رفتن به مطلب

عینک گوگل دوستان شما را در فضاهای شلوغ تشخیص می‌دهد


ارسال های توصیه شده

اگر تا به حال برای شما هم پیش آمده است که بین جمعیت زیاد فرد مورد نظر خود را گم کرده‌اید، عینک هوشمند Google Glass این مشکل را برای شما حل می‌کند.

 

 

به گزارش ایتنا، شرکت گوگل عینک هوشمند Glass را به فناوری ویژه‌ای مجهز کرده است که می‌تواند انسان‌ها را از نوع پوشش و لباس‌هایی که به‌تن کرده‌اند تشخیص دهد و حتی در شرایطی که صورت آنها مشخص نیست، فرد مورد نظر را به‌درستی شناسایی کند.

 

 

این سیستم InSight که گوگل در طراحی و ساخت آن نقش داشته است.

شرکت گوگل این فناوری را هفته گذشته در کنفرانس HotMobile مطرح کرد و توضیح داد عینک هوشمند Glass با این فناوری می‌کوشد به کاربران کمک کند در شلوغ‌ترین اماکن هم دوست خود را پیدا کنند.

 

 

به گفته گوگل، برای این اتفاق نمی‌توان از سیستم تشخیص چهره استفاده کرد زیرا ممکن است در فضاهایی که افراد زیادی حضور دارند، اشخاصی که صورت آنها شبیه به یکدیگر است زیاد باشند.

 

 

گوگل پیش‌بینی کرده است که نخستین مدل از عینک هوشمند خود را تا پایان سال جاری میلادی با قیمت ۱۵۰۰ دلار وارد بازار کند.

لینک به دیدگاه

با توجه به امکاناتی که در ویدئو انتشار یافته برای معرفی اینگونه عینک ها انتشار یافته است هم اکنون نیز گوگل می تواند به صورت انبوه و البته با قیمت مناسبی این عینک هوشمند را عرضه کند.

 

بله ، همانطور که می بینید این عینک ها از دیگر سرویس های ارائه شده توسط کمپانی گوگل مانند شبکه مجازی گوگل پلاس ، نقشه گوگل ،

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
، گوگل موزیک ، تقویم گوگل و … که با همگی آن ها قبلاً در سایت تورتک آشنا شده ایم استفاده می کند و برای پردازش اطلاعات بعید نیست تصمیم گرفته شود از سیستم عامل اندروید استفاده شود. گ

 

وگل با توسعه سرویس های مختلف هم اکنون قدرت انجام پروژه های زیادی را دارد که هر کدام از آن ها می توانند به تحولات بزرگی در تکنولوژی تبدیل شوند.

 

منبع

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

 

2avr7mgk9ruzmcvewfwq.jpg

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...