رفتن به مطلب

چگونه sms های خود را از طریق کامپیوتر شخصیتان دریافت و ارسال کنید! + دانلود برنامه


ارسال های توصیه شده

خیلی مواقع پیش می‌آید که پای لپ‌تاپ یا کامپیوتر خود هستیم و به یاد می‌آوریم که باید به کسیsms می‌فرستادیم یا اینکه sms ای برای ما ارسال می‌شود و شدیدا درگیر کار با لپ‌تاپ خود هستیم و حاظر نیستیم از جای خود بلند شویم و به طرف گوشی خود برویم.حال شرکتی Eleven برنامه ای با نامmysms را ساخته که شما بتوانید sms های دریافتی گوشی هوشمند خود را در صفحه نمایش لپ تاپت و کامپیوتر شخصیتان مشاهده و از همان طریق پاسخ sms دریافتی را ارسال کنید.

fsbb57gclmvwiwm75b5g.png

 

 

تنها ابزاری که شما برای استفاده از این اپلیکیشن به آنها نیاز دارید، نرم افزار mysms روی کامپیوتر یا لپ تاپتان و یک اینترنت بی‌سیم می‌باشد.در اولین قدم پس از دانلود و نصب اپلیکیشن و نرم افزار mysms روی گوشی همراه و کامپیوترشخصیتان، باید هم گوشی همراه و هم کامپیوترتان را به اینترنت وصل کنید.سپس از طریق کامپیوتر شخصیتان وارد برنامه mysms شوید و در صفحه اول، دو کادر وجود دارد که در اولین کادر باید شماره تلفن همراهتان و در کادر دوم شماره رمزی دلخواه وارد کنید و روی Sign up کلیک کرده و منتظر بمانید که پنل mysms روی گوشی هوشمند شما نمایان شود و با وارد کردن آدرس صندوق پستیتان، می‌توانید از این برنامه استفاده کنید.

یکی از وبژگی های منحصر به فرد این برنامه، امکان ارسال sms رایگان به کاربر دیگری که از این اپلیکیشن استفاده می‌کند، می‌باشد. اپلیکیشن mysms برای هر دو سیستم عامل iOSو Android انتشار یافته و دانلود برای هر دو روی گوشی‌های همراه هوشمند کاملا رایگان می‌باشد.جا دارد ذکر کنم که این نرم افزار برای تبلت ها هم موجود می‌باشد ولی متاسفانه دانلودش رایگان نمی‌باشد.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...