رفتن به مطلب

۵ شهر برتر گردشگری جهان


Astraea

ارسال های توصیه شده

سازمان جهانی جهان‌گردی در جدیدترین گزارش خود پنج شهر برتر گردشگری جهان را معرفی کرد.

سازمان جهانی جهان‌گردی در گزارش خود در زمینه مقاصد برتر گردشگری جهان، پنج شهر در کشورهای فرانسه، ترکیه، انگلیس، آمریکا و سنگاپور را به عنوان پنج مقصد برتر گردشگری جهان معرفی کرد.

به گزارش روزنامه حریت، سازمان جهانی جهان‌گردی پاریس در فرانسه، آنتالیا در ترکیه، لندن در انگلیس، نیویورک در آمریکا و سنگاپور در سنگاپور را در جمع پنج مقصد برتر گردشگری جهان قرار داد.

سازمان جهانی جهان‌گردی همچنین در گزارش خود به رشد چشمگیر صنعت گردشگری کشورهای گوآتمالا، جمهوری دومینیکن و ساحل‌عاج اشاره کرده که در دهه‌های گذشته هیج نقشی در صنعت گردشگری جهانی نداشتند.

مدتی قبل نیز دکتر «طالب ریفاعی»، دبیرکل سازمان جهانی جهان‌گردی پیش‌بینی‌ کرد با توجه به میزبانی کشورهای مختلف جهان از ۴۶۷ میلیون گردشگر در نیمه نخست سال جاری میلادی، جهان در سال ۲۰۱۲ میزبان یک میلیارد گردشگر باشد.

وی از محدودیت‌های صدور ویزا، افزایش مالیات‌ سفر و ضعف در زیرساختهای فناوری اطلاعات از مهمترین چالشها در مسیر توسعه صنعت گردشگری نامبرد.

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۶

پارسینه

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...