رفتن به مطلب

مشهورترین عکاس زن جهان کیست؟


ارسال های توصیه شده

L134968961169.jpg

 

 

 

خانم آنی لیبوتیز عکاس امریکایی که مدت 40 سال است به صورت حرفه ای عکاسی میکند موفق ترین و معروف ترین زن عکاس حاضر در این عرصه معرفی شده است.

به گزارش تکناز او تصاویر بسیار مشهوری روی مجلات معروف و معتبر دنیا به چاپ رسانده است. او از ورزشکاران و ستارگان هالیوودی و شخصیتهای سیاسی برجسته و نوابغ علمی و حتی مناظر طبیعی عکاسی کرده استوی اکنون 63 ساله است و سه فرزند دارد که به نظر آنها او نابغه عکاسی است.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

آنی قصد دارد 100 عدد از معروفترین عکس هایش را در یک نمایشگاه به معرض عموم بگذارد. این نمایشگاه به زودی در اوهایو امریکا شروع به کار خواهد کرد. او میگوید عکاسی علاوه بر حرفه برای او یک عشق و سرگرمی است و عکسها برای او برحه ای از زمان محسوب میشوندو هرکدام تکه ای از تاریخ را با خود به همراه داردو این مسئله است که ارزش این کار را بالا میبرد.

 

این زن موفق میگوید از سال 1974 با الگو برداری از کارهای آنسل آدامز کارش را به صورت حرفه ای آغاز کرده است.او اکنون برای مجلات معتبری کار میکند و خیلی ها ترجیح میدهند عکسهایشان را او بگیرد.در این نمایشگاه کارهای او از سالهای 1968 تا 2009 به نمایش در خواهد آمد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...