رفتن به مطلب

سیدمهدی شجاعی بازهم در صدر


sam arch

ارسال های توصیه شده

[h=2]کتاب ​هایی چون «کمی دیرتر» آخرین رمان سیدمهدی شجاعی در کنار آثاری چون تاریخ ایران قبل از اسلام، 365 روز با غذاهای گیاهی ایران و مردان مریخی، زنان ونوسی در فهرست پرفروش​ترین کتاب​های هفته گذشته قرار گرفتند.

[/h]

به گزارش خبرآنلاین، بر اساس لیست منتشرشده پرفروش‌ترین آثار هفته پایانی بهمن ماه و هفته اول اسفند در سامانه اشتراک محصولات فرهنگی (سام)، کتاب‌های متنوعی در شاخه​های ادبیات، روانشناسی، سرگرمی و زندگینامه در این لیست قرار گرفتند که برای اطلاع از محتوای کتاب‌های معرفی شده در این گزارش، کافی است روی نام کتاب‌ها کلیک کنید.

 

جدیدترین رمان سید مهدی شجاعی با عنوان «کمی دیرتر» که با نگاهی انتقادی به موضوع انتظار مردمان جامعه امروز می پردازد چند روز پس از عرضه از سوی ناشر، در صدر پرفروش ترین کتاب های سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام قرار گرفت. رمانی خواندنی که به انتقاد از برخی رفتارهای احساسی در اجتماعات مذهبی کشور می پردازد.

 

 

کتاب آموزشی «مردان مریخی، زنان ونوسی» نوشته جان گری نیز که چاپ پنجاهم آن در بازار نشر عرضه شده است، در رده دوم پرفروش ترین کتابهای سام در هفته های گذشته قرار گرفت؛ کتابی خواندنی در خصوص تفاوت های زن و مرد و راه هایی برای درک این تفاوت ها برای زندگی بهتر زوج ها بویژه زوجهای جوان.

 

 

بر اساس این گزارش، کتاب «تاریخ ایران قبل از اسلام» نیز همچون ماه های گذشته که کتاب های تاریخی با محوریت ایران در لیست پرفروش ها قرار می گرفت؛ در رده بعدی فهرست پرفروش ترین کتاب ها ثبت شد؛ سید نقی خسروی در این کتاب، به بررسی و تحلیل تاریخ ایران از آغاز شکل‌گیری مادها تا سقوط دولت ساسانی می‌پردازد و دوران تولد تا حاکمیت اغلب پادشاهان را از هووخشتره تا کوروش مورد بررسی و تحلیل قرار می دهد.

 

 

«365 رو با غذاهای گیاهی ایرانی» دستور طبخ و فواید غذاهای گیاهی ایرانی نیز در رده بعدی لیست پرفروش ها قرار گرفته است؛ کتابی خواندنی که به شدت برای زندگی روزمره ایرانی هایی که این روزها علاقه عجیبی به فست فود دارند، مفید است.

 

زندگی واقعی زن و مردی که 21 بچه را به فرزندخواندگی قبول کردند در کتابی با عنوان «شاید فراموشت کنم» منتشر شده است و در لیست پرفروش های سام نیز قرار گرفته است.

 

بنابراین گزارش، کتاب زندگی نامه «لیونل مسی» هم همچنان در لیست پرفروش‌ها جای دارد. این کتاب فصل‌های جذابی از دفتر زندگی ستاره فوتبال جهان را که این روزها در کشورمان طرفداران زیادی دارد، بازگو می‌کند.

 

همچنین کتاب «فکرت را عوض کن!» در رده دوم لیست پرفروش ها قرار گرفته؛ کاربرگ​های کتاب مهارتهای خاصی را گام به گام به شما آموزش می​دهد؛ مهارتهایی که به هزاران نفر برای غلبه بر افسردگی، اضطراب، عصبانیت، سوء مصرف مواد و مشکلات رابطه ای و زندگی زناشویی کمک کرده است.

 

«101 برنامه تمرینی پرورش اندام» نیز در رده بعدی لیست پرفروش​های هفته گذشته قرار گرفته است؛ یک کتاب آموزشی و خواندنی برای همه قشرهای جامعه که با زبانی ساده، برنامه​هایی برای بهبود وضعیت جسمی آدم ها.

 

کتاب آموزشی و خواندنی «اگر فرزند دختر دارید» در رتبه ششم پرفروش های هفته گذشته قرار گرفته است؛ کتابی در حوزه جامعه شناسی که نویسنده اش از سرآمدان عرصهٔ تعلیم و تربیت در ایتالیاست که مدیریت «زایشگاه مونته‌سوری» را از آغاز برعهده داشته است. خانم بلوتی علاوه بر تجربهٔ عملی گسترده، آثار بسیاری منتشر کرده و کتاب اگر فرزند دختر دارید معروف‌ترین اثر این مربی بزرگ است که در چهار فصل تأثیر اوضاع و احوال اجتماعی را بر دوران کودکی تشریح می‌کند.

 

همچنین چاپ نهم کتاب خواندنی «پ نه پ» نیز در لیست پرفروش​ها قرار گرفت تا این کتاب جمع و جور همچنان پرمخاطب باشد.

 

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب‌‌‌‌ها کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب‌ها را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. هموطنان سایر شهر‌ها نیز با پرداخت هزینه پستی ارسال، می‌توانند تلفنی سفارش خرید بدهند.

[TABLE]

[TR]

[TD]نام کتاب

[/TD]

[TD]نویسنده

[/TD]

[TD]ناشر

[/TD]

[TD]قیمت (تومان)

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]کمی دیرتر

 

[/TD]

[TD]سیدمهدی شجاعی

 

[/TD]

[TD]نیستان

 

[/TD]

[TD]7500

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]مردان مریخی زنان ونوسی

 

[/TD]

[TD]جان گری

 

[/TD]

[TD]ذهن آویز

 

[/TD]

[TD]7500

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]تاریخ ایران قبل از اسلام

 

[/TD]

[TD]سیدنقی خسروی

 

[/TD]

[TD]سفیر اردهال

 

[/TD]

[TD]7500

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]365 روز با غذاهای گیاهی ایرانی

 

[/TD]

[TD]رسول حیدری

 

[/TD]

[TD]سفیر اردهال

 

[/TD]

[TD]15000

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]شاید فراموشت کنم

 

[/TD]

[TD]حسن رحیم​پور

 

[/TD]

[TD]آرما

 

[/TD]

[TD]7000

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]لیونل مسی

[/TD]

[TD]لوکا کایولی

[/TD]

[TD]خبر امروز

[/TD]

[TD]10000

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]فکرت را عوض کن

[/TD]

[TD]دنیس گرینبرگر

[/TD]

[TD]رسا

[/TD]

[TD]3000

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]101 برنامه تمرینی پرورش اندام

 

[/TD]

[TD]میکائیل برگ

 

[/TD]

[TD]بامداد کتاب

 

[/TD]

[TD]15000

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]اگر فرزند دختر دارید

[/TD]

[TD]النا جانین بلوتی

[/TD]

[TD]نی

[/TD]

[TD]3000

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]پ نه پ

[/TD]

[TD]علیرضا وصفی

[/TD]

[TD]خبر امروز

[/TD]

[TD]2000

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...