رفتن به مطلب

مقایسه برترین سیستم های وبلاگدهی در ایران


ارسال های توصیه شده

چندی قبل به بررسی ۴ سیستم وبلاگدهی رایج و پر مخاطب در ایران پرداختیم که با توضیحات اجمالی ، امکانات و مسایل جانبی هر سیستم را در مطلبی گردآوری کردیم.

اکنون قصد داریم تا با ارائه جدولی کامل تر ، برای اولین بار سیستم های وبلاگدهی پربازدید را مورد مقایسه ریز بینانه تر قرار داده ، کاربران را با جزییات و امکانات هر سرویس دهنده بیشتر آشنا کنیم تا هر کاربر بسته به نیاز و سلایق خود و کارکرد نوع سیستم وبلاگ ، وبلاگ خود را در سرویس مورد نظر با انتخاب درستی ساخته و با اطمینان خاطر بیشتری به فعالیت بپردازد تا احتمال نقل و انتقال وبلاگ ها (اسباب کشی از سرویس وبلاگدهی به دیگری) و مشکلات آن کاهش یابد.

با توجه به آمار ها و تعداد کاربران و محبوبیت هر سیستم وبلاگدهی ، ۱۰ سرویس دهنده وبلاگ برتر در ایران ، با یکدیگر مقایسه شده اند. سعی شده است بصورت عادلانه پارامترهایی مورد بررسی قرار گیرد که جزو نیازهای مفید برای کاربران بوده و مقایسه انجام شده برای کلیه امکانات رایگان هر سرویس دهنده و با توجه به عملکرد یکی دو سال گذشته آنها , تا تاریخ بهمن ماه ۱۳۹۰ ارائه گردیده است.

ازین پس این جدول هر سه ماه یکبار منتشر خواهد شد تا کاربران با آخرین تغیرات و امکانات جدید سرویس دهنده ها بیشتر آشنا شوند.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

در این جدول سرویس دهندگانی از جمله :

بلاگفا (blogfa.com) – میهن بلاگ (mihanblog.com) – پرشین بلاگ (persianblog.ir) – بلاگ اسکای (blogsky.com) – پارسی بلاگ (parsiblog.com) – ایران بلاگ (iranblog.com) – رز بلاگ (rozblog.com) – پارسی کیوت (vcp.ir) – نی نی وبلاگ (niniweblog.com) – بلاگ وب (blogveb.com)

مقایسه شده اند.

راهنمای جدول :

در این جدول پارامترهایی برای مقایسه سرویس دهندگان وبلاگ در نظر گرفته شده که نتیجه مقایسه با مربع های سبز و زرد و قرمز نمایش داده شده است.

s1.png مربع سبز : وضعیت مطلوب و رضایت بالا را نشان می دهد. (حالت ایده آل)

s2.png مربع زرد : وضعیت متوسط و رضایت سطح نه خوب و نه ضعیف را نشان می دهد. (حالت متوسط)

s3.png مربع قرمز : وضعیت نامطلوب و رضایت بسیار کم را نشان می دهد.(حالت ضعیف)

چنانچه مدیران سرویس دهندگان وبلاگ و یا کاربران هرگونه پیشنهاد و یا انتقادی به جدول منتشر شده دارند ، از طریق ایمیل با مدیریت سایت راهنمای وبلاگ نویسان به آدرس info@bloghelp.ir مطرح نمایند.

 

به نقل از راهنمای وبلاگ نویسان

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...