رفتن به مطلب

دانلود رايگان پرونده ويژه ces 2013


ارسال های توصیه شده

و باز نمايشگاهی ديگر با جولان طرح‌ها، رنگ‌ها و مجالی نو برای نمايش تازه‌ترين دستاوردهای دانشمندان زبده و مهندسان و طراحان چيره‌دست جهان! نمايشگاه امسال حال و‌ هوای شگرفی داشت و برخی از تازه‌ها به واقع تحسين‌برانگيز بودند. در‌عرصه پردازنده‌های موبايل چندين محصول جديد معرفی شد که نشان می‌داد اين بازار برای تراشه‌سازان از اهميت بسيار بالایی برخوردار است. سخنرانی آغازين اين نمايشگاه که در چند سال گذشته، با ميزبانی مايکروسافت و مديرعامل خروشان‌سخنش استيو بالمر برگزار می‌شد، پس از کناره‌گيری مايکروسافت، امسال به کوالکام و مديرعامل آن، دکتر پاوئل ژاکوب رسيد. چه‌بسا به‌روی صحنه آمدن کوالکام در مراسم آغازين را بتوان به اهميت بازار موبايل و به‌ويژه تراشه‌هایش برای اهل فن تعبير کرد. اما اين همه ماجرا نبود. تلويزيون‌های OLED که سال‌ها مشتاقان را چشم‌انتظار گذارده بودند امسال پس از پيمودن راهی دراز و پشت سر گذاردن مراحل پيچيده فاز تحقيق و توسعه شرکت‌های نام‌دار جهان با جلوه‌ای بيش از سال گذشته به CES 2013 رسيدند. خودروها نيز که هر سال بيش از پيش به تصرف سامانه‌های الکترونيکی و کامپيوتری درمی‌آيند امسال نيز از عطش خود برای به‌کارگيری فناوری‌های نوين حکايت کردند و باز شرکت‌‌های شهير دنيای گرافيک بر توجه ويژه خود به دنيای بازی‌های کامپيوتری صحه گذاردند و در اين ميان پديده‌‌هایی مانند پروژه شيلد رونمایی شدند.

بله! سال۲۰۱۳ ميلادی نيز با بزرگ‌‌ترين نمايشگاه دستگاه‌های الکترونيکی و کاربردی دنيا آغاز شد تا بيش از 3000 شرکت‌ حدود 20 هزار کالا و سرويس جديد را با حضورتقریباً 150 هزار علاقه‌مند و متخصص در اين حيطه و تحت پوشش خبری بيش از 5000 رسانه و آژانس خبری به دنيا معرفی کنند. به سنت هر سال، اين‌بار نيز کوشيديم تا بخشی از خبرسازترين محصولات به‌نمايش درآمده را در قالب برگ‌هایی چند فراروی شما قرار دهيم.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

Size: 3044 kb

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...