رفتن به مطلب

بالگردهاي هوانيروز به سامانه هاي عمليات در شب مجهز شدند


YAGHOT SEFID

ارسال های توصیه شده

بالگردهاي هوانيروز به سامانه هاي عمليات در شب مجهز شدند ... :icon_gol::icon_gol:

 

خبرگزاري فارس: فرمانده بزرگترين پايگاه هوانيروز از تجهيز بالگردهاي اين نيرو به سامانههاي پرواز و عمليات در شب خبر داد و گفت: اميدواريم طي 3 تا 4 سال آينده موفق به ساخت اولين بالگرد توسط متخصصان هوانيروز شويم.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

-------------------------------

پايگاه چهارم رزمي و پشتيباني هوانيروز مستقر در اصفهان را ميتوان قلب پايگاههاي هوانيروز در كشور ناميد. وسعت پايگاه، حجم تجهيزات، تعداد بالگردها و برخي ويژگيهاي ديگر از جمله آموزش خلبانان بالگرد شنوك كه منحصرا در اختيار اين مركز قرار دارد، اين پايگاه را به عنوان مهمترين مركز هوانيروز در كشور تبديل كرده است.

انجام بيشترين ساعات پروازي با كمترين سانحه كه ميزان آن در حد استاندارهاي بين المللي محسوب ميشود و نيز انجام تمامي ماموريتهاي محوله از جمله مقابله با اشرار، امداد و نجات و نيز پشتيباني لشكرها و يگانهاي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران، از ديگر ويژگيهاي پركارترين مركز هوانيروز در كشور است.

سرهنگ محمدعلي احمدآبادي فرمانده پايگاه چهارم هوانيروز در حاشيه بازديد خبرنگار دفاعي خبرگزاري فارس از اين پايگاه در آستانه 29 فروردين، روز ارتش جمهوري اسلامي ايران، در گفتگويي تفصيلي به بيان ويژگيهاي امروز هوانيروز در آستانه ورود به دهه چهارم انقلاب پرداخته است.

 

* عمردهي انقلابي به تجهيزات نظامي؛ دورانديشي عميق رهبر انقلاب

 

سرهنگ احمدآبادي، با اشاره به تدبير حكيمانه فرمانده معظم كل قوا مبني بر عمردهي انقلابي به تجهيزات نظامي، آن را يك دورانديشي پيامبرگونه از سوي معظمله دانست و با بيان اينكه عمر وسايل پرنده با قطعات آن سنجيده ميشود، افزود: هر كدام از قطعات، عمر تعريف شده خود را دارند كه در پايان اين عمر بايد آنها را جايگزين كرد اما بخاطر پيچيدگي اين تجهيزات از يك طرف و شرايط تحريم از طرف ديگر، طبيعي است كه اين كار براي ما بسيار سخت خواهد بود.

وي ادامه داد: اين فراز از تدابير رهبر معظم انقلاب موجب شد تا ما يك توجه جدي به نگهداري، تعمير و استفاده بهينه از تجهيزات را ملاك قرار دهيم و وقتي تجهيزات ما در شرايط تعمير قرار گرفتند، روي آن فكر و مطالعه دقيق صورت گيرد.

فرمانده پايگاه چهارم هوانيروز تصريح كرد: امروز توان رزمي ما در سايه همين تدابير در حد بسيار بالايي است و اين چيزي نيست جز خودباوري، تلاش و افزايش منطقي عمر قطعات بكار رفته.

 

احمدآبادي در توضيح عمردهي منطقي به تجهيزات نيز توضيح داد: آمريكاييها عمر قطعات را براي سود بيشتر خود، كوتاه كردند تا بتوانند قطعات بيشتري به كشورها بفروشند. اما ما توانستيم با استفاده از سيستمهاي آزمايشگاهي و توسط متخصصان داخلي اين عمر قطعات را بالا ببريم. ضمن اينكه در اين افزايش درصدها، به هيچ وجه از كنترل و كيفيت قطعات غافل نشديم و همه اين عوامل سبب شد تا امروز شاهد وابستگي كمتر، شرايط ايدهآلتر و خودباوري بهتر در ميان يگانهاي هوانيروز باشيم.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...