رفتن به مطلب

همكاري سوني و پاناسونيك در توليد نمايشگرهاي oled


ارسال های توصیه شده

LG%2055%20OLED%20In%20Cannes.jpg

 

 

نمایش پانل ۵۵ اینچ OLED ال جی در جشنواره کن ۲۰۱۲

 

در ساعات ابتدایی انتشار خبر همکاری دو غول تجاری صنعت الکترونیک ژاپن "سونی و پاناسونیک" تقریبا اکثر سایت های مربوط به فناوری A/V با تعجب این خبر منتشر کردند! دو کمپانی که بیش از نیم قرن رقیب جدی در تولیدات الکترونیک تجاری و مخصوصا در زمینه تلویزیون سالها دو قطب اصلی و رقیب جدی این صنعت بودند, حالا این دو کمپانی در خبری مطبوعاتی اعلام کردند تصمیم به گسترش صفحات OLED با استفاده از فناورهای فردی هر کمپانی و ادغام آن برای تولید صفحات عریض OLED و تولید انبوه آن برای سال ۲۰۱۳ گرفته اند!

 

احتمال میره این تصمیم پس از نمایش پانل ۵۵ اینچ OLED کمپانی ال جی در جشنواره کن امسال و همچنین حظور با شکوه سامسونگ و ال جی با پانل های OLED در نمایشگاه CES 2012 گرفته شده است.

هر دو کمپانی در سالهای اخیر برای بهبود عملکرد نمایشگرهای خود از دیگر کمپانی های مطرح در این زمینه کمک گرفته بودند. همکاری پشت پرده سونی با سامسونگ و پاناسونیگ با پایونیر هر کدام تا حدی جالب توجه بود, اما همكاری مشترك سونی و پاناسونيك آن هم در توليد تلويزيون واقعا غير قابل باور بود.

کمپانی های ژاپنی برای رقابت با دو براند ال جی و سامسونگ نیاز به این همکاری ها دارند چرا که در چند سال اخیر بد جور در صنعت تلویزیون درجا زدند و از کره های ها عقب ماندن! بنظرم در حال حاظر دو کمپانی ال جی و سامسونگ فناوری نمایشگرهای خانگی در دست دارند و کاملا بی رقیب هستند.

دوستانی كه طرفدار براندهای خاص در تلویزیون هستند! توجه کنند که چطور رقبای با این عظمت برای بهبود کیفیت در کنار هم قرار می گیرند تا من و شما بیشتر و بیشتر از دیدن تصاویر زیبا در منزل لذت ببریم.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...