رفتن به مطلب

فنون عشوه گری و دلبری (دی : )


ارسال های توصیه شده

اخطار: این پست کاملا زنونه است و ممکنه مملو از مطالب به اصطلاح خاله زنکانه باشه!!! پس آقایون محترم بهتره این پست رو نخونن و یا اگه خوندن خواهشا متلک نگید که شما دخترا چقدر خاله زنکید و همه تون توی اینترنت دنبال شوهر و مخ زنی میگردید و این حرفا!!! خواهشا بذارین این یک روز اعصاب ما آروم باشه :دی * خوب حالا که همه جا بحث روز جهانی زنه پس از تبریک و اینا خواهشا حواستون باشه حتی شما خانم محترم که:

وقتی کسی با شما درددل می کنه کافیه در جوابش بگید: آخی… الهی… باور کنید همین کافیه و تاثیرگذار! بدترین کار البته در این لحظه اینه که بگید: وای! واسه منم همین جوره! و الخ!!!

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
:

زنها و دختران، وقتی برایتان درد دل میکنند، بعضی وقتها انتظار دارند فقط ناز و نوازش بشوند، که بگوئید: آخی، عزیزم.. الهی.. قربونت برم… فدات.. خودم میخرم، خودم میبرمت فلان جا، خودم چاکرتم! نه اینکه بگوئید: دقیقا، منم همینطور.. منم فلان چیزو میخوام، منم دوس دارم برم فلان جا!!

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
از وبلاگ ورونیک برداشتم:

اون دنیا… تو جهنم ازت نمی پرسن جی افت…، هیکل هایده خدا بیامرز رو داشته یا آنجلینا رو… اگه جی اف می گیری…. خوش هیکلش رو بگیر …

اینو دیروز تو یه بلاگ خوندم…!

ماهایی که خوش هیکل نیستیم محکومیم؟! دل که نداریم که، همش چربیه!

* اینم از

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برداشتم چون به نظرم واقعی و حقیقی اومد میذارمش اینجا:

اکثریت آقایون یک خانم خنگ ولی بس عشوه گر و تو دل برو رو به یک خانم تیز و باهوش ولی خشک و جدی ترجیح میدن چون مورد اول سریع اونها رو به سر منزل مقصد می رسونه!!! ولی مورد دوم به این راحتی ها رکاب نمیده.

حالا اگه خانم تیز و باهوش و در عین حال عشوه گر و لوند باشه، کار سخت میشه یعنی نه به راحتی میشه ازش گذشت و نه راحت میشه ازش رکاب گرفت!!! یک منبع عظیم جاذبه بغل دستت در حالیکه لحظه به لحظه دستت رو می خونه و در مقابل هر تک یه پاتک داره.

اینجاست که طرف باید یه مرد تیز و باهوش باشه که جذابیت خاص خودش رو بتونه داشته باشه وگرنه که یه خانم خنگ و خل نیازی به هوش و فراست طرف مقابلش نداره داره؟

پ.ن: از همین چند خط میشه نتیجه گرفت که با عرض معذرت اکثریت آقایون حال فسفر سوزوندن ندارن و ترجیح میدن سریع به مقصد برسن و برن پی کارشون و همین سبب میشه که دور خانمهای باهوش رو اصولا یه خیط!! پررنگ بکشن.

* در جواب ویولت و ضمن موافقت باید اضافه کنم که اصولا مخ زنی و یا شوهر کردن خیلی ربطی به زیبایی و یا هنرداشتن نداره! بارها دیدم که دخترهای خل مشنگ و زشت خوابگاهمون سریعتر ازدواج کردن که هیچ! بهترین موقعیت ها رو هم ربودن! این مسئله صرفا و صرفا به هنر عشوه گری و دنبال خود کشوندن طرف ربط داره! کاری که شاید هر خانمی از عهده اش بر نمیاد! و بنابراین کسی از عهده اش بر نمیاد و یا به هر حال مثل من اصلا دوست هم نداره که از عهده اش بر بیاد (به علت معذورات اخلاقی قضیه) محکوم به سرد بودن و بی احساس بودن و این حرفا میشه!

واقعیت اینه که خیلی از مردها فکر می کنند دخترایی مثل ما اصلا عاطفه ندارن و محبت کردن رو بلد نیستند! به این فکر نمی کنند که این بابا اصلا نمیخواد محبت و یا عاطفه اش رو صرف هر کسی کنه و همین جوری به هر کسی که چراغ سبز داد، جواب بده!!!

حالا شوهر کردن که اصلا مسئله مهمی نیست و در نهایت همه ازدواج خواهند کرد، متاسفانه بعضی از خانمها با بهره گیری از فن فوق به بسیاری از موفقیت های اجتماعی نائل شدن که بنده و شما برای اینکه بهش برسیم باید راه هزارساله رو حتما طی الارض کنیم!!! اینش خیلی درد داره!!!

پ.ن: ما خدای نکرده، زبونم لال، همه خانومها رو جمع نمی بندیم! بخیل هم نیستیم. داریم راجع به اکثریت صوبت می کنیم!!!

*

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
:

تعداد آدمهای سردرگم ودرگیر هر روز بیشتر می شود، قبل‌تر ها فکر می‌کردم این رابطه‌های مبهم و بی‌نام٬ مختص سالهای نوجوانی‌ست٬ حالا می‌بینم اتفاقاً برعکس! درد٬ درد ۲۵ سال به بالاست!۱۷، ۱۸ ساله‌ها دقیق‌تر می‌دانند چه می‌خواهند! حداقل دو طرف قضیه خبر دارند که ماجرا صرفاً دختر و پسر بازی‌ست٬ قصد ازدواج دارند٬ دوستند یا چی؟

بزرگ‌تر که می شوی٬ ساعتها٬ روزها٬ ماه‌ها با یک نفر حرف می‌زنی٬ راه‌ می‌روی٬ می‌خندی٬ گریه می‌کنی…آخر سر هم دستگیرت نمی‌شود دوستید؟ همکارید؟ دوستت دارد؟ دوستت خواهد داشت؟ می توانی دوستش بداری؟ هی چرتکه می‌اندازی!

آدم بزرگ که می‌شوی٬ گند می‌زنی به هر چه عشق اساطیری‌ست٬ به همه آنچه در منظومه‌های عاشقانه خوانده‌ای٬ هیچ گیاه عشقی در قلبت جوانه نزده٬ هیچ رویای جدیدی به شبهایت اضافه نشده٬ زندگی‌ات شیرینتر نشده٬ دوستی پیدا نکرده‌ای …فقط هر روز یک دفتر پر از معادلات دیفرانسیل حل می‌کنی و هرشب از خودت می‌پرسی این آدمها به چه کار من می‌آیند؟؟

لینک به دیدگاه

هر وقت مشکل خط چشتون حل شد یه مقداری هم رو فنون دلبری کار کنید :whistle:

 

وااااااااااااااااااااااااااااای مامانمینااااااااااااااااااااااااااااااااا:(87):

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...