواج رادیویی كه در تلفن های موبایل و ارتباطات بی سیم كاربرد دارند؛ در آزمایشگاه های این ارتش به سلاحی تبدیل شده است كه كارشناسان از آن به عنوان "آخرین اسلحه" بشر یاد می كنند. تصور كنید در اثر استفاده از این اسلحه تمامی قطعات الكترونیكی موجود در یك شهر بزرگ بسوزند و از كار بیافتند. با قطع شدن همه ارتباطات، از جریان خارج شدن نیروگاه های برق و در نتیجه رها شدن تمامی فعالیت های زندگی امروز، جامعه فلج خواهد شد.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

تجهیزات ارسال امواج آزار دهنده

 

 

حقوق بشر و تسلیحات الكترومغناطیسی

تک ناز : در این جا به توانایی های كنونی ارتش آمریكا برای استفاده از قطعات الكترومغناطیسی جهت آزار، ایجاد رعب و وحشت و كشتن افراد می پردازیم و به زیرپاگذاری حقوق بشر در نتیجه آزمایش و استفاده از این تسلیحات اشاره می كنیم. نادیده گرفتن حقوق بشر و آزادی افكار در سازمان های نظامی و امنیتی آمریكا چیز جدیدی نیست و سابقه تاریخی طولانی دارد. تحقیقاتی نیز كه هم اكنون از طرف بخش‌ های دولتی آمریكا بر روی تسلیحات الكترومغناطیسی انجام می گیرد؛ گام جدیدی در اهانت به همان حقوق بشر مورد ادعای خود نظام آمریكاست.

در طی دهه های پنجاه و شصت میلادی در قرن بیستم، جستجو برای یافتن تجهیزاتی كه بتوانند رفتار، احساسات و قوه شناخت انسان را تحت تاثیر قرار دهند؛ در دستور كار سیا قرار گرفت. با استفاده از یافته های روانشناختی در مورد نوع بشر به عنوان یك موجود اجتماعی و توانایی دستكاری محیط یك فرد از طریقجداسازی، مواد مخدر و هیپنوتیزم، دانشمندان آمریكایی تحقیقات گسترده ای را برای ساختن ابزارهای بهتری جهت كنترل رفتار انسان انجام دادند.

این تحقیقات شامل استفاده از انرژی الكترومغناطیسی هدایت شده به صورت بی سیم بود كه تحت سرپرستی بخش "جنگ افزار اطلاعاتی" و "تسلیحات غیر كشتاری" مدیریت می شد. در طی چندین دهه تخصیص بودجه های كلان قابلیت های تكنولوژیك جدیدی به وجود آمد كه با ساخت تجهیزات الكترومغناطیسی مختلف امكان اثرگذاری بر احساسات انسان ها، ایجاد پریشانی افكار و القای درد شدید و كشنده به وجود آمد. هم اكنون ارتش آمریكا و آژانس های اطلاعاتی امنیتی این كشور، این تسلیحات جدید وحشتناك را در اختیار دارند. تسلیحاتی كه قبلا در آزمایش های وسیع و مخفی كارایی خود را بر روی انسان (چه در درون آمریكا در آزمایشگاه های ارتش و چه در بیرون آن كشور، در زندان ها و سیاه چال های پنهانی) نشان داده اند و می توانند حتی هنگام اعتراض های بزرگ و آشوب های شهری نیز كاربرد داشته باشند.

خواندن امواج مغزی و كنترل ذهن، تضاد آشکار با حقوق بشر

در سال 1959، سال بی سلز (Saul B. Sells) كه پرفسور روانشناسی اجتماعی بود؛ به سیا پیشنهاد داد ک دقیق ترین دستگاه الكتروآنسفالوگرافی را برای آنها بسازد. دستگاهی كه قابلیت تجزیه و تحلیل و ثبت امواج مغزی را داشته باشد. به وسیله این دستگاه سیا می توانست بدون دخالت خواست خود فرد، فكر او را تشخیص دهد.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

بی سلز

سازنده اولین تجهیزات الکترومغناطیسی برای سیا

 

در 1960 طرح به تصویب سیا رسید و هدف های دیگری نیز به آن اضافه شد كه شامل تكنیك هایی برای فعال سازی انسان به وسیله ابزار الكترونیكی دوردست بود. این طرح به عنوان بخش 119 پروژه MKULTRA تعریف شد. MKULTRA برنامه رسوای كنترل ذهن سیا بود. اسناد مربوط به همكاری سلز با سیا در آرشیو امنیت ملی آمریك موجود است. جان ماركز (John Marks) نویسنده كتاب "تحقیق در مورد كاندیدای منچوری: سیا و كنترل ذهن" در این كتاب اسناد مربوطه را آورده است.

 

 

اعلامیه جهانی حقوق بشر اذعان می دارد كه هر فردی حق آزادی تفكر و بیان نظر و عقیده خود را دارد. به این معنا كه انسان حق غیر قابل سلبی برای تفكر، دریافت حقایق و تصمیم گیری دارد. با این حال، تكنولوژی تسلیحات الكترومغناطیسی این حق بدیهی را هدف قرار داده و به تاثیر بر احساسات فردی و یا دسته جمعی افراد، قدرت تفكر مستقل و تجزیه و تحلیل آنها و در نتیجه تصمیم گیری درست را از ایشان سلب می كند كه كاملا در تضاد با حقوق بشری است كه نظام سلطه آمریكا از آن به عنوان ابزار تهدیدی بر علیه ملت های دیگر استفاده می كند.

با استفاده از این تجهیزات ممكن است به یكباره جمعی از افراد كه مثلا بر علیه جنگ اعتراض می كنند؛ احساس سوزشی در كل بدن خود داشته باشند و همزمان اصوات شدیدا آزاردهنده ای در گوش خود حس كنند كه هیچ منبع خارجی برای آن نمی بینند. چنین احساساتی موجب گسیختگی در كار مغز خواهد شد و در نتیجه افراد از وضعیت عادی خارج شده و از اعتراض خود دست خواهند كشید و هیچ توجیه منطقی هم برای این اتفاق در دست نخواند داشت. چنین ابزارهایی هم اكنون در اختیار ارتش و نهادهای امنیتی آمریكا بوده و بودجه های بیشتری نیز برای گسترش و تقویت این ابزارها تخصیص داده می شود.

روش کار تسلیحات و تجهیزات الكترومغناطیسی

عملكرد تسلیحات الكترومغناطیسی، آنی، كاملا دقیق و پایدار است. پرتوهای انرژی الكترو مغناطیسی پالس های جهت دهی شده ای هستند كه می توانند بسته به شرایط تقویت یا تضعیف شوند و برای كشتار یا ایجاد سراسیمگی تنظیم شوند. خصیصه و نقطه قوت اصلی تمامی این تسلیحات در این است كه هدف (انسان و یا اشیاء) شانسی برای فرار از حمله ندارد زیرا كه پرتوهای گسیل شده از سوی این تجهیزات با سرعت نور حركت كرده و در بعضی فركانس ها قادر به نفوذ از ورای دیوارها نیز می باشد. این پرتوها می توانند افراد را كور كنند، پوست را بسوزانند و یا احساسات خاص آنها مانند عصبانیت، افسردگی، حالت گیجی و حتی میل جنسی افراد را به شدت تحریك كنند.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

این امواج قادرند تا چهار میلی متر در بدن انسان نفوذ كنند

امواج حامل انرژی تولید شده توسط این تجهیزات طول موج های میلیمتری دارند كه قادرند تا چهار میلی متر در بدن انسان نفوذ كنند و مولكول های آب موجود را آشفته كرده و درنتیجه گرما تولید كنند. تاثیر این حالت چنان خواهد بود كه افراد قطعا كاری را كه در حال انجام آن هستند متوقف خواهند كرد. تولید و راه اندازی این تجهیزات فقط به برق نیاز دارد و هیچ آزمایش شیمیایی یا پرتابی (مانند آنچه كه در مورد موشك ها انجام می گیرد) نیاز ندارند. در نتیجه حساسیت های بین المللی را نیز بر نمی انگیزند و در یك سكوت كامل توسعه یافته و در اختیار نظامیان قرار می گیرند.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

استفاده از این نوع تجهیزات علیه مردم عراق

گزارش هایی وجود دارد كه حاكی از استفاده از این تجهیزات در جنگ عیله مردم عراق است كه ساده ترین نوع آنها ابزارهای لیزری برای كورسازی موقت افراد در ایست های بازرسی بوده است. به علاوه پروژه داروغه (Project Sheriff) نیز از طرح های مطرح در مورد استفاده از تسلیحات الكترو مغناطیسی در شهرهای عراق بود. در این طرح بر روی خودروهای نظامی آمریكا تجهیزاتی نصب می شد كه امواج میكروویوی را انتشار می داد كه باعث می شد افراد بر روی پوست خود احساس سوختگی كنند. این تجهیزات از نوع _سیستم های ممانعت كننده فعال_ هستند كه با صرف بودجه ای بالغ بر 51 میلیون دلار طی 11 سال توسط محققین نیروی هوایی طراحی شده و كمپانی رایتون (Raytheon Co.) آنها را ساخته است.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

پروژه داروغه

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

سیستم های ممانعت كننده فعال

 

ماموریت های آینده کمپانی رایتون و وزارت دفاع

هم اكنون كمپانی رایتون تلاش دارد تا تجهیزات كوچكتر قابل حمل با تاثر شدیدتری بسازد تا در سفارت خانه ها، كشتی ها و دیگر نقاط حساس به كار گرفته شود. رایتون همچنین در حال ساخت سلاحی برای نصب در هواپیماهای جنگی است كه به محض تشخیص شلیك یك موشك، به وسیله امواج الكترومغناطیسی بخش های الكترونیكی آن را از كار انداخته و درنتیجه اصابت به هدف را با مشكل مواجه می كند. قیمت این سلاح بالغ بر 25 میلیون دلار خواهد بود. مایكل بون (Michael Booen) ژنرال سابق نیروی هوایی ارتش امریكا مدیریت بخش تسلیحات الكترومغناطیسی كمپانی رایتون را به عهده دارد.

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

تجهیزات ایجاد احساس سوزش در سطح بدن انسان

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

مایكل بون مدیر بخش تسلیحات الكترومغناطیسی كمپانی رایتون

 

از سوی دیگر محققان وزارت دفاع آمریكا در آزمایشگاه های ملی ساندیا (Sandia National Laboratories) سیستم ممانعت كننده فعال را آزمایش می كنند تا از آن برای استفاده در دفع نفوذ احتمالی افراد به مناطق تاسیسات اتمی استفاده كنند. در ادامه به دو نوع از این سلاح ها كه توسط وزارت دفاع آمریكا ساخته شده است اشاره می شود:

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

 

محققین آزمایشگاه ملی ساندیا در حال آزمایش تجهیزات الکترومغناطیسی

 

 

- سیستم ممانعت كننده فعال (Active Denial System (ADS)) كه همانطور كه گفته شد عیله مردم عراق به كار گرفته شد. در عرصه رسانه ای از آن به عنوان "پرتو سوزان" یا "پرتو دردآور" یاد شده است كه شناخته شده ترین نوع از تسلیحات الكترومغناطیسی است. استفاده از آن موجب ایجاد حس سوزش دردناك در پوست می شود و فرد چاره ای جز گریختن از حیطه عمل این دستگاه كه تا 500 متر برآورد می شود را ندارد. در سال 2010 خودروهای دارای این سیستم به افغانستان نیز فرستاده شدند.

- ابزارهای صوتی (Acoustic Hailing Devices (AHD))، این ابزارها اصوات هشدار دهنده و یا آزار دهنده را در حیطه بسیار گسترده ای پخش می كنند و در اختیار نیروهای آمریكایی در عراق (در زمان حضور)، افغانستان و بحرین و نیز ناوگان دریایی آمریكا گذاشته شده است. این ابزارها قابل نصب بر روی انواع خودروها و كشتی ها هستند.

نوع دیگری از تجهیزات الكترومغناطیسی فراتر از تاثیر بر فرد یا تجمعات بوده و دارای پرتوهای بزرگتر و ویرانگرتری هستند: لیزرهایی كه می توانند از ده ها كیلومتر دورتر از روی یك كشتی یا از سوی یك هواپیما مناطق و تاسیسات خاصی را هدف گیری كرده و آنجا را به آتش سوزی یا حتی انهدام بكشند. به دلیل نبود هیچ اثری از راكت یا مواد منفجره و یا علایم دیگر، ارتش می تواند به راحتی مسئولیت چنین حمله ای را از خود رد كند.

مسابقه تسلیحاتی جدید

 

تحركات آمریكا در مورد آزمایش و به كارگیری تسلیحات الكترومغناطیسی در حال برهم زدن موازنه قدرت در جهان بوده و به تدریج كشورهای دیگر نیز خود را نیازمند به در دست داشتن این نوع تكنولوژی های مخرب می دانند كه خود می تواند به مسابقه تسلیحاتی جدیدی در عرصه بین امللی منجر شود. برای مثال در سال 2011 واشنگتن تایمز گزارش داد كه دولت چین برای كسب آمادگی های لازم در مواجهه نظامی احتمالی با آمریكا بر سر مسئله تایوان، دستور آغاز تحقیقات بر روی طراحی و ساخت تسلیحات الكترومغناطیسی را صادر كرده است.

 

منبع : مشرق

لینک به دیدگاه
  • 3 هفته بعد...

بی خیال یعنی شماباورکردین؟

تنهااثرمخرب این سلاح اثرش برروی مغزهای نوجوانان وجوانان جهان سومه این فقط یه راداره که روی یک کامیون سوارشده

نمیخواین که باورکنیم؟:banel_smiley_4:

رمزکارشون اینه که جوری پیچیده صحبت میکنن که کامل متوجه نشین وفقط تاییدکنین ولی دراصل باواقعیت جوردرنمیاد

لینک به دیدگاه
  • 1 سال بعد...

حتی فکر کردن به این همه بی تمدنی هم سخته...حتی نمیشه گفت توحش...وحش و حیات وحوش هم قانونمنده...چرا کشتن؟؟چرا سازندگی نباشه؟چرا حفاظت نباشه؟ همه میتونن قاتل باشن اما همه نمیتونن حیات بخش باشن

لینک به دیدگاه
بی خیال یعنی شماباورکردین؟

تنهااثرمخرب این سلاح اثرش برروی مغزهای نوجوانان وجوانان جهان سومه این فقط یه راداره که روی یک کامیون سوارشده

نمیخواین که باورکنیم؟:banel_smiley_4:

رمزکارشون اینه که جوری پیچیده صحبت میکنن که کامل متوجه نشین وفقط تاییدکنین ولی دراصل باواقعیت جوردرنمیاد

 

اینطورام نیست...این تسلیحات حتی به کار هم گرفته شدن...شما حتی توی تقسیم بندی هاتونم اشتباه کردید...جهان اول و دوم و سوم نداریم...تکرار مغلطه دیگرون خودش غلطه.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...