رفتن به مطلب

فراعکس‌هایی از دنیاهای سوررئال


ارسال های توصیه شده

عکس‌های اصطلاحا گیگاپیکسلی با کنار هم نهادن تعدادی زیادی عکس که از یک منظره گرفته شده‌اند، ایجاد می‌شوند، معمولا برای این کار دوربین روی بازوهای روباتیک مخصوصی سوار می‌شود، تا بدون تغییر زاویه و لرزش، عکس‌های زیادی از منظره مورد نظر گرفته شود، این عکس‌ها بعدا به شیوه نر‌م‌افزاری کنار هم چیده می‌شوند تا یک عکس گیگاپیکسلی ایجاد شود.

 

اما ژان فرانسیس روزیه شیوه خاص خود را برای ایجاد این عکس‌ها دارد، این عکاس پاریسی در دهه ۱۹۷۰ کارش را با عکاسی مُد شروع کرد، اما بعد از مدتی به این تکاپو افتاد که سبک خاص خودش را در عکاسی ایجاد کند.

0xt4yepq1jgqo9pd1qkx.jpg

او تصمیم گرفت دنیاهای فانتزی زیبایی را با استفاده از عکس‌های دنیای واقعی ایجاد کند.

 

برای این کار او هر زمان به منظره جالبی برمی‌خورد، یکی دو ساعت را صرف عکاسی از منظره می‌کند، او عکس‌هایی از زویای مختلف از منظره می‌گیرد و بعد به تاریک‌خانه اش می‌رود، اینجاست که جادوی حقیقی او ایجاد می‌شود، او شبانه‌روز روی عکس‌ها کار می‌کند، آنها را در کنار هم می‌چیند تا مناظری از دنیاهایی تخیلی ایجاد کند. میزان زومی که روی هر کدام از این عکس‌ها می‌شود کرد شگفت‌انگیز است، او نام Hyperphoto را برای عکس‌هایش انتخاب کرده است.

wik6xz71rx3pi2l5e24q.jpg

 

4myhhaj7grdlrfhgoq2k.jpg

 

 

 

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...