رفتن به مطلب

زنگ سينما در سال 89 به صدا در آمد


YAGHOT SEFID

ارسال های توصیه شده

با قرار گرفتن فيلم‌هاي طلا و مس و كودك و فرشته؛

زنگ سينما در سال 89 به صدا در آمد ...

 

خبرگزاري فارس: «زنگ سينما» در سال 89 در حالي به صدا درآمد كه سه فيلم «كودك و فرشته»، «طهران، تهران» و «طلا و مس» نيز به مجموعه فيلم‌هاي اين برنامه افزوده شده است.

 

A0800540.jpg

 

 

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از اداره كل روابط عمومي سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، علي‌اكبر قاضي‌نظام مدير امور سينما و تلويزيون معاونت هنري اين سازمان از اختصاص دو سالن سينما فرهنگ در دو سانس صبح براي برنامه «زنگ سينما» در سال 89 خبر داد و گفت: سالن رازي از برنامه‌هاي نمايش فيلم حذف شده و به جاي آن دو سالن فرهنگ جايگزين شده است.

وي ادامه داد: امسال فيلم‌هاي بيشتري براي دانش‌ آموزان دبيرستاني و كودك و نوجوان خواهيم داشت و فيلم‌هاي طهران، تهران (ساخته داريوش مهرجويي و مهدي كرم‌پور)، طلا و مس (ساخته همايون اسعديان) و كودك و فرشته (ساخته مسعود نقاش‌زاده) در جدول برنامه‌هاي نمايش فيلم قرار گرفته است.

فيلم «طلا و مس» در زمان نوبت اكران در جدول قرار خواهد گرفت.

قاضي‌نظام از ادامه برنامه «زنگ سينما» خبر داد و اظهار داشت: طبق زمان‌بندي پايان ارديبهشت ماه، طرح زنگ سينما به اتمام مي‌رسد و در صورت هماهنگي با مدارس در سال جاري اين طرح را در تابستان هم ادامه خواهيم داد. در غير اين صورت دور جديد آن، 16 مهر همزمان با روز جهاني كودك آغاز خواهد شد.

وي به آمار دانش آموزاني كه سال گذشته در اين طرح شركت كردند اشاره كرد و گفت: در قالب اين طرح تا 15 اسفند ماه جمعا 16 هزار و 895 نفر فيلم‌ها را ديدند كه به تفكيك 11 هزار و 191 دانش آموز در پرديس ملت،‌3 هزار و 703 دانش آموز در پرديس رازي، 275 نفر در سينما آزادي و 240 نفر در فرهنگسراي ولاء و 1486دانش آموز در كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان به تماشاي فيلم‌هاي كودك نشستند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...