رفتن به مطلب

ویژگی Smart Rotation گلکسی نوت 2


ارسال های توصیه شده

%D9%88%DB%8C%DA%98%DA%AF%DB%8C-Smart-Rotation-%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D9%88%DB%8C-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D9%86%D9%88%D8%AA-2-610x343.jpg

شرکت سامسونگ ویژگی را ابداع کرده است که “Smart Rotation” نام دارد و در دوربین جلو اسمارت فون Samsung GALAXY Note II مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که از نام این ویژگی هم مشخص است، کار آن تشخیص جهت صورت کاربر است. همراه با این ویژگی و براساس اطلاعات دریافت شده که بصورت خودکار انجام می شود، صفحه نمایش این فبلت همیشه و به درستی به همان حالتی که شما دستگاه را نگه داشته اید، تنظیم می شود.

 

البته این اولین بار نیست که شرکت سامسونگ راهی برای تنظیم ویژگی خاصی برروی دوربین جلو پیدا می کند، برروی اسمارت فون سامسونگ گلکسی اس ۳ بود که سامسونگ ویژگی “Smart Stay” را به نمایش گذاشت که همراه با آن، دوربین جلو مطمئن می شد که شما در حال تماشای صفحه نمایش هستید و اجازه نمی داد تا صفحه نمایش خاموش و یا دستگاه به حالت Sleep رود.

 

به هر حال توجه داشته باشید که ویژگی “Smart Rotation” بطور پیش فرض خاموش می باشد، اما همه آن چیزی که نیاز هست انجام دهید این موضوع می باشد که ابتدا به Settings>Display رفته و سپس این قابلیت را فعال نمایید و به خاطر داشته باشید که این یک ویژگی مربوط به دستگاههای اندرویدی نیست و بصورت اختصاصی برای دستگاههای سامسونگ ابداع شده است. باید دید سامسونگ در اسمارت فون بعدی خود چه ویژگی هوشمندی را به قابلیت های دوربین جلو دستگاه اضافه می نماید.

 

منبع:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...