رفتن به مطلب

بهترين ماشين‌هاي سال 2013


ارسال های توصیه شده

 

 

[h=1]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h]

 

 

 

 

10خودرو اين مطلب را «فوربس» به‌عنوان خودروهايي معرفي كرده كه سال نو ميلادي را تحت‌تاثير خود قرار خواهند داد. شايد عده زيادي از كساني كه اين مطلب را مي‌خوانند توان خريدن اين اتومبيل‌ها را نداشته باشند اما آشنايي با آنها خالي از لطف نيست.

 

 

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
اگر شما يكي از ميليون‌ها نفري هستيد كه عشق‌تان به اتومبيل‌هاي جديد شهره آشنايان‌تان است بايد بدانيد كه سال‌نو ميلادي شركت‌هاي بزرگ اتومبيل‌سازي دنيا خواب‌هاي خوبي براي‌تان ديده‌اند.

 

تغييراتي كه اين شركت‌ها در اتومبيل‌هاي خود ايجاد كرده‌اند بسيار چشم‌نواز هستند. پيش‌بيني‌ها بر اين است كه 15 اتومبيل در سال 2013 به بازار خواهند آمد كه تغيير محسوسي در اين بازار به وجود خواهند آورد.

 

البته رسانه‌هاي مختلف انتخاب‌هاي متفاوتي را به عنوان برترين‌هاي سال 2013 منتشر كرده‌اند. 10خودرو اين مطلب را «فوربس» به‌عنوان خودروهايي معرفي كرده كه سال نو ميلادي را تحت‌تاثير خود قرار خواهند داد. شايد عده زيادي از كساني كه اين مطلب را مي‌خوانند توان خريدن اين اتومبيل‌ها را نداشته باشند اما آشنايي با آنها خالي از لطف نيست.

 

Acura ILX

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

اين خودرو كه ورژن لوكس «هوندا سيويك» است سبكي منحصر بفرد را درظاهر دروني و بيروني خود به نمايش مي‌گذارد. موتوري با حجم دو ليتر كه 150 اسب‌بخار قدرت دارد روي آن تعبيه شده.از جمله امكانات جانبي آن مي‌توان به اتصال تلفن‌هاي هوشمند اشاره كرد. در اين سرويس با جا دادن سيم‌كارت به كيتي كه در اتومبيل نصب شده، مي‌توان خودرو را مجهز به يك تلفن‌همراه شخصي كرد.

 


Audi Allroad

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

اين ماشين را مي‌توان جايگزيني بسيار مناسب براي سوبارو Outback دانست. قدرت موتور اين اتومبيل 211 اسب‌بخار است. حجم موتور اين خودرو دو ليتر است. از جمله ويژگي‌هاي اين اتومبيل كنترل قدرت هوشمند، اتصال آن به نقشه‌هاي گوگل و سيستم هشدار نقطه كور را مي‌توان نام برد. Audi Drive نيز به راننده امكان مي‌دهد مسير و نقاط تغيير مسير را براي خودرو برنامه‌ريزي كند.

 


BMW X1

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

براي كساني كه درپي خودرو زيبا و در عين حال محكم هستند، بي.ام.دبليو جديد يكي از بهترين گزينه‌هاست. BMW X1 سريع و فرز است. اين خودرو يك جانشين كوچك‌تر و ارزان‌تر براي X3 است. اين خودرو، موتوري چهار سيلندر با 240 اسب‌بخار قدرت دارد. چرخ‌هاي اين خودرو به نحوي طراحي شده‌اند كه در جاده‌هاي خشك و لغزنده با امنيت كامل حركت مي‌كنند.

 


Buick Encore

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

اين اتومبيل از نظر مكانيكي اگرچه شبيه Sonic شورولت است، اما از سيستم‌هاي جديدي در آن استفاده شده. 140 اسب‌بخار قدرت دارد، حجم موتورش 1.4 ليتر است و از دنده اتوماتيك بهره مي‌برد. Buick Encore به يك سيستم پيشرفته از بين بردن سروصدا در اتاق ماشين مجهز است و از سيستم‌هاي هشدار همچون هشدار خروج از خط بهره مي‌برد.

 


BMW - Gran Coupe

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

Gran Coupe به تازگي به خودروهاي سري6 بي.ام.دبليو چهار در سال 2013 اضافه شده است. برخلاف مدل‌هاي دو در، اتومبيل‌هاي چهار در مي‌توانند چهار سرنشين را در نهايت راحتي درخود جاي دهند. حجم موتور اين خودرو 3 ليتر است و 315 اسب بخار قدرت دارد. اين خودرو از موتور شش سيلندر بهره مي‌برد. در اين اتومبيل مجموعه‌اي از سيستم‌هاي پيشرفته كنترل شاسي تعبيه شده است كه در حفظ وقار آن به شدت تاثير دارد. انتقال سريع براي انتخاب سرعت‌هاي متفاوت از ديگر ويژگي‌هاي اين خودروست.

 


Cadillac XTS

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

ويژگي‌هاي ساختاري اين اتومبيل باعث شده است كه درون و بيرون آن بسيار زيبا و چشمگير باشد. اين خودرو از موتوري با حجم 3.6 ليتر و قدرت 300 اسب بخار بهره مي‌برد. خودروهاي سبك XTS سيستم‌هاي خود را از كاديلاك CTS-V وام گرفته‌اند. با اين حال رانندگي با اتومبيل‌هاي مدل XTS روان‌تر از ديگر مدل‌هاست. در اين اتومبيل طيف كاملي از آخرين امكانات در دسترس قرار گرفته از جمله سيستم اجتناب از برخورد و هشداردهنده نقطه كور. پشتي صندلي راننده درمواقع خطر به لرزش درآمده و به راننده هشدار مي‌دهد.

 


Cadillac ATS

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

كاديلاك ATS خودرو لوكسي است كه بخشي از ساختار خود را از كاديلاك CTS وام گرفته است. اين اتومبيل از موتوري با حجم 3.6 ليتر و 270 اسب بخار قدرت بهره مي‌برد. در اين خودرو از سيستم‌هاي پيشرفته امنيتي و راحتي راننده استفاده شده است. اين خودرو مجهز به صفحه‌ نمايش خازني ال.سي‌دي لمسي است كه از كنترل چند لمسي انگشت بهره مي‌برد.

 


Chevrolet Spark

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

اين خودرو مدل كوچك و جذابي است با چهار در. موتور آن 1.2 ليتر حجم دارد، چهار سيلندر است و مي‌تواند 84 اسب‌بخار قدرت توليد كند. يكي ديگر از ويژگي‌هاي آن كم‌مصرف بودن آن به شكل چشمگيري است. در قسمت عقب اين اتومبيل دو نفر به راحتي مي‌توانند مستقر شوند. حجم صندوق عقب آن نيز بيش از 31 فوت مكعب است. اين اتومبيل نيز از امكان اتصال تلفن‌هاي هوشمند برخوردار است.

 


Dodge Dart

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

اين خودرو را بايد نخستين رقيب جدي اتومبيل Dodge Neon دانست. مكانيك و طراحي اين اتومبيل از تبار آلفا رومئوهاي ايتاليايي است. اين خودرو بسيار شيك و مقرون به صرفه و با طراحي داخلي ويژه و قابل‌توجه است. رانندگي با اين ماشين اين احساس را ايجاد مي‌كند كه انگار فرمان ماشين گران‌تري را در دست داريد. موتور اين خودرو 184 اسب بخار قدرت دارد.


Ford C-MAX

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

انحنا و قوس‌ زيباي اين اتومبيل باعث شده است كه در اتاق داخلي آن پنج سرنشين به راحتي بتوانند مستقر شوند. حجم موتور اين اتومبيل 2 ليتر است. اين خودرو جديد فورد به سيستم‌هاي لمسي و كنترل چندرسانه‌اي مجهز شده است. يك دوربين ديد عقب نيز از ديگر امكانات فورد C-MAX است. اين اتومبيل از يك موتور برقي نيز استفاده مي‌كند كه به اندازه 20مايل مي‌توان با اين موتور برقي رانندگي كرد.

 

 

 

لینک به دیدگاه
:banel_smiley_4:

ما که پول مان نمیرس بخریم حداقل عکس هاشو نگاه کنیم

دوست خوبم چیزی را که امروز ما ارزوی داشتنشو داریم وشاید هم الان دست نیافتنی مطمئنم روزی خواهد رسید به تمام رویاهایت می خندی

امیدوارم تو زندگی ت صاحب هر انچه خوبی است بشی دوست عزیز

 

 

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...