رفتن به مطلب

راه‌اندازی تلویزیون اینترنتی توسط دانشگاه‌های سوئد


ارسال های توصیه شده

[h=1] راه‌اندازی تلویزیون اینترنتی توسط دانشگاه‌های سوئد

[/h] » سرویس: دانشگاه و حوزه - صنفي، دانشجويي

کد خبر: 91102716388

چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۴

دانشگاه استکهلم با همکاری موسسه فن‌آوری سلطنتی این کشور (kth) در یک اقدام خلاقانه، جهت جلب استعدادهای جدید و معرفی بیشتر دانشگاه‌های این کشور یک تلویزیون اینترنتی افتتاح کرد.

 

 

به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، برنامه‌های این تلویزیون از طریق اسکایپ برای بینندگان سراسر جهان پخش خواهد شد. شیوه اجرای برنامه‌های این تلویزیون به صورت میزگردهای گفت و شنود با حضور میهمانان در استودیو و به صورت زنده است.

محتوای اصلی برنامه‌های این شبکه توسط یک تیم سردبیری در استکهلم و با هدف تقویت و برانگیختن مباحثات دانشگاهی و جلب مخاطبان در مسائل داخلی و بین‌المللی تولید می‌شود که بازخوردها تاکنون نشان از موفقیت صاحبان این شبکه است.

آنتیا انگشتورم، سرپرست این پروژه می‌گوید: تاکنون واکنش‌ها نسبت به این شبکه مثبت بوده است و بسیاری از بینندگان برنامه‌ها از طریق رسانه‌های اجتماعی در بحث‌ها شرکت می‌کنند. بسیاری دیگر نیز برنامه‌های زنده را از طریق پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی دنبال کرده و در بحث‌ها شرکت می‌کنند.

بنا به گزارش پایگاه اینترنتی یونیورسیتی ورلد نیوز، وی افزود: این تلویزیون در نخستین روز اجرا از 26 کشور جهان بیننده داشته‌ و روزانه بر تعداد بینندگان آن اضافه می‌شود چرا که بحث‌های پرمحتوا و جذابی در این شبکه ارائه می‌شود.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...