رفتن به مطلب

فرانسه بدترين كشور براي گردشگري شناخته شد


hasti1988

ارسال های توصیه شده

 

بر اساس گزارش راديو دانمارك، فرانسه بدترين كشور براي گردشگري اما دومين كشور از نظرفرهنگي شناخته شد!

 

فرانسه، کشوري زيبا با مردماني که زياد از ميهماننوازي چيزي نميدانند

 

 

تهران_ ميراث خبر

گروه بينالملل: بنا به نظر گردشگران، فرانسويها از نظر اصول ميهماننوازي و سخاوتمندي در پايينترين جايگاه قرار دارند و به همين دليل فرانسه دل آزارترين كشور براي آنهاست. اين کشور برغم تمام زيباييهايي که دارد به سبب رفتار مردمانش براي برخي گردشگران ايدهآلترين مکان براي صرف دوران تعطيلات خود نيست.

اين را نظرسنجي انجام شده از سوي پايگاه اينترنتي «حالا كجا هستيد؟» نشان ميدهد. اين پايگاه اينترنتي که محل اظهار نظر گردشگران است از آنان خواسته بود تا کشورهايي که به آنها سفر کردهاند را از سه ديدگاه مورد بررسي قرار دهند: ميهماننوازي، سخاوتمندي و احساس رضايتمندي براي کساني که به عنوان گردشگر به آن مکانها سفر کردهاند.

اين نظرخواهي که نتيجه آن در راديو دانمارک نيز اعلام شد، نشان داد که 6000 تن از گردشگران فرانسه را كشور مطلوبي براي سفر نميدانند و به اين ترتيب کشور فرانسه در جايگاه نخست قرار گرفت.

نکته جالب توجه اينکه نظرسنجي پيشين، مربوط به بافرهنگترين كشورها بود كه در آن، اين كشور با اندكي پسرفت در رده دوم جاي گرفته و ايتاليا از نظر گردشگران با فرهنگترين كشور جهان شناخته شد

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...