رفتن به مطلب

5 مجموعه شعر تازه انتشارات مروارید مجوز نشر گرفت


mani24

ارسال های توصیه شده

[TABLE=width: 100%]

[TR]

[TD=colspan: 2]5 مجموعه شعر تازه انتشارات مروارید مجوز نشر گرفت[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 2]انتشارات مروارید تا پایان سال جاری 4 مجموعه از سروده‌های شاعران معاصر ایران و یک مجموعه سروده راجر مگاف طنزپرداز انگلیسی را منتشر خواهد کرد.[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 2]به گزارش خبرنگار مهر، انتشارات مروارید تا پایان سال جاری چند مجموعه تازه در حوزه شعر معاصر منتشر خواهد کرد.

این آثار که مجوز آنها صادر شده، عبارتند از: «این قلب معمولی نمی‌زند» اثر فریبا صدیقیم، «از هزاره ترنج» اثر نرگس باقری، «داربست» اثر آزاده بشارتی و مجموعه شعر تازه محمدرضا اصلانی به نام «بنفش‌تر از خود با خیابان‌های خاموش».

در حوزه شعر ترجمه نیز کتاب «فقط محض جر و بحث» از سوی همین ناشر به زودی چاپ می‌شود. این کتاب برگزیده‌ای از اشعار طنزآمیز راجر مگاف، شاعر طنزپرداز انگلیسی است که توسط یگانه وصالی و وحید روزبهانی ترجمه شده است.

در 4 ماه گذشته و در حوزه شعر معاصر، کتاب‌های «باله ماسه‌ها» (رضا چایچی)، «بی‌سرزمین» (ناهید کبیری)، «به مردن عادت نمی‌کنم» (پروین سلاجقه) و «میان دو فنجان سرد می‌شویم» (نازنین نظام شهیدی) پائیز امسال و «عاشقانه‌های بعد از گرگ» (سیدعلی صالحی) از سوی انتشارات مروارید چاپ شده بود.

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...