رفتن به مطلب

آقایان مراقبت این 5 نکته باشید


afa

ارسال های توصیه شده

چطور به نظر میرسید؟

نحوه ابراز تمایل شما برای ازدواج با یك خانم، خیلی چیزها را روشن میكند. این كه چطور درخواستتان را مطرح میكنید، به او نزدیك می شوید یا در چه موقعیتی از او خواستگاری خواهید كرد. خانمها با بررسی این وضعیت می توانند متوجه شوند كه آیا اعتماد به نفس دارید یا دارای شخصیت متزلزلی هستید؟ دست‌ودلبازید یا خسیس؟ میشود به شما تكیه كرد یا باید پابه‌پای شما جنگید و زندگی پرتنشی داشت؟

خانمها دوست دارند مردها را در چالش قرار دهند و ببینند طرف مقابل برای رسیدن به آنها چگونه تلاش میكند، پرحرفید یا كم‌حرف؟ حرف حرف خودتان است یا به نظر او هم توجه میكنید؟ چشم‌پاكید یا در مكانهای عمومی مرتب نگاهتان دنبال دیگران است؟

 

مردهای قابل تحسین

كمی احساساتی‌تر باشید! لازم نیست عصاقورت‌داده باشید. درست است كه دلتان نمیخواهد طرف مقابل فكر كند خیلی ذوقزده هستید اما باید بدانید كه وقتی از كسی تقاضای ازدواج میكنید باید تمایل خود را به این ازدواج نشان دهید و احساسات خود، دلایل این انتخاب و تلاش برای سر گرفتن این ازدواج را برای طرف مقابل خود بازگو كنید. البته زنان بخوبی میدانند كه اگر كسی از همان ابتدای كار احساسات خود را بیش از اندازه بروز دهد و علاقه افراطی به نمایش گذارد فرد آسیب‌پذیری است و شریك خوبی برای زندگی نخواهد بود.

 

خانواده‌دوست باشید

زنها به مردی كه به خانواده آنها بی‌اعتنا باشد، علاقه‌ای ندارند. در برخورد با همسر آینده‌تان به او نشان دهید كه جلب رضایت خانواده‌اش برای شما اهمیت دارد. به او نشان دهید كه نمی خواهید این خواستگاری باعث شود خانم در مقابل خانواده‌اش قرار گیرد، چیزی را به آنها تحمیل یا از آنها پنهان كند و در مقابل او مجبور نخواهد بود برای ازدواج با شما قید خانواده‌اش را بزند. به همین نسبت، خانمها دقت می كنند كه شما تا چه حد برای خانواده خود ارزش و احترام قائلید و این را نشانه‌ای از میزان احترامی می دانند كه بعدها به آنها خواهید گذاشت. حق هم دارند. رفتار شما با خانواده‌تان نشاندهنده رفتار آینده‌تان با خانواده جدید دو نفره‌تان خواهد بود.

 

خواندن این مطلب را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

 

 

دست‌ و دلبازی را نشان دهید

شاید مجبور باشید 20 بار به خواستگاری 20 آدم متفاوت بروید. با یك حساب سرانگشتی میبینید كه 20 بار گل و شیرینی خریدن، كار پرهزینه‌ای است. حق دارید اما شترسواری دولا دولا نمیشود! گل و شیرینی خریدن در خواستگاری نشانه توجهی است كه شما برای طرف مقابل صرف كرده‌اید و احترامی كه به او می گذارید. بنابراین خساست را كنار بگذارید. قرار نیست در جلسه خواستگاری، خودتان باشید و لباسهایتان. گل و شیرینی‌ای كه می برید نمایانگر میزان دست‌ودلبازی شما هم هست. البته لازم نیست اسراف كنید و گرانترینهای بازار را بخرید. از این طرف بام افتادن هم قضاوتهای نامناسبی را به همراه خواهد داشت. متناسب باشید و در حد شأن خود و عروس خانم خرج كنید.

 

مراقب باشید

در جلسات خواستگاری اگر احیانا برای صحبتهای بیشتر بیرون رفتید، رفتار حمایتگرانه‌تان را به خانم نشان دهید. خیلی ساده است. نشان دهید كه برایتان مهم است در رستوران غذای كافی بخورد و سیر از پای میز بلند شود. نشان دهید كه هنگام رد شدن از خیابان مراقبش هستید و برایتان مهم است كه بموقع و راحت به خانه برسد. این حس حمایت و مراقبت میتواند نشاندهنده توجه شما به خانم باشد و این كه آدم قابل اعتمادی هستید. البته باز هم باید بگوییم از آن طرف بام نیفتید كه آن وقت به كنترلگری و سختگیری متهم خواهید شد

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...