رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

طبق تعاريف موجود، هارپ (HAARP) يك پروژه تحقيقاتي است كه براي بررسي و تحقيق درباره لايه آيونوسفير (Ionosphere) و مطالعات معادن زيرزميني با استفاده از امواج راديويي تأسيس شده است.

 

لايه آيونوسفير در بالاترين لايه اتموسفير (Atmosphere) قرار دارد.

 

اين لايه تشعشعات خطرناك «ماوراي بنفش» و «اكس ري» خورشيد را جذب كرده و مانند سقفي از ورود آنها به زمين جلوگيري مي نمايد تا زندگي بر روي كره زمين امكان پذير گردد. همچنين به دليل محيط الكتريكي موجود در آيونوسفير از اين لايه براي انعكاس امواج راديوئي به اطراف زمين استفاده مي شود. اگر اين لايه به هر دليلي دچار اختلال شود تاثيرات بسيار زيادي بر روي زمين گذاشته و زيستن را مختل مي كند.

 

سيستم هارپ (HAARP) طوري طراحي شده است كه بر روي آيونوسفير تاثير مستقيم داشته باشد. از نمونه هاي اين تاثيرات قرمز و گداخته شدن و يا ذره بيني نمودن لايه را ميتوان نام برد.

 

اين سيستم در حال حاضر از يك مجموعه آنتن هاي مخصوص (180 برج آنتن آلومينيومي به ارتفاع 50/23متر) تشكيل و بر روي زميني وسيع به مساحت 23000 مترمربع در آلاسكا نصب گرديده است.

 

اين آنتن ها امواج مافوق كوتاه ELF/ULF/VLF را توليد و به آيونوسفير پرتاب مي كنند.

 

اصولا امواج آنتن ها پس از اصابت به آيونوسفير و بازگشت به زمين قادرند نه تنها عمق دريا بروند بلكه فراتر رفته و به اعماق زمين نيز وارد ميشوند و عملكرد آن بمانند «راديو ترموگرافي» (Radio Thermography) است كه امروزه ژئولژيست ها براي اكتشافات مخازن مختلف شامل گاز و نفت استفاده مي كنند. وقتي يك موج كوتاه «راديو ترموگرافي» به داخل زمين فرستاده ميشود به لايه هاي مختلف برخورد كرده و آن لايه ها را به لرزه مي آورده و از لرزش صدايي با فركانسي مخصوص توليد و به سطح زمين باز ميگرداند و ژئولژيست ها از صداي بازگشتي قادرند مخازن زيرزمين را شناسايي كنند.

 

شانتاژ خبري هارپ

 

سايت هاي خبري متعددي موضوع هارپ را پوشش دادند و كوشيدند اين موضوع را به نشانه بارزي از قدرت آمريكا تبديل كنند، گرچه گفته مي شود خود آمريكاييان منتشركننده اين خبرجعلي هستند.

 

اين خبر را به نقل از سايت هاي اينترنتي آمريكايي و اروپايي از جمله «آلترانفو» و «لوپست» بخوانيد: «بسياري از دانشمندان! پنج قاره معتقدند كه زمين لرزه هائيتي (3/7 ريشتر) به كمك سيستم آب و هوايي «هارپ» ايجاد شده و به كمك اين سلاح مخوف است كه «امپراتوري آمريكايي-صهيونيستي» نه تنها موجي خارق العاده از سرما را در اروپا پديد آورده تا تلاش هاي مخالفان جهاني با پديده گرم شدن آب و هواي كره زمين را مسدود سازد، بلكه بلافاصله نيز زمين لرزه ويرانگر هائيتي را تدارك ديده تا ناوگان خود را با هدف نهايي اشغال كوبا و ونزوئلا، در درياي كارائيب مستقر سازد.»

 

نكته قابل تامل در اين خبر وجود دانشمندان بسياري از پنج قاره موجود است كه با يكديگر هم عقيده اند كه زلزله هائيتي نتيجه هارپ است اما هويت و نام و نشان هيچكدام از اين به اصطلاح دانشمندان زمين شناس و يا شايد زلزله شناس فاش نشده است!

 

ارتباط هارپ و زلزله

 

دكتر ناصر حافظي مقدس، زمين شناس، مهندس زلزله شناسي و استاد دانشگاه در گفتگو با سرويس گزارش روز كيهان درباره پديده هارپ مي گويد: «پروژه مطالعاتي هارپ درخصوص مطالعه اصول فيزيكي كنترل كننده يونسفر است كه علاوه بر آمريكا چند كشور ديگر نيز در آن مشاركت دارند. هدف اصلي اين پروژه بهبود ارتباطات راديويي بوده است اگرچه ارتش آمريكا در اين پروژه بدنبال كنترل و نظارت بر ارتباطات راديويي مي باشد. دكتر حافظي مقدس مي گويد: « مطرح شده كه آمريكا در ادامه پروژه جنگ ستارگان بدنبال نوعي سلاح الكترومغناطيسي جديد است كه با فشرده سازي بخشي از يونسفر و انعكاس آن امواج الكترومغناطيسي با فركانس بالا كه قدرت حرارتي زياد دارند را به مناطق مورد نظر در سطح كره زمين وارد كند. اين مطلب فرضيه هايي است كه مشخص نيست قابليت اجرايي داشته باشد.»

 

اين مهندس زلزله شناسي به ارتباط هارپ و زلزله اشاره مي كند و مي گويد: «منشأ شايعاتي كه درخصوص ارتباط زلزله با پروژه هارپ وجود دارد شايد از اين طريق مي باشد كه زلزله هاي بزرگ همراه با تغييرات وسيع در اتمسفر بالاي منطقه كانوني مي باشند و اغتشاشاتي را در كره يونسفر ايجاد مي كنند. تلاشهايي جهت استفاده از اين پديده براي پيش بيني زلزله نيز در حال انجام است. اما اينكه با هدايت امواج الكترومغناطيس بتوان در يك منطقه زلزله ايجاد نمود توجيه علمي ندارد.»

 

دكتر حافظي در ادامه به زلزله خيز بودن هائيتي اشاره مي كند و مي گويد: «كشور هائيتي در حاشيه يك گسل فعال قرار گرفته است و در طول تاريخ زلزله هاي بزرگي را تجربه كرده است. زلزله اخير اين كشور با بزرگي 3/7 ريشتر نيز بيش از 60 پس لرزه نسبتاً بزرگ از جمله دو پس لرزه 6 ريشتري داشته است. بنابراين وقوع زلزله در اين كشور و شرايط زلزله كاملاً طبيعي بوده است لذا اين فرض كه در اثر انفجار توسط آمريكا ايجاد شده باشد كاملاً مردود است. حتي فرض تحريك منطقه و وقوع زلزله طبيعي نيز براي يك زلزله بزرگ هفت ريشتري بسيار بعيد است.»

بهره برداري شيطان بزرگ از هر فرصتي!

 

پس از وقوع زلزله هائيتي آمريكا تمام تلاش خود را معطوف به اين نمود تا از هر شيوه ممكن به نفع خود از آن بهره برداري كند. انتشار خبر دروغين زلزله هائيتي توسط هارپ و اعزام نيروي نظامي به اين كشور زلزله زده گواهي صادق بر اين مدعا است.

 

دكتر محمدعلي رحماني نيا، زمين شناس، كارشناس زلزله شناسي و استاد دانشگاه در گفت وگو با سرويس گزارش روز كيهان در تحليل موضوع هارپ چنين مي گويد: «در وهله اول بايد اشاره كنم كه «هارپ» پروژه اي است توسط چند كشور جهان از جمله آمريكا، روسيه، ژاپن، كانادا و... دنبال مي شود و هدف آنها نيز شناخت لايحه آيونو سفير و مطالعه آن است و در واقع پروژه هارپ فقط مختص آمريكا يا يك كشور خاصي نيست، از طرفي هم ارتش آمريكا در بخش نيروهاي دريايي و هوايي پروژه اي را درباره جنگ ستارگان دنبال مي كنند و هدفشان اين است كه بتوانند امواج الكترومغناطيسي را بر روي زمين برگردانند، كه اگر بتوانند اين كار را انجام دهند خواهند توانست حرارت زيادي را در نقطه اي از زمين ايجاد كنند.»

 

دكتر رحماني نيا در ادامه تصريح كرد: «اگر زلزله طبيعي اتفاق بيفتد در لايحه آيونو سفير اختلالاتي ايجاد مي شود و از اين اختلالات ايجاد شده در واقع مي توان وقوع برخي زلزله ها را پيش بيني كرد، از همين موضوع آمريكاييان بحث هارپ را پيش كشيده اند و در واقع با اين اقدام مي خواهند اذهان عمومي مردم جهان را فريب داده و به نفع خود از آن بهره برداري كنند

لینک به دیدگاه

موضوع هارپ خیلی موضوع جالبیه ، من یکی دو ماه پیش بهش علاقمند شدم و خیلی راجع بهش تحقیق کردم :ws37:

 

یه توضیحاتی برای تکمیلش میدم :

 

HAARP پروژه عملکرد فرکانس های بسیار بالا

 

 

در امریکا از سال 1884میلادی مبنای تکنولوژی پروژه هارپ بر اساس اختراعی از نیکولا تسلا پایه گذاری گردید و از سال 2003 میلادی فاز اول آن در زمینی واقع در آلاسکا به بهره برداری رسید و تاسال2017 کلیه فازهای آن بهره برداری خواهد شد.

 

mcoxqgl5ys3tyyskm2vo.jpg

 

هارپ یک پروژه تحقیقاتی است که در ظاهر برای بررسی و تحقیق درباره لایه ی آیونوسفیر (Ionosphere ) و مطالعات معادن زیر زمینی (با استفاده از امواج راديويی (ELF/ULF/VLF ) تاسیس شده است. ولی در واقع "پروژه ای با تکنولوژی جنگ ستارگان" به منظور کامل کردن یک سلاح جدید پايه گذاری گرديده است و می تواند لایه های زمین را با قدرت یک تا ده میلیارد وات بلرزاند.

( توضیح آنکه: جنگ هايی که از امواج "راديويی"، "ليزر" و "نيروی مغناطيس" برای صدمه به نيروی مقابل استفاده کند به جنگ ستارگان معروف است و اين اسم را از فیلم Star War گرفته اند)

 

این سیستم در حال حاضر از یک مجموعه آنتن های مخصوص (١٨٠ برج آنتن آلومنيومی به ارتفاع ٥٠/٢٣متر) تشکيل و برروی زمينی وسيعی به مساحت ٢٣٠٠٠ متر مربع در آلاسکا نصب گرديده است.

78p8hvevjs7brjwx16r0.jpg

لینک به دیدگاه

کاربرد های انسان دوستانه هارپ

 

١- انتقال برق و انرژی بدون استفاده از سیم به هر نقطه از زمین بدون اتلاف انرژی

2- کنترل شرایط آب و هوایی و ایجاد ابر و باران مصنوعی در مناطق خشک

3- بهره گیری از انرژی بادهای خورشیدی و ایجاد انرژی پاک و بدون تشعشع به میزان10000 برابر انرژی اولیه

4- درمان بیماران با مشکل روانی

5- شارژ کردن باتری ماهواره ها و سفینه ها از راه دور

6- اکتشاف میادین نفتی و معادن زیرزمینی

 

 

کاربرد های نظامی هارپ

 

1- ایجاد یک سپر ضد موشکی در لایه های جوی کشور مورد نظر

2- مختل کردن کلیه ارتباطات رادیویی در طول جنگ بدون از دست دادن ارتباطات رادیویی خود

3- مختل کردن و از کارانداختن کلیه تجهیزات الکترونیکی ادوات جنگی مانند رادارها، هواپیماها و ...

4- نابودی هر نوع زیر دریایی در اعماق اقیانوس ها

5- نابودی انواع هواپیماها و ماهواره ها در آسمان و در مدار زمین

6- ایجاد انفجاری بسیار مهیب در حد انفجارات هسته ای بدون داشتن تشعشع

7- ایجاد انواع ابر، مه، گردوغبار جهت مختل کردن حرکت نیروهای مقابل

8- کنترل ذهن سربازان شامل ایجاد علائم غش, منگی و حالات خواب آلودگی

9- کشف هرگونه پناهگاه، انبار مهمات، مکان های مخفی و... در هر نقطه از جهان

10- اندازه گیری مقدار ذخائر نفتی، معدنی و ... کشورهای دیگر جهت برنامه ریزی های تجاری در آینده

11- بالابردن اتمسفر و جو به منظور منحرف کردن موشک ها از مدارشان

12- ايجاد اختلال در جريان برق و قطع برق شهری و اختلال در کار کامپيوتر هواپيماهای مسافربری، جت های جنگنده، کشتی ها، زير دريايی ها و غيره.

13- ايجاد انفجار های عظيم زیر زمينی با قدرت بمب های اتمی و بدون توليد اشعه های راديو اکتيو .

لینک به دیدگاه

آیونوسفیر چيست ، کجاست و چه ارتباطی با هارپ دارد ؟

 

این لایه تشعشات خطرناک "ماورای بنفش" و "اکس ری" خورشيد را جذب کرده و مانند سقفی از ورود آنها به زمين جلوگيری می نمايد.

 

به دليل محیط الکتریکی موجود در آيونوسفير از اين لايه برای انعکاس امواج رادیوئی به اطراف زمین استفاده می شود.

 

 

 

sg16ozpb9kz49tievde5.jpg

 

 

سیستم هارپ طوری طراحی شده است که بر روی آیونوسفیر تاثير مستقيم داشته باشد. از نمونه های اين تاثيرات قرمز ، گداخته شدن و يا ذره بينی نمودن لايه را مي توان نام برد.

 

4rttufuq29tt2njnbg72.jpg

 

 

 

امواج آنتن های مخصوص سیستم هارپ پس از اصابت به آيونوسفير و بازگشت به زمين قادر اند نه تنها به عمق دريا بروند بلکه فرا تر رفته و به اعماق زمين نيز وارد مي شوند

 

آيونوسفير گداخته شده (به رنگ قرمز ديده می شود) و سپس مثل يک قلب شروع به تپش مي کند و از اين تپش ها، فرکانس های فوق کوتاه توليد شده که پس از اصابت به زمين به داخل آن نفوذ مي نمايد .

 

 

 

عملکرد هارپ به مانند رادیوترموگرافی است. با اين تفاوت که راديو ترموگرافی سيستمی است که با قدرتی به کوچکی ٣٠ وات لايه های زير زمينی را به لرزه درمی آورد و حال آنکه هارپ همان لايه های زمين را می تواند با استفاده از قدرتی برابر با ١,٠٠٠,٠٠٠,٠٠٠ (یک میلیارد) تا ,١٠,٠٠٠,٠٠٠,٠٠٠ (ده میلیارد) وات بلرزاند.

لینک به دیدگاه

سایر کاربرد های هارپ

 

١- ایجاد زلزله: ايجاد موج (Extreme Low Frequency) ELF با فرکانس ١ تا ٢٠ هرتس توسط آيونوسفير که با برخورد امواج هارپ توليد شده و سپس به زمين فرستاده می شود و تا اعماق ٣٥ کيلومتری زمين نفوذ نمايد که پس از برخورد به لايه های مختلف زير زمينی توليد صدا نموده و در پی آن ايجاد زلزله می نمايد.

به عنوان مثال وقتی شخصی صحبت ميکند، اول تارهای صوتی او ميلرزند (مثل لرزش های ايجاد شده در آيونوسفير). از اين لرزش فرکانس صوتی توليد شده و پس از اصابت به پرده گوش شنونده، پرده گوش او را ميلرزاند (مثل به لرزه در آوردن لايه های زير زمين به سبب اصابت فرکانس های توليد شده از آيونسفير) و سپس در گوش صدا توليد شده و شنونده آنرا به شنود.

٣٠ دقیقه قبل از زلزله ی سیچوان (Sichuan) در چين در سال ٢٠٠٨، واکنش گذاختگی آیونوسفیر در آسمان مشاهده می شد و در پی آن زلزله هولناک ٨ ریشتری در آنجا بوقوع پیوست.

 

 

ru6woeqv0lh12ewagf.jpg

 

 

aykjpf9c5koc4u8dzx.jpg

 

5gtkjg9eloonj4vt4sg4.jpg

 

5h8jvt2s7p1siqv2zaet.jpg

لینک به دیدگاه

h0ik2vmvbq0nylz2mepf.jpg

 

کاهش در دهه اخير برابر با: ٤٦/٢ درصد

 

 

 

0wrmexzo4lo02lhix3j.jpg

افزایش در دهه اخير برابر با : ٤/٢٠٦ درصد

 

 

 

 

05q8mtz1cf01div8yf9q.jpg

افزایش در دهه اخير برابر با : ٨/٢٩٠

 

 

 

زلزله و سونامی ژاپن: زلزله .../7 ریشتری ژاپن که منجر به جابجایی 1 متری جزیره و انحراف در محور چرخش زمین شد و سونامی آن، که در نوع خود بی سابقه بوده است وقوع آن در منطقه ای که هر روزه عمل تخلیه انرژی ذخیره شده در سنگ های پوسته اقیانوسی را انجام می دهد نیاز به بررسی دارد.

لینک به دیدگاه

پیشنهاد می شود:

 

 

 

  • برای دريافت پيش اخطار در زلزله ها ميتوان ايستگاهايی در حوزه های وسيع تاسيس کرد و اندازه گيری فرکانس صداهایی که از آسمان می آید به بروز این زلزله پی برد.
  • زمان دريافت پيش اخطارهای ELF بين ١٥ دقيقه تا ٣ ساعت قبل از وقوع زلزله متغير است.
  • اندازه گيری فرکانسELF/ULF در جاهايی که خالی از فرکانسهای مزاحم ديگر از قبيل برق فشار قوی، فرودگاه ها، ايستگاه های راديويی و تلفنی ميباشد، انجام پذير است.

 

 

 

2- امواج بازگشتی از آيونوسفير، پس از ورود به عمق دريا مي توانند صدمات جانی برای موجودات دريايی، به خصوص نهنگ ها و دلفین ها را در بر داشته باشند.

s1r3m7mttp7npkgb5spy.jpg

 

 

3- ايجاد سونامی، خشکسالی، آتش فشان، سيل ها، طوفان هايی نظير طوفان کاترینا در نیواورلئان طوفان گانو عمان .

 

 

طوفان کاترینا

kyzh0i8atj3d1js3rgx.jpg

 

 

طوفان گانو

5fpcquxlrqdr0d0zaxf.jpg

 

 

4- انتقال نيروی برق از محل تاسيسات هارپ به نقطه ی ديگر از زمين و همچنين انتقال برق از زمين به ماهواره ها.

5- ايجاد اختلال و کنترل فرکانس های نوری مغز در سطوحی به وسعت شهرها و کنترل انسانها از راه دور و ايجاد "غش" و توليد "وهم" در مغز انسانها.

6- اختلال در عملکرد طبيعی آيونوسفير که چرخش زمين را در کنترل دارد موجب تغییر سرعت چرخش زمین می شود.

7- ايجاد ديوارهای راديويی ضد هواپیما و ضد موشک.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...