رفتن به مطلب

::خالد حسینی با یک کتاب جدید می‌آید::


mani24

ارسال های توصیه شده

n00153004-b.jpg

خالد حسینی

خالد حسینی نویسنده کتاب پرفروش و تحسین شده «بادبادک باز» کتاب جدیدش را سال آینده منتشر می‌کند. «خانواده» همانند دو رمان قبلي‌ او موضوع اصلي رمانش را تشكيل مي‌دهد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از آسوشیتدپرس، کتاب جدید خالد حسینی نویسنده افغانی- آمریکایی که سومین رمان اوست، با عنوان «و صدا در کوهستان طنین انداخت» اوایل سال آینده ميلادي منتشر می‌شود.

 

خالد حسینی که کتاب پرفروش «بادبادک باز» و «هزاران خورشید درخشان» را در کارنامه‌اش دارد، كار نوشتن سومین کتابش را به پایان برده است و آن را از سوی انتشارات «ریورهد بوکز» آمریکا به بازار می فرستد.

 

این ناشر که دو کتاب قبلی حسینی را نیز منتشر کرده دیروز اعلام کرد كه «و صدا در کوهستان طنین انداخت» را 21 ماه می (اول خرداد 1392) منتشر می‌کند.

 

حسینی که متولد افغانستان و پزشک است در این کتاب به سفری در زمان و مکان دست زده است. او درباره این کتاب گفت كه خانواده به عنوان یک موضوع تکرار شونده در نوشته‌هایش، در این رمان نیز توجه کرده است. او گفت در رمان های قبلی‌اش رابطه با پدرها و مادرها در مرکز رمان جای داشت و رمان جدیدش نیز که داستان چند نسل یک خانواده است، بر رابطه برادرها و خواهرها تمرکز دارد.

 

حسینی 47 ساله یکی از نویسندگان پرفروش جهان است که دو عنوان کتاب او در مجموع 38 میلیون نسخه فروش داشتند. «بادبادک باز» سال 2003 منتشر شد و به یکی از مشهورترین کتاب‌های جهان بدل شد و دو سال در فهرست بهترین کتاب‌های نیویورک تایمز جای داشت. او دومین کتابش «هزار خورشید درخشان» را سال 2007 منتشر کرد که در راس فهرست برترین کتاب‌های جلد سخت تایمز جای گرفت. هر دوی این کتاب‌ها ماجرای زندگی در سرزمین پدری خالد حسینی را روایت می‌کنند.

 

در مورد شرایط مالی کتاب جدید حسینی خبری منتشر نشده است.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...