رفتن به مطلب

*>>* کلوپ هواداران تیم پر طرفدار بارسلونا *<<*


ارسال های توصیه شده

  • پاسخ 496
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال، بارسا را بهترین تیم سال 2009 نامیده است. رده بندی آنها بر اساس اطلاعات مختلفی است که شامل بازی و عناوین برده، گل های زده و دریافت شده و موارد دیگر می شود.

 

پس از فتح جام باشگاه های جهان در ابوظبی، بارسا به طور رسمی به عنوان بهترین تیم جهان انتخاب شد و این موضوع با رای فدراسیون بین المللی تاریخ و فوتبال نیز تایید شد؛ آنها بارسا را با فاصله از تیم دوم، یعنی چلسی، در رده اول جدولشان قرار دادند.

 

image-33A8_4B489837.jpg

 

 

IFFHS از سال 1991، سالانه رده بندی اش را بر اساس بازی های برده، گل های به ثمر رسیده و خورده و عنوان های به دست آمده، منتشر می کند. بارسا با 4341 امتیاز به آسانی در صدر قرار گرفت و چلسی با 4292 امتیاز در مکان دوم جای دارد. اختلاف 49 امتیازی به روشنی نشان می دهد که بارسا تیم سال 2009 بوده است.

لینک به دیدگاه

لئو مسی یک کپی از توپ طلایش که به عنوان بازیکن برتر اروپا در سال 2009 دریافت کرده بود را به موزه باشگاه هدیه کرد. مسی پیش از این، کفش ها و توپی که سال گذشته با آن 5000امین گل لیگ را برای باشگاه به ثمر رسانده بود، به موزه اهدا کرده بود.

 

باشگاه با در اختیار داشتن جایزه مسی در کنار مشابهش که هریستو استویچکوف در سال 1994 دریافت کرده بود، اکنون دو عنوان «بازیکن اروپایی سال» برای نمایش دارد.

 

image-35E5_4B73FAAD.jpg

 

اجازه نشریه «فوتبال فرانسه»

 

مسی کپی توپ طلا را - که توسط همان جواهرسازی که اصلش را ساخته، طراحی شده است - پس از گرفتن اجازه از نشریه فوتبال فرانسه، اهدا کننده رسمی این جایزه، به باشگاه تقدیم کرد.

لینک به دیدگاه

9ggxflc02u3srh1hrogj.jpg

 

مهار پینتو در برابر مایورکا یکی از لحظاتی است که هواداران همیشه از به یاد آوردن آن لذت خواهند برد. این دروازه بان بر سر پنالتی زن مایورکا فریاد می زد و تأکید می کرد به سمت چپ خواهد رفت. مارتی شگفت زده از آنچه شنیده بود سرش را پایین انداخت، دورخیز کرد، و به توپ ضربه زد. پینتو دروغ نگفته بود. او به سمت چپ رفت، همان طور که توپ به آن سمت رفت. این اتفاق شانس بود یا بازی روانی هوشمندانه، هرگز نخواهیم دانست. اما مسئله ی مهم این است که بارسا به فینال جام حذفی صعود کرد.

 

ضربه ی پنالتی که پینتو در مایورکا مهار کرد یکی از نقاط عطف فصل گذشته بود. آیا گل مسی مقابل مالاگا هم می تواند لحظه ی مهم دیگری در رقابت برای عنوان قهرمانی باشد؟

 

پنجشنبه 4 مارس یک سال از مهار پنالتی پینتو در نیمه نهایی جام حذفی مقابل مایورکای پپ لوییس مارتی گذشت. بارسا پس از چهار مسابقه بدون برد در حالی که اعتماد به نفس بازیکنان در خطر بود به اونو اِستادی رفت. تیم 1-0 عقب بود و ده نفره به بازی ادامه می داد. اگر آن پنالتی گل می شد بارسا کار بسیار دشواری برای صعود به فینال در مستایا پیش رو داشت. اما پینتو آن را مهار کرد، و باقی ماجرا را به خوبی می دانید.

لینک به دیدگاه

os5g2evbf0s5xsbaix22.jpg

 

لحظاتی مانند مهار پینتو در مایورکا برای زنده نگه داشتن رؤیای جام حذفی، و گل مسی در کمپ نو برای کسب اطمینان از عدم صدرنشینی رئال مادرید مسائلی هستند که روی هر تیمی اثر مثبت می گذارند. اگر بارسا مسابقه را در مایورکا نمی برد اکنون نخستین تیمی نبود که در یک فصل جام حذفی، لالیگا و لیگ قهرمانان را فتح کرده است.


لینک به دیدگاه

9eqw0hqxr1cahhyakuyj.jpg

 

یک سال گذشت، و اف سی بارسلونا درست در شرایطی که رده ی اول خود را در خطر می دید مالاگا را شکست داد. پس از فوریه ای پر افت و خیز که در آن رکورد شکست ناپذیری تیم از بین رفت و کمی از جادوی فوتبال بارسا ناپدید شده بود، و به فاصله ی چند دقیقه مانده به پایان مسی گل پیروزی دیر هنگامی را به ثمر رساند. شاید آن برد محرکی باشد تا بارسا به اوج بازگردد.

لینک به دیدگاه

بالاتر از يك نقاش و يك هنرپيشه تئاتر

گوارديولا مرد سال كاتالان شد

در آخرين روزهاي فصل زمستان سرمربي تيم بارسلونا اسپانيا عنوان مرد سال كاتالان را به خود اختصاص داد.

 

A0686677.jpg

 

در نظرخواهي كه با حمايت روزنامه "ال‌پروديكا دكاتولونيا "و شبكه تلويزيوني "تي.وي 3 " انجام گرفت،‌ نظردهندگان با دادن بيشترين راي به گوارديولا، ‌وي را بعنوان شهروند برتر كاتالان در سال گذشته برگزيدند.

در اين نظرخواهي پس از او "روزر كاپدويا " نقاش معروف كاتالان و "تريسيل "، بازيگر تئائر از اين منطقه، عناوين دوم و سوم را كسب كردند.

سرمربي بارسا در فصل گذشته موفق شد شش عنوان قهرماني را براي آبي‌وآناري پوشان كاتالاني كسب كند كه قهرماني اروپا و لاليگا اسپانيا از اين جمله بود.

اين موفقيت‌ها باعث افزايش سطح محبوبيت‌ مسئول فني بارسا در منطقه كاتالان شد.

لینک به دیدگاه
  • 2 هفته بعد...

مشكل جديد بارسلونا در آستانه ال‌كلاسيكو

ميگرن مسي دوباره بيدار شد

مهاجم آرژانتيني تيم فوتبال بارسلونا اسپانيا دچار سردردهاي كهنه‌اي شده كه در دوران كودكي به شدت وي را آزار مي‌داد.

 

A0820300.jpg

 

به نقل از آس اسپانيا، ليونل مسي بازيكني كه مي‌تواند سرنوشت ال‌كلاسيكودربي را تغيير دهد، از روز گذشته به شدت دچار ميگرن و به دستور پزشكان معتمد باشگاه بارسلونا براي معاينات پيشرفته‌تر راهي كلينيك لاماسيا شده است.

مسي در دوران كودكي سردردهاي شديدي داشته و پزشك بارسلونا معتقد است اين ميگرن شديد از جمله عوارض استفاده از هورمون‌هاي رشد در دوران نوجواني وي بوده است.

جوزپه گوارديولا سرمربي بارسلونا نيز در نشست خبري خود بابت غيبت احتمالي مسي در بازي امشب برابر بيلبائو و حتي ال‌كلاسيكودربي در هفته آينده ابراز نگراني كرده است.

لینک به دیدگاه

تبریک به همه هواداران بارسلونا بخاطر برد 0-2 مقابل قوهای همیشه بازنده مادرید:a030::w330:

ایشالا امسال هم قهرمانیم:ws21::ws48::icon_pf (19):

هم جام قهرمانان رو میبریم هم لا لیگا رو صید میکنیم:ws31::Laie_28::shad::vi7qxn1yjxc2bnqyf8v

1_880307_L600.jpg

 

L00908149250.jpg

لینک به دیدگاه

مرسی جاوید جان از پیامه خیلی زیبایت------ تبریک به همه عاشقان فوتبال اللخصوص بارسایی های متعصب سایییییییت...:icon_pf (95)::w155::w155:

**********

بله, ما باز هم مقابل رئال و با اون همه بازیکنایه ملیاردیشون برای بار چهارم و پی در پی این تیم را در خانه خودشون ببا زونیم, واقعا که جای شگفتی داره این بارسا مهار ناپذیرررررررررر! :ws49:رونالدو مثله همیشه کاره خاصی تو زمین نکرد البته نمی ذاشتن ک اری بکنه (طفلی...!) پیش بسوی قهرمانی! :a030::a030:

لینک به دیدگاه

نصيحت مارادونا به مسي:با خانواده باش!

 

 

درخشش خيره کننده ليونل مسي ، فوتباليست آرژانتيني در ديدار بارسلونا - آرسنال هنوز خبرساز است.

00005829.jpg

مارادونا که شاید برای انتقام از پله برزیلی دوست دارد مسی آرژانتینی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال شود ، دو ساعت تمام در یکی از اتاق های تیم ملی ارژانتین با لیونل صحبت کرده است.

او از حاشیه های زندگی ورزشی اش به مسی گفته و اینکه برای اینکه بهترین بازیکن جهان شود، کارهایی که وی انجام داده، مرتکب نشود.

مارادونا همچنین به مسی گفته است حاشیه ساز نشود و خانواده را در درجه اول اهمیت برای خود، قرار دهد.

لینک به دیدگاه

تبریک به همه طرفداران پر شور بهترین تیم باشگاهی جهان

 

 

:ws48: بارسلونا :ws48:

 

من که دیشب خوابیدم و نتونستم بازی رو ببینم :ws44: آخه صبح باید ساعت 4:30 بلند میشدم. ساعت 12:30 شب چه وقت بازی بود :w00:

 

ولی صبح وقتی نتیجه رو شنیدم خیلی حال کردم. باز هم بارسلونا مثل همیشه برنده ال کلاسیکو شد :ws49:

 

قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا واسه کاتالان هاس :ws31:

لینک به دیدگاه
  • 2 سال بعد...

[h=2]پیشکش توپ طلا در دستان شاه لئو[/h]

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا، که فصل گذشته با به ثمر رساندن ۵۰ گل در لالیگا، عنوان ال پی چی چی را از آن خود کرده بود، امروز جایزه کفش طلای بهترین گلزن رقابت های لیگ های داخلی اروپا را به دست آورد.

 

2012-10-29_BOTA_ORO_06.v1351518294.JPG

 

مسی و رونالدو فصل گذشته برای رسیدن به این عنوان رقابت شانه به شانه ای داشتند و در نهایت طبق معمول ستاره آرژانتینی بارسا با ۴ گل بیشتر، بازیکن رئال را پشت سر گذاشت. مسی در سال ۲۰۱۰ نیز با به ثمر رساندن ۳۴ گل در رقابت های لالیگا، کفش طلا را از آن خود کرده بود.

مسی بعد از دریافت این جایزه گفت:" این جایزه به خاطر به ثمر رساندن گل هاست اما بدون هم تیمی هایم، من نمی توانستم به گلزنی برسم."

 

من مانند همیشه، این جایزه را به آنها تقدیم می کنم. من برای جوایز فردی تلاش نمی کنم. من برای جام ها می جنگم. هدف من رسیدن دوباره به قهرمانی لالیگا، بردن کوپا دل ری و چمپیونزلیگ است. این اهداف من و البته اهداف تیم است."

مسی این جایزه را از دست اوئیس سوارس میرامونتس، ملی پوش سابق اسپانیایی و برنده توپ طلای سال ۱۹۶۰ دریافت کرد.

 

تیتو ویلانووا، سرمربی بارسا نیز با ستایش از این ملی پوش آرژانتینی گفت:" ما تاکنون بازیکنی مانند او ندیده ایم و اگر بازیکنی هم بوده، برای مدتی طولانی نتوانسته تا این اندازه بدرخشد. این تنها به خاطر گل هایی که او می زند، نیست. بلکه به خاطر درک او از بازی است. او در دیدار شنبه در دقیقه ۸۹، پنجاه متر دوید تا روی یک کرنر از دروازه تیم دفاع کند؛ در حالی که ما ۵-۰ پیش بودیم. بازیکنان زیادی این کار را نمی کنند."

 

هدیه ویژه برای فرزند مسی

 

مسئولان برگزاری مراسم به فرزند مسی, یک پستونک طلایی و یک کفش طلایی اهدا کردند.

 

 

tumblr_mcpp7aolXA1r7jlvho7_1280.jpg

لینک به دیدگاه

سیمئونه : مسی از دنیای پلی استیشن است...!

 

دیگو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی آتلتیکو مادرید به ستایش از لیونل مسی پرداخت و او را فراتر از دیگو مارادونا ، اسطوره فوتبال آرژانتین و جهان دانست.

1352009365.jpg

سیمئونه که در این فصل نتایج خیره کننده ای با آتلتیکو مادرید گرفته است و تیمش تنها با تفاضل گل کمتر نسبت به بارسلونا در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارد، گفت: مسی از دنیای پلی استیشن است. نمایش او در میدان خیره کننده‌ است.

 

آنچه که مارادونا در مستطیل سبز انجام داد متفاوت با مسی است. بر این باورم که مسی مارادونا را پشت سر گذاشته است.

لینک به دیدگاه

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

«رونالدو» مهاجم سابق برزیل در گفت‌وگویی با سایت فیفا اظهار داشت: مسی نه تنها در بازی سرنوشت‌ساز است، گل‌های زیادی می‌زند و صاحب عنوان است، بلکه به فوتبال باتکنیک اعجاب‌انگیز و جادوگری‌هایش، غنای زیادی بخشیده است.

 

1352189489.jpg

 

 

وی که در سال 2002 همراه با «سلسائو»‌ به مقام قهرمانی جهان رسید، خود در سال‌های 1996، 1997و 2002 بهترین بازیکن دنیا شد.

 

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
×
  • اضافه کردن...