رفتن به مطلب

با Catch Notes یادداشت برداری خود را متحول کنید


ارسال های توصیه شده

اگر شما به دنبال یک برنامه برای یادداشت برداری در آیفون و یا آی پد خود هستید که نه تنها این کار را به خوبی برای شما انجام دهد بلکه امکان یادآوری ،درج ایده‌ها و همچنین چک لیست را نیز داشته باشد و در ضمن آیا شما دوست دارید که این برنامه با یک رابط کاربری فوق العاده امکان انجام کارهای مشترک را نیز داشته باشد و در ضمن برای آپلود عکس و یادداشت‌های متفرقه نیز دست شما باز باشد و خبر خوب اینکه تمامی این ویژگی‌ها در یک برنامه منحصر به فرد رایگان به نام Catch Notes گردهم آمده است.

zrl2hsoxyeyjm0zr86rf.jpg

 

برنامه یادداشت را بگیر با ایجاد فضای رایگان برای شما به ساماندهی بهتر داده های شما اقدام می‌کند و اگر شما بیش از پنج فضا بخواهید می‌توانید از طریق خرید داخل برنامه‌ای فضای بیشتری برای خود ایجاد کنید که البته همین پنج فضا نیز برای اکثر کاربران عادی بسیار خوب و مفید است.به عنوان مثال شما می‌توانید یک فضا برای کار و یک فضا برای خانه داشته باشید و در ضمن می‌توانید برای سفارشی کردن آن به سادگی با کشیدن یادداشت در لیست اصلی آنرا به شکل دلخواه خود درآورید هر چند اگر شما به طور مداوم در حال کار بر روی چندین پروژه باشید و می‌خواهید که یادداشت هایتان به هم نریزد توصیه ما خرید نسخه کامل این برنامه است.

6w7kgltn5rx2kciy8ul.jpg

لینک به دیدگاه

1hm03iuod1m96hbyjqd.jpg

زمانی که شما برای فضاهای خود نام تعیین کردید شروع به اضافه کردن یادداشت و انواع دیگر محتوا به فضاهای دلخواه خود خواهید کرد و در ضمن در پایین هر یادداشت با زدن بر روی علامت “مثبت” می‌توانید به یادداشت خود محتوای دلخواه خود را نیز اضافه کنید که البته این برنامه از طیف وسیعی از رسانه‌ها شامل یاداشت‌های متنی استاندارد، عکس ها ،یادداشت های صوتی و چک لیست حمایت می‌کند.

 

گفتنی است که این برنامه از hashtags نیز حمایت می‌کند که با برچسب گذاری بر روی یادداشت‌های خود جستجوی دوباره آنها را بسیار آسان می‌کند و در ضمن در هنگام تایپ نیز سریع تر عمل خواهید کرد.

 

در ضمن شما می‌توانید یادداشت‌های خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید و بدین ترتیب شما می‌توانید در پروژه‌های مشترک با تقسیم وظایف و بدون نیاز به ایمیل کردن با هم پروژه را پیش ببرید و در ضمن اگر شما می‌خواهید که یاداشت های خود را فقط به صورت ایمیل به اطلاع کسی برسانید نیز این کار امکان پذیر خواهد بود.شما همچنین می توانید با رابط کاربری رول عکاسی مانند که در پایین برنامه وجود دارد یادداشت‌های خود را با یکدیگر تلفیق کرده و یک یادداشت یا تصویر جدید بسازید.

 

p6ykr2s34e1s5ia39hjh.jpg

خوب:

 

-راه‌اندازی بسیار آسان-پنج فضای اولیه رایگان که برای اکثر کاربران کافی است-برنامه یادآوری به خوبی با یک مدیریت صحیح فعالیت می‌کند.-رابط کاربری بزرگ با گردش معقول-همگام سازی بدون هیچ گونه هزینه اضافی بدین معنی که هم در آی پد و هم در آیفون همزمان می‌توانید یادداشت‌های خود را مدیریت کنید.

بد:

هورا ؛هیچ نکته بدی وجود ندارد

 

نتیجه گیری:برنامه Catch Notes همانند برنامه Evernote دارای قابلیت‌های فراوان است که البته نسخه سیستم عامل مک آن دارای قابلیت‌های بیشتری است و در صورتی که شما کاربر تلفن همراه هستید به احتمال فراوان احتیاج به استفاده همزمان از دو کلاینت برای بهره‌وری بیشتر دارید.اگر شما کاربر مک نیستید و داشتن یک کلاینت یادداشت برداری رومیزی هم مهم نیست برنامه Catch Notes یک برنامه بسیار خوب رایگان برای انجام دادن امور یادداشت برداری است.

این برنامه فوق العاده را به هیچ وجه از دست ندهید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

منبع

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...