رفتن به مطلب

مخفی كردن شاخه ها در Windows XP بدون نیاز به نرم افزاری!!!


Iman-Emperatour

ارسال های توصیه شده

اگر می خواهید شاخه ای داشته باشید و كسی از وجود آن با خبر نشود ، كارهای زیر را انجام بدهید:

1- برای دیده نشدن آیكون هر Folder (شاخه)، روی شاخه مورد نظر راست كلیك كنید.Properties را انتخاب كرده و به بخش Customize در بالای پنل Properties بروید. Change Icon را بزنید لیستی از آیكونها در برابر شما ظاهر خواهد شد ، چنانچه این لیست ظاهر نشد، مقابل گزینه Browse بنویسید :

%SystemRoot%\system32\SHELL32.dll و ok را بزنید. داخل لیست آیكون های نمایش داده شده چند آیكون هست كه شكلی ندارند و با اینكه یك آیكون محسوب میشوند و در این لیست جایی را به خود اختصاص دادهاند اما به ظاهر دیده نمی شوند.یكی از آنها را انتخاب كنید و ok را بزنید. پنل Properties را هم ok كنید. حالا شاخه شما بدون اینكه شكلی داشته باشد فقط اسم دارد.

2- برای اینكه اسم شاخه هم از بین برود، كافیست روی شاخه راست كلیك كنید و Rename دا انتخاب كنید، حالا قبل از اینكه اسم شاخه را تغییر دهید كلیدALT را پایین نگه دارید و شماره 255 را بزنید. حالا كلید ALT را رها كنید تا نام folder مورد نظرتان هم از بین برود.

حالا فقط شما میدانید كه در این محل شاخه یا زیر شاخهای وجود دارد و تنها چنانچه در همان محل یك كلیك كنید مشخص میشود كه آنجا شاخهای وجود دارد.

 

منبع:http://www.neghnegh.com

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...