رفتن به مطلب

مقایسه امکانات مایکروسافت Office 2013 و Office 365


ارسال های توصیه شده

اگر با نسخه جدید مایکروسافت آفیس آشنایی دارید حتماْ متوجه شده اید که نسخه جدید در دو انتشار مختلف با نام های Office 2013 و Office 365 توسط شرکت مایکروسافت ارائه شده است. اما اگر قصد دانلود، نصب و استفاده از نسخه جدید مجموعه آفیس در سیستم خود را دارید بد نیست قبل از دانلود این مجموعه با تفاوت دو نسخه ارائه شده آشنا شوید تا بهترین نسخه با توجه به نیازهای خود را در سیستم خود نصب کنید.

 

 

برنامه موجود در دو نسخه جدید مایکروسافت آفیس

در حقیقت شرکت مایکروسافت با حذف کردن چند برنامه که برای کاربران خانگی و دانش آموزان کاربرد کمتری را دارند از مجموعه Office 2013 و قیمت گذاری این مجموعه با 139 دلار (خرید مجوز استفاده برای همیشه از این نسخه) سعی کرده است برای کاربران معمول و دانش آموزان یک مجموعه کاربردی را ایجاد کند که در کنار قیمت مناسب خود تمامی امکانات مورد نیاز این دسته از کاربران را نیز برنامه موجود در Office 2013 برطرف می کند. با مشاهده تصویر زیر با لیست برنامه موجود در هر دو انتشار آشنا خواهید شد.

 

ewgbv9gzfgjxh96vuuct.jpg

 

 

البته با خرید Office 365 (سالی 99 دلار) به شما در حساب Sky Drive به عنوان هدیه 20 گیگابایت فضای ذخیره سازی اضافی نیز علاوه بر 7 گیگابایتی که با استفاده از Office 2013 برای دخیره سازی و اشتراک گذاری اسناد به صورت آنلاین در دسترس است داده می شود. توجه داشته باشید مجوز (License) مربوط به نسخه های Microsoft Office 2013 Home & Student Edition به شما اجازه نصب این مجموعه تنها در یک سیستم را میدهد اما در نسخه 365 این مجموعه امکان نصب مجموعه به صورت کامل در 5 سیستم ویندوز و یا مک وجود دارد. همچنین در صورت استفاده از Office 365 توانایی استفاده از App موجود در این مجموعه را بدون نیاز به نصب آن ها در هر سیستمی (همانند آفیس آنلاین) با استفاده از امکان «streamed» خواهید داشت.

 

 

o6dnfywomfs7bb70x3s9.jpg

 

 

با توجه به موارد بالا در صورتی که از چند سیستم به صورت روزانه استفاده می کنید و قصد دسترسی به اسناد خود در تمامی این سیستم ها را دارید نسخه 365 این مجموعه به همراه App تخصصی اضافه خود همانند Access 2013، برنامه مدیریت ایمیل Outlook 2013 و Publisher 2013 می‌تواند انتخاب بهتری باشد اما اگر از مجموعه آفیس برای ویرایش و خواندن اسناد خود در یک سیستم استفاده میکنید و نیازی به فضای ذخیره سازی آنلاین بالا ندارید مایکروسافت آفیس 2013 تنها با 139 دلار می تواند برای همیشه به صورت قانونی در سیستم شما در این امر به شما کمک کند.

 

منبع: تورتک

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...