رفتن به مطلب

درود بر خاک زرخیز ایران زمین...


en.ml

ارسال های توصیه شده

12163900760729091060.jpg

 

 

 

 

 

 

تا حالا اسم کوه پردیس و شگفتی های آن رو شنیدید؟؟!!!

 

این کوه باستانی پردیس است در حومه شهرستان جم از توابع عسلویه استان بوشهر و در نیمه های راه بندر کنگان به فیروز آباد شیراز قرار دارد . حالا بگو معجزاتش چیه ؟؟

 

1. قله این کوه نزدیک ترین نقطه زمین به خورشید است چون بالاترین ارتفاع در نزدیکی خط استواست .

2. آتشکده فوق العاده باستانی که در قله کوه قرار دارد ، محل تولد و غسل تعمید پدر جمشید جم است .

3. مغناطیس فوق العاده قوی کوه در جهان زبانزد است و اگر در فاصله 50 تا 100 متری کوه با ماشین توقف کنی و ترمز دستی را بخوابانید ، ماشین بجای سر پائینی به نرمی به سمت کوه کشیده می شود و سربالایی خواهد رفت و با برخورد به سنگها متوقف میشود.

 

4. پوشش گیاهی منطقه نوعی خار بیابانی است که خواص دارویی فراوان دارد و عسل حاصله از منطقه تماما" پیشخرید چند کارخانه داروسازی بزرگ جهان است یکی از ترکیبات اصلی مسکن Advil که یکی از بهترین قرصهای شناخته شده برای ناراحتی های اعصاب و دردهای میگرنی است از همین عسل تهیه می شود

 

5- این منطقه خرمای ویژه نیز تولید می کند كه به نام خرمای خصه معروف است این خرما اندازه آلبالو بود و برای ساخت قندهای رژیمی برای بیماران *دیابتی *صادر می شود و ما یه دونه ازین خرما رو هم نمیبینیم

 

*** و از هــــمــــه مــــهـــمــتــــر ***

 

از جمله خواص این كوه خاصیت خارق العاده این كوه دركمك به درمان مبتلایان به* ایدز * می باشد .

به خاطر نزدیكی این كوه به خورشید امكان رشد و نمو ویروس های بیماری زا از جمله ویروس HIV در این كوه صفر می باشد. پزشكان متخصص بریتانیایی در موسسه Imperial Medical College در شهر لندن اخیرا در مقاله ای در روزنامه تایمز ضمن بر شمردن این خاصیت از سازمان ملل درخواست نموده اندتا نام این كوه(ANTI-HIV Mountain)را به تغییر دهند.

 

ضمنا دكتر Tim Hopkins رییس موسسه فوق درخواست ایجاد شهركهای درمانی برای مبتلایان به ایدز در این منطقه نموده است. وی معتقد است با اسكان مبتلایان به ایدز در این منطقه پس از حداكثر مدت 18 ماه هیچ نشانه ای از بیماری در این مبتلایان دیده نشود.

 

از دیگر خواص درمانی این كوه كه زبانزد همه متخصصین mountain trapi (كوه درمانی)است . خواص مغناطیسی این كوه باعث تخریب سلولهای سرطانی شده و به همین دلیل متخصصین بسیاری بیماران سرطانی زا را به كوهنوردی دراین كوه توصیه می*نمایند.

مدیكال كالج ایالت

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...