رفتن به مطلب

کنترل نقشه های محاسباتی ساختمان، از امروز اجرا می شود


ارسال های توصیه شده

کنترل نقشه های محاسباتی ساختمان، از امروز اجرا می شود

 

معاون فنی و مهندسی سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران در گفتگو با دبیرخانه "همایش ملی شناسنامه ساختمان" درباره اجرای طرح «شناسنامه فنی» در ساختمان های متراژ بالا که اخبار حاکی از این است از ابتدای اسفندماه اجرا خواهد شد، گفت: از این پس شناسنامه فنی است که قیمت ساختمان را مشخص می‌کند نه مشاورین مسکن.

 

رضا حیدریون، معاون فنی و مهندسی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی صنوف مسکن ایران (صما) از اجرای تصادفی طرح کنترل نقشه های محاسباتی ساختمان خبر داد.

 

وی لحظاتی پیش پس از پایان جلسه هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، با اعلام اینکه در این دوره اولویت سازمان نظام مهندسی ساختمان، رعایت امور کیفی ساخت و ساز و حمایت از این حوزه است گفت: در جلسه هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان تهران، مقرر شد طرح کنترل نقشه های محاسباتی ساختمان، از امروز توسط سازمان نظام مهندسی بعد از صدور پروانه ساخت، به صورت تصادفی، اجرا شود.

 

وی در ادامه به خبرنگار صما گفت: مطابق گزارش های رسیده به سازمان، در کلیه گودبرداری های تهران، نوعی تخلف انجام می شود که برای جلوگیری از آن سازمان به صورت جدی وارد شده و نظارت بر این بخش را در اولویت کاری خود قرار داده است.

 

حیدریون گفت: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، نظارت خود را از گودبرداری ساختمان به عنوان پر تخلف ترین بخش آغاز کرده و کم کم نظارت های اساسی خو را در دیگر بخش های ساخت و ساز، توسعه خواهد داد.

 

منبع :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...