رفتن به مطلب

محمود گلابدره‌ای در گذشت


moein.s

ارسال های توصیه شده

[h=4]نویسنده کتاب «لحظه‌های انقلاب» پس از گذراندن دوره‌ای از بیماری، دار فانی را وداع گفت.

سیدمحمود قادری گلابدره‌یی در سال 1318 درگلابدره شمیران به دنیا آمد او در دهه 40یار و همراه جلال آل‌احمد بود که نتیجه این همراهی کتاب آقا جلال بود. او بیش از 10 سال از زندگی‌اش را در آمریکا گذراند که حاصل آن کتابی به نام 10 سال «هوملسی در آمریکا» بود.

 

گلابدره‌یی طی 5دهه نویسندگی به لحاظ کمیت آثار کارنامه قابل قبولی از خود به جای گذاشت. عناوین برخی از آثار او عبارتند از: سگ کوره پز، پر کاه ، اباذر نجار ، بادیه ، لحظه های انقلاب ،اسماعیل اسماعیل.وی چندی پیش بر اثر بیماری در بیمارستان الغدیر تهران بستری شده بود.

این نامه برای درخواست مسکن این ادیب هست،من خوندم مو به تنم سیخ شد و تا مغز استخونم سوختsigh.gif

[h=1]به گزارش خبرآنلاین، گلابدره‌ای این نامه‌ را سال 1386 خطاب به وزیر مسکن نوشته است.[/h]

[/h][h=4]

 

 

 

متن نامه بدین شرح است:

«با سلام خدمت مقام محترم وزیر مسکن و شهرسازی جناب آقای سعیدی‌کیا بنده سیدمحمود قادر گلابدره‌ای نویسنده 70 ساله که 330 کتاب، 5 تا قبل و 28 تا بعد از انقلاب و لحظه‌های انقلاب یکی سال 58 و 4 تا رمان سال 60، یک سال در جبهه‌ها در کانون پرورش چاپ و دو ساعت از زندگی‌ام در غبار دارآباد و صدها بار پخش و مقام معظم رهبری و رئیس صدا و سیما دیده و مرا خواست و از سال 82 تا حالا 5 بار خانه رهن کرده و ساکن شده‌ام و در خدمت انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی بوده و هستم و حالا صاحبخانه بعد از یکسال گفته قرارداد فسخ و باید جا عوض کنم. 10 میلیون رهن از دو میلیون شروع شده و حالا صاحبخانه می‌گوید 20 میلیون و من گیر کرده‌ام که چه بکنم و پول ندارم و جا ندارم و تنها درآمدم همین 90 هزار تومان کمک به پیشکسوتان است(:4564::4564::4564::4564::4564::4564:) که ارشاد محبت می‌کند و من با 90 هزار تومان می‌توانم و می‌خواهم و می‌زیم و می‌نویسم. کمک کنید اگر امکان دارد به خاطر خدا. مقام معظم رهبری فرمودند؛ به شما بگوییم جایی به من حقیر بدهند تا بنشینم و بنویسم. خدا عوضش را به شما بدهد. سیدمحمود قادر گلابدره‌ای

 

86/5/13»

 

IMAGE634800309799482594.jpeg

 

عکس: ایسنا

 

منبع خبر آنلاین

 

 

پ.ن:بپوکی دلTAEL_SmileyCenter_Misc%20(305).gifTAEL_SmileyCenter_Misc%20(305).gifTAEL_SmileyCenter_Misc%20(305).gif[/h]

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...