رفتن به مطلب

برترین های ساخت بتن با مقاومت بالا


ارسال های توصیه شده

رقابت های ساخت بتن با مقاومت بالا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان پایان یافت و تیم های برتر معرفی شدند.

 

 

این رقابت ها در دو مرحله انجام شد و در آن 50 تیم از دانشگاه های کشور و مراکز آزاد به رقابت پرداختند و نتایج آن روز سه شنبه اعلام شد. در مرحله دوم این مسابقات که با شرکت 24 تیم انجام شد تیم های شرکت کننده با ساخت دو مکعب بتنی و تحت آزمایش قرار دادن آن به رقابت پرداختند. در پایان این مسابقات تیم البرز بتن از زنجان با کسب رکورد 545 کیلوگرم بر سانتی متر مقاومت عنوان نخست را کسب کرد و تیم شومر بتن از گرگان با رکورد 537 کیلوگرم بر سانتیمنر در سکوی دوم ایستاد.

همچنین تیم های پیش کسوتان از سمنان، رجا از شیراز و شاهد ار تهران با رکورد 533 کیلوگرم بر سانتیمتر مربع عنوان مشترک سوم را به خود اختصاص دادند. مرحله اول این مسابقه بیست و سوم اسفند سال گذشته در دانشگاه آزاد اسلامی سمنان برگزار شده بود. در پایان این مسابقات با حضور مسوولان، جوایز تیم های برتر به آنان اهدا شد.

لینک به دیدگاه
  • 2 سال بعد...

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
رقابتهای ملی بتن در دانشگاه آزاد اسلامی سمنان با برتری تیم های گرمسار و تهران پایان یافت.

 

در آئین اختتامیه پنجمین دوره مسابقات بتن ایران که چهارشنبه شب در دانشگاه آزاد اسلامی سمنان برگزار شد، 27 تیم از 9 استان کشور بتن هایی که 28 روز پیش با استفاده از مصالح تعیین شده ساخته بودند را به مرحله سنجش مقاومت فشاری آوردند و در نهایت برترین ها در دو بخش دانشگاهی و صنعتی معرفی شدند.

 

در بخش دانشگاهی، تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با ساخت بتنی با تحمل فشار 579.5 کیلوگرم بر سانتیمتر مربع اول شد، دانشگاه آزاد سمنان با بتنی با تحمل فشار 528 کیلوگرم بر سانتیمتر مربع در جایگاه دوم ایستاد و عنوان مشترک سوم نیز به دو تیم از دانشگاه آزاد سمنان و یک تیم از دانشگاه آزاد اسلامشهر با بتن هایی با مقاومت فشاری بیش از 500 کیلوگرم بر سانتیمتر مربع اختصاص یافت.

 

در بخش صنعتی نیز تیم ژئو آزمای تهران با بتنی با تحمل فشار 525.5 کیلوگرم بر سانتیمتر مربع اول شد، اداره کل ورزش و جوانان کرمان با بتن دارای مقاومت 495.5 کیلوگرم بر سانتیمتر مربع به مقام دوم رسید و اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با بتنی با مقاومت 485 کیلوگرم بر سانتیمتر مربع بر سکوی سوم ایستاد.

 

رئیس انجمن بتن ایران در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات با بیان اینکه سازندگان بتن های با مقاومت بالا، بازوان صنعت ایران در مقاوم سازی سازه ها هستند گفت: با توجه به اینکه ایران در خط زمین لرزه قرار دارد باید تلاش کنیم عمر بتن ها را از 30 تا 40 سال فعلی به 100 سال برسانیم.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...