رفتن به مطلب

آموزش‌هاي خانواده به دوره سربازي اضافه شد


Mohammad Aref

ارسال های توصیه شده

جام جم آنلاين: معاون طرح و برنامه مرکز امور زنان و خانواده رياست جمهوري گفت: بر اساس قرارداد همکاري بين اين مرکز و ارتش جمهوري اسلامي آموزش تحکيم خانواده در دوره آموزشي سربازي از امسال اجباري مي شود.

 

100912721804.jpg

 

پروين هدايتي در گفتگو با مهر با بيان اين مطلب افزود: طرح رحمت شامل آموزش تحکيم خانواده و ارتقا خانواده است و با توجه به اين که يکي از افراد موثر در خانواه مردان و از جمله سربازان هستند اين طرح در زماني اجرا مي شود که اين مردان در جامعه اي متمرکز قرار دارند و به همين دليل زمان بسيار خوبي است که ار اين آموزشها استفاده کنند و به نوعي آگاه سازي در مورد آنها صورت بگيرد.

وي با بيان اين که اين طرح به صورت قرار داد همکاري دو جانبه بين ارتش جمهوري اسلامي و مرکز امور زنان و خانواده اجرا مي شود، ادامه داد: براي اجراي طرح رحمت، مرکز امور زنان و خانواده بودجه اي را براي حق التدريس مربيان آموزشي در نظر گرفته است.

هدايتي اظهار داشت: طرح رحمت يک واحد درسي شامل 16 جلسه است که در دو بخش قرآن و عترت و بحث آموزه هاي زندگي با استفاده از باورهاي ديني با 16 سرفصل ارائه مي شود.

وي با تاکيد بر اين که از اين پس در تمامي پادگانها در دوره آموزشي، آموزش رحمت براي همه سربازها اجباري مي شود، گفت: اين طرح از امسال با همکاري سازمان عقيدتي سياسي ارتش و تعدادي از طلبه هاي حوزوي قرار است اجرا شود.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...