رفتن به مطلب

آزمايش انواع موشك‌هاي ميان‌برد و كوتاه‌برد نيروي درياي سپاه در رزمايش پيامبر اعظم


YAGHOT SEFID

ارسال های توصیه شده

آزمايش انواع موشك‌هاي ميان‌برد و كوتاه‌برد نيروي درياي سپاه در رزمايش پيامبر اعظم 5

 

خبرگزاري فارس: سخنگوي رزمايش دريايي پيامبر اعظم 5 اعلام كرد: انواع موشك‌هاي ميان‌برد و برد‌ كوتاه، ساحل به دريا و دريا به دريا در اين رزمايش مورد ارزيابي قرار خواهند گرفت.

 

A0818066.jpg

 

 

به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري فارس به منطقه رزمايش دريايي پيامبر اعظم 5 دريادار عليرضا تنگسيري فرمانده منطقه يكم دريايي سپاه پاسداران و سخنگوي اين رزمايش با حضور در جمع خبرنگاران هدف از برگزاري رزمايش پيامبر اعظم 5 را برقراري امنيت كامل براي خليج فارس و تنگه هرمز عنوان كرد و افزود: اين رزمايش حاوي پيام صلح و دوستي براي كشورهاي منطقه است كه ما همواره بر آن تأكيد داريم.

تنگسيري خاطر نشان كرد: اميدواريم در آينده نزديك بتوانيم رزمايش‌هاي مشترك با يگان‌هاي نظامي كشور‌هاي حاشيه‌اي خليج‌فارس براي تأمين امنيت منطقه برگزار كنيم.

وي با بيان اينكه رزمايش دريايي پيامبر اعظم 5 چهار مرحله خواهد داشت، ارتقاء توان طرح‌ريزي و هماهنگي، توان پاسخگويي سريع و قاطع در برابر هر گونه تهاجم دشمن بهره‌گيري و انتقال تجربيات دفاع مقدس، شليك موشك‌هاي ميان‌برد و برد كوتاه ساحل به دريا و دريا به دريا ، ايجاد قابليت‌هاي به كارگيري سريع نيروهاي بسيجي و ابعاد مختلف، اجراي عمليات‌هاي شناسايي و كشف اهداف سطحي و زير سطحي و همچنين درگيري‌هاي همزمان با شناور‌هاي رزمي دشمن به صورت انبوه را از اهداف مهم اين رزمايش سه روزه سپاه در آب‌هاي خليج‌فارس و منطقه استراتژيك تنگه هرمز عنوان كرد.

فرمانده منطقه يكم دريايي سپاه با اشاره بكارگيري شناورهاي تند‌روي بومي مجهز به انواع تسليحات نظامي را مورد اشاره قرار داد و گفت: اين شناورها به دليل بومي بودن از آموزش ساده براي آشنايي نيروها بهره مي‌برند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...