رفتن به مطلب

استادان و دانش آموزان رشته چاپ به آلمان می‌روند


ماتینا

ارسال های توصیه شده

«همزمان با برگزاري نمايشگاه بين‌المللي چاپ و بسته‌بندي(دروپا) در خرداد ماه امسال و ديدار هيات اعزامي ايراني از مدرسه چاپ آلمان(كوكس‌هاون)، رايزني هاي نخستين در زمينه همكاري فعالان چاپ كشور با مسوولان اين مدرسه انجام شد.»

«جلال ذكايي» گفت: «براي تحقق اين‌ هدف دكتر«اولريش كيچ»، مدير اجرايي مدرسه چاپ آلمان در سفري 2 روزه به ايران، توانمندي‌ها و قابليت‌هاي چاپ ايران را در بازديد از مراكز چاپ و مركز علمي و كاربردي شماره 5 بررسي كرد.»

 

وي با اشاره به لزوم آموزش‌‌هاي نوين در حوزه چاپ كشور گفت‌: «در اين تفاهم‌نامه، تأمين نيروي انساني كارآمد و آموزش دانش‌آموزان دبيرستان‌هاي كار و دانش و هنرستان‌هاي فني و حرفه‌اي حوزه چاپ ونشر هدف‌گذاري شده‌ است.»

اين تفاهم‌نامه در بهمن ماه امسال با حضور هيات ايراني در آلمان امضا خواهد شد و بر اساس آن، اساتيد حوزه چاپ براي گذراندن دوره‌هاي آموزشي چاپ به آلمان اعزام مي‌شوند و پس از گذراندن دوره‌هاي سه تا شش ماهه، آموخته‌هاي خود را به دانش‌آموزان اين رشته منتقل خواهند كرد.

 

به گفته اين مقام مسوول در وزارت ارشاد، با هدف تكميل آموزش‌‌ها و به روزرساني اطلاعات در زمينه چاپ دانش‌آموزان ممتاز ايراني پس از سپري كردن دوره‌هاي آموزشي داخل كشور، به كشور آلمان اعزام مي‌شوند.

برگزاري نشست‌هاي تخصصي با حضور دكتر«اولريش‌كيچ» و نيز دو نشست با روساي اتحاديه‌هاي چاپي ايران و اساتيد مركز علمي و كاربردي شماره پنج تهران از ديگر برنامه‌هاي اين سفر بود.

 

 

منع ک گروه عفراوی

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...