رفتن به مطلب

وایستا دنیا!!!!!!!


ارسال های توصیه شده

بهانه این تایپک سر زدن به آرشیو آهنگای قدیمیم بود ، ترانه وایستا دنیای رضا صادقی ، اولین بار که این ترانه رو شنیدم دوستم مجید تو خوابگاه دانشگاه بهم داد ، منو مجید طرفدار رضا صادقی بودیم و محمد همش میگفت صداش رو اعصابمه، اعتقادات جالبی داشت ، هیچ غمی نباید تو زندگی وجود داشته باشه حتی موزیک غمگین ، محمد اهل شادی بود به هر قیمتی ، 6 سال از اون روزا میگذره ، مجید 4 ساله فرسنگ ها دورتر ساکن کانادا شده و محمد 4 ساله شاید خیلی دور یا شایدم خیلی نزدیک منه و این دنیای خاکی رو ترک کرده ، جایی و زمانی برای ایستادن دنیا نیست ، دنیا در حال گذره بدون لحظه ای توقف.

لینک به دیدگاه
  • 2 هفته بعد...
  • پاسخ 137
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

وقتی بعد از یک کار سخت و پر زحمت نیجه شیرینی حاصل میشه دیگه هیچ خسته ای حس نمیشه ، امیدوارم این شیرینی تا اخر پا بر جا بمونه :ws37:

لینک به دیدگاه
  • 2 ماه بعد...

بخواب ای مهربان ای یار

 

بخواب ای کشته بیدار

 

بخواب ای خفته گلگون

 

بخواب ای غوطه‌ور در خون

 

تمام سینه‌ها عریان

 

تمام چهره‌ها خونین

 

تمام دستها خالی

 

تمام چشم‌ها غمگین

 

به خاک مسلخ افتادند

 

در این صحرای خونباران

 

برادرها جدا از هم

 

پدرها بی پسرهاشان

 

تو ای تن خفته گمنام

 

بخواب اکنون که بسیاری

 

لا لا لا لا ، لا لا لا لا

 

lyf8moz2ipxsmi77uqq7.jpg

 

 

لینک به دیدگاه

گاهی ادم سعی میکنه خاطرات تلخ و کسانی که لکه های سیاه زندگیشو تشکیل دادن فراموش کنه اما یه تلنگر و یه اتفاق کوچیک همه رشته ها رو پنبه میکنه باز اون خاطرات سیاه و آدمای نفرت انگیز هجوم میارن به روح و روان آدم ، حسی که آدم تو این لحظات داره مثل تشنه ای که تو بیابون دنبال آب میگرده در آخرین لحظه که فکر میکنه به آب رسیده میبینه همش سراب بوده تنهای چیزی که نصیب آدم میشه ناامیدی عمیقه

لینک به دیدگاه

تا چند روز پیش با شنیدن نام آرش تصاویری مثل تصویر زیر به ذهنم خطور می کرد

44brzgp4ickyx8ziqtb7.jpg

 

چند روزیه به لطف تلوزیون ضرغامی با شنیدن نام آرش تصویر زیر جلوی چشمام میاد

 

07scrro1vcmi6jkwwndl.jpg

 

vqiyimqykpulivaymo3e.jpg

 

تبلیغی که برای نردبان آرش روزی چندین بار پخش میشه ، گرچه نام صاحب شرکت سازنده بر روی محصول گذاشته شده اما سیما اگر ملی می بود با آن تیزر سخیف و احمقانه یک نام اصیل ایرانی و اسطوره ای رو به سخره نمی گرفت ، پروژه عربیزاسیون کردن همچنان ادامه داره.

لینک به دیدگاه

[h=5]بدترین بی سواد، بی سواد سیاسی است.

 

او نمی شنود، هیچ حرفی نمی زند و حتی در رویدادهای سیاسی شرکتی ندارد. او نمی‌داند که هزینه‌های زندگی از قبیل قیمت لوبیا، ماهی، آرد، اجاره، کفش و دارو همگی بستگی به تصمیمات سیاسی دارند.

 

بی سواد سیاسی آن قدر احمق است که حتی سینه را جلو داده و با افتخار می گویدکه از سیاست بیزار است. این ابله نمی داند که از همین جهل سیاسی اوست که زنــان فــاحــشه و کــودکان خیابانی متولد می شوند، و بدتر از همه سیاست مداران فاسدی که نوکر و خدمتگزار سرمایه داری وطنی و جهانی هستند، شکل می گیرند.

 

برتولت برشت

[/h]

لینک به دیدگاه
  • 2 هفته بعد...

[h=5]هرگز با احمـــق ها بحــــث نکنید. آن‌ها نخست شما را تا سطح خودشان پایین می‌کشند و سپس با تجربه‌ی یک عمر زندگی در آن سطح، شما را شکســت می‌دهند.

[/h]

لینک به دیدگاه

[h=1]اگر عقیده مخالف شما را عصبانی می کند، نشان آن است که ناخود آگاه می دانید دلیل مناسبی برای دفاع ازآنچه فکر می کنید، ندارید![/h]

لینک به دیدگاه

[h=5]دنیای آوارگی را مرزی نیست. پایانی نیست. مرگ‌ در آوارگی، مرگ‌ در برزخ است. مرگ‌ آواره، مرگ‌ هم نیست. مرگ‌ آواره، آوارگی مرگ‌ است. ننگ مرگ‌ است.[/h]

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
×
  • اضافه کردن...