رفتن به مطلب

سه مدل موبایل ارزان برای استفاده آسان از اینترنت


ارسال های توصیه شده

سه مدل موبایل ارزان برای استفاده آسان از اینترنت

 

d60cd27315af2ee51c620662ad9d410b.jpg

 

 

 

اولین تولیدکننده تلفن همراه در دنیا خبر از عرضه سه مدل تلفن همراه ارزان داد که از سازگاری بالایی برای ورود به شبکه های اجتماعی و سرویسهای پیام رسانی برخوردارند.break.gifاولین تولیدکننده تلفن همراه در دنیا خبر از عرضه سه مدل تلفن همراه ارزان داد که از سازگاری بالایی برای ورود به شبکه های اجتماعی و سرویسهای پیام رسانی برخوردارند.

نوکیا سه مدل تلفن همراه ارزان جدید را به نامهای Nokia C۳، Nokia C۶ و Nokia E۵ معرفی کرد که می توانند سلطه تلفن همراه- رایانه جیبی "بلک بری" را در بازار "دریافت ایمیل در روی تلفن همراه" به چالش بکشند.

Nokia C۳ (سری ۴۰) که مجهز به صفحه کلید ۱۰ انگشتی (Qwerty) است تنها ۹۰ یورو قیمت دارد. مهمترین ویژگی این تلفن همراه ارزان، ورود آسان به شبکه های اجتماعی مستقیما از روی صفحه اصلی است.

کاربران می توانند شبکه اجتماعی خود را به سرعت مشاهده کنند و تمام عملکردهای مورد نظر از قبیل نظرگذاشتن، به روز کردن پروفایل، تگ کردن دیگران و اشتراک گذاری عکس و فیلم را انجام دهند.

به گفته تحلیگران، C۳ می تواند به یکی از مدلهای اصلی نوکیا در سال جاری تبدیل شود. این تلفن همراه در راستای پروژه نوکیا بر بهبود کیفیت ورود به سرویسهای پیام رسانی از سرویسهای چت تا شبکه های اجتماعی تولید شده است.

Nokia C۶ یک تلفن همراه هوشمند برپایه سیستم عامل "سیمبیان" است که از مزایای همزمان نمایشگر لمسی ۲/۳ اینچی و صفحه کلید کشویی کاملا قابل استتار برخوردار است. این تلفن همراه از سه ماهه دوم سال ۲۰۱۰ با قیمت ۲۲۰ یورو عرضه خواهد شد.

این تلفن همراه مجهز به یک دوربین ۵ مگاپیکسلی با کیفیت "اتوفوکوس" و فلاش است.

Nokia E۵ یک تلفن همراه کامل از مدلهای سری E است. این مدل برپایه سیستم عامل "سیمبیان" قرار دارد و سازگاری بالایی با دنیای کار و عملکردهای شبکه های اجتماعی داشته و از تمام آن چیزهایی برخوردار است که یک فرد حرفه ای از یک تلفن همراه هوشمند انتظار دارد.

قیمت این محصول جدید نوکیا ۱۸۰ یورو است و از سه ماهه سوم سال ۲۰۱۰ وارد بازار می شود.

 

break.gifخبرگزارى مهر (

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...