رفتن به مطلب

هشتمین کنفرانس ماشین ­بینایی و پردازش ­تصویر ایران


3Tilla

ارسال های توصیه شده

هشتمین کنفرانس ماشین ­بینایی و پردازش ­تصویر ایران، 21-19شهریور 1392، دانشگاه زنجانyatsjj0nxpfy09aa04.jpg

"هشتمین کنفرانس ملی ماشین بینایی و پردازش تصویر ایران" توسط دانشگاه زنجان و انجمن ماشین بینایی و پردازش تصویر ایران از تاریخ 19 لغایت 21 شهریورماه سال 1392 در دانشگاه زنجان برگزار خواهد شد. این کنفرانس با هدف رشد و توسعه دانش فنی در تمام گرایش های این حوزه، از طریق فراهم آوردن محیطی جهت تبادل نظر علمی و فنی، ارائه آخرین یافته های پژوهشی و همچنین تشویق محققین برنامه ­ریزی شده است.

این کنفرانس یکی از کنفرانس ­های مهم داخل کشور است که بصورت دوسالانه برگزار می ­گردد. دوره هفتم این کنفرانس در دانشگاه علم و صنعت ایران و پذیرش مقالات آن حدود 38 درصد بود و این نشانگر سطح بالای علمی این کنفرانس مذکور است.

رئیس و دبیر علمی کنفرانس ریاست دانشگاه زنجان و دبیر اجرایی کنفرانس دکتر علی امیری می باشند. در حال حاضر، اعضای کمیته علمی از اساتید و محققین حوزه ماشین ­بینایی و پردازش تصویر در داخل و خارج کشور تعیین و از طرف ریاست منصوب شده ­اند. این کنفرانس با حمایت انجمن ماشین بینایی و پردازش ایران برگزار خواهد شد.

از کلیه اساتید، دانشجویان، محققین، کارآفرینان و کارشناسان صنعتی مرتبط با حوزه­ ماشین بینایی و پردازش تصویر دعوت می شود که مقالات مستخرج از آخرین یافته های علمی و پژوهشی خود در زمینه های موضوعی کنفرانس را از طریق پورتال کنفرانس و طبق تاریخ های اعلام شده به دبیرخانه ارسال نمایند.

 

مقالات باید از کیفیت علمی مطلوبی برخوردار بوده و به مجلات و کنفرانس های دیگر ارائه نشده باشند. پذیرش مقالات به دو زبان فارسی یا انگلیسی صورت می پذیرد. در حال حاضر، کمیته برگزاری تلاش دارد که با اخذ مجوز IEEE، کلیه مقالات به زبان انگلیسی در سایت IEEE Xplore نمایه شوند. همچنین، مشابه دوره ­های قبل این کنفرانس، مقالات برتر جهت چاپ به مجلات علمی و پژوهشی و ISI ارسال خواهند شد.

کمیته برگزارکننده تلاش دارد با برگزاری برنامه های جانبی، شامل برگزاری مسابقات برنامه نویسی، برگزاری سخنرانی های علمی و میزگردهای تخصصی، برگزاری کارگاه های آموزشی کوتاه مدت و برپایی نمایشگاه تجهیزات و دستاوردهای صنعتی، علاقه مندان را با آخرین دستاوردهای دانش فنی در حوزه های ماشین بینایی و پردازش تصویر آشنا سازد.

 

اطلاعات بیشتر

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...