رفتن به مطلب

دانلود پروژه ریموت کنترل با موبایل


سمندون

ارسال های توصیه شده

iphone-remote.jpg

این پروژه یک ریموت کنترل ۵ کاناله با استفاده از DTMF و شبکه GSM موبایل می باشد. در این سیستم ابتدا از طریق یک موبایل و یا تلفن ثابت با موبایل شماره ۲ تماس گرفته شده و اتصال به صورت دستی برقرار می شود، سپس موبایل شماره ۲ را روی حالت آیفون قرار داده و نزدیک میکروفن دستگاه قرار می دهیم.

حال با فشردن کلیدهای ۱ تا ۵ روی تلفن دیگر صداهای DTMF کلیدها توسط موبایل شماره ۲ پخش شده و به وسیله میکروفن دستگاه دریافت می گردد و متناسب با هر کلید رله مربوطه قطع و وصل می شود. روی برد یک دیپ سوئیچ برای تنظیم حالت عملکرد دستگاه در نظر گرفته شده که می توان مدهایی مانند فلیپ فلاپ، لحظه ای، لچ و … را به سیستم افزود ولی در حالت پیش فرض از مد فلیپ فلاپ استفاده شده و با هر بار زدن کلید ها رله مربوطه روشن شده و با فشار مجدد کلید رله مربوطه خاموش می گردد.پروژه ریموت کنترل با موبایل توسط جناب آقای مهندس بهنام زاکی زاده تهیه شده است، از این ریموت کنترل می توان برای کنترل روبوت ها در مسابقات استفاده کرد و ویژگی این مدار برد نامحدود آن است و نیز نیازی به نفوذ در سخت افزار موبایل نیست. این مجموعه شامل نقشه کامل مدار و فایل محتوی برنامه که به زبان Bascom می باشد را شامل می شود.

 

 

download.png دانلود مستقیم :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

size.png حجم فایل : 220 کیلوبایت

 

lock.png پسورد فایل :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...