رفتن به مطلب

پرمیت


ارسال های توصیه شده

پرمیت

 

سيستم پرميت يكي از سيستمهاي كار ايمن است و اگر به درستي طراحي شود ميتواند . از حوادث جلو گيري كند . ودر واقع يكي از حفاظهاي يك مجموعه محسوب مي شود .و اين سيستم بايد با سيستم قفل زدن و برچسب زدن كامل شود در واقع اين دو سيستم با هم ميتوانند يك چرخه را كامل نمايند.

Permit to Work

پرمیت : اجازه نامه رسمی مکتوب برای اشخاص، برای انجام کارهای تعمیراتی حساس در کارخانه ها ، سایتهای کاری ویا کاری بر روی یک قطعه ازیک ابزار.

اين اجازه نامه رسمي برای

1. براي كار مخصوص

2. زمان معيين

3.دوره زماني معيين

4. محل مخصوص

5. اقدامات پيشگيري يا تمهيدات خاص

صادر مي شود.

انواع پرميت Permit Types

 

Hot Work

(Any type of works where heat is used and generated (any visible flame to the naked eye

Cold Work

All type of works not included

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
n the hot work

کار گرم :کارهایی شامل جوشکاری ، لحیم کاری یا کارهایی که به نحوی با حرارت انجام می شود .

كارسرد:كارهايي كه در گيري با حرارت ندارد.

در برخی از عملیات ها نظیر تعمیر تجهیزات برقی با قدرت زیاد ( فشار قوی) یا کار در فضاهای محدود کارکنان باید کنترل های سخت و دقیقی را در مسیر این کارها قرار دهند . در این موقعیت ها اگرچه احتیاطهایی انجام شود. شخصی که بر روی این تجهیزات کار می کند. در معرض ریسکهای بالایی هست.

کنترل های دقیق مورد نیازبا توجه به نوع کار تغییر می کند .از پروسه های کاری استاندارد شده سرویس دستگاهها تا یک کار تعمیراتی بزرگ و پیچیده،

برای کارهای بزرگ و پیچیده .کنترل های مورد نیاز توسط طراحی و پیاده سازی سیستم پرمیت برای کار در یک سیستم ایمنی حاصل خواهد شد.

 

نکته کلیدی

تعمیرات خصوصا تعمیرات از کار افتادن دستگاهها، توسط کارگرانی انجام می شود. که میخواهند این جزء دوباره در کوتاه ترین زمان ممکن وارد چرخه کار شود . بنابراین داشتن اجازه کار به ما کمک میکند. که مطمئن شویم که کار در شرایط و وضعیت ایمن انجام می گیرد.

What is a permit to work

اجازه کار توسط شخص مجاز صادر می شود صادر می شود. این شخص باید اطلاعات کافی و روشن در مورد این تجهیزات داشته باشد . و از خطراتی که در این کار وجود دارد آگاه باشد. و در مورد سیستم اجازه کار ( پرمیت آموزش دیده باشد)

 

پرمیت یک اظهارنامه مکتوب است که توسط شخص مسوول نوشته می شود. که خطرات با این پروسه شناسایی می شود . ارزیابی و اقدامات کنترلی برقرار می شود . تمام اقدامات کنترلی توسط شخص مسوول و انجام دهنده کارانجام میشود .و توضیح داده میشود . اگر کار ایمن بود انجام داده می شود . اجازه نامه کارشامل روش یا شیوه برای شخص انجام دهنده کار نیست

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
آنها برای انجام این کار آموزش دیده اند . همچنین این بازتاب دهنده شایستگی آنها نیست.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...