رفتن به مطلب

دارنده ارزان‌ترين اينترنت دنيا مشخص شد


YAGHOT SEFID

ارسال های توصیه شده

» سرویس: اقتصادي - ارتباطات و فناوري اطلاعات

 

کد خبر: 91062213039

چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۹

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

براساس بررسي‌هاي صورت گرفته لوكزامبورگ، ايسلند و دانمارك سه كشوري هستند كه به ترتيب ارزان‌ترين اينترنت جهان را در اختيار دارند.

به گزارش سرويس فناوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، هزينه نسبي پهناي باند در كشورهاي مختلف گوياي آن است كه لوكزامبورگ ارزان‌ترين اينترنت دنيا را دارد. هزينه نسبي پهناي باند اين كشور بر اساس ميانگين هزينه اشتراك تقسيم بر توليد ناخالص سرانه ملي حدود 0.59 درصد است.

پس از لوكزامبورگ، ايسلند و دانمارك با ارقام 0.821 و 0.826 درصد در رده‌هاي دوم و سوم قرار دارند واستراليا با 0.84 درصد در رده چهارم قرار دارد.

بنا به اعلام اتحاديه اروپا در حال حاضر محدوديت‌هاي بيشتري بر تبادلات داده‌ها در شبكه اينترنت اعمال مي‌شود. به همين خاطر محتويات خاص، اصلا جابه‌جا نمي شود براي نمونه مي‌توان كاربراني اشاره كرد كه به كمك سرويس‌هايي همچون اسكايپ قصد دارند از طريق اينترنت تلفن بزنند.

بنابر اعلام پايگاه Net Index، هلند با 0.89 و سوئد با 0.91 درصد رتبه‌هاي پنجم و ششم قيمت اينترنت جهان را به خود اختصاص داده‌اند. انگلستان، نروژ، فنلاند و هنگ كنگ هم رده‌هاي هفتم تا دهم جدول ارزان‌هاي اينترنتي را از آن خود كرده‌اند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...