رفتن به مطلب

نوکیا در حال کار بر روی تلفن 4 هسته‌ای لومیا است


parsnoa

ارسال های توصیه شده

احتمالا به زودی اولین تلفن 4 هسته‌ای ویندوز فون دنیا روانه بازار می‌شود.

 

به گزارش

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
به نقل از زومیت: براساس اطلاعات تازه‌ای که به واسطه نرم افزار بنچمارک GFXBench بدست آمده، نوکیا در حال کار بر روی یک تلفن 4 هسته‌ای از خانواده لومیا است. این بدین معناست که احتمالا به زودی اولین تلفن 4 هسته‌ای ویندوز فون دنیا روانه بازار می‌شود.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

براساس تازه‌ترین گزارش‌ها نوکیا به زودی از فبلت خود پرده برداری خواهد کرد و این تلفن غول پیکر که گفته می‌شود مجهز به صفحه نمایش 5.5 اینچ است، احتمالا در نیمه دوم سال 2013 وارد بازار خواهد شد. شاید نوکیا قصد داشته باشد تا فبلت خود را به پردازنده 4 هسته‌ای تجهیز کند.

براساس تازه‌ترین بنچمارک ثبت شده در GFXBench نوکیا حداقل یک تلفن 4 هسته‌ای را در دست آزمایش و آماده سازی دارد. پردازنده گرافیکی این تلفن Adreno 305 است. برخی بر این باورند که سیستم-روی-یک-چیپ 4 هسته‌ای که نوکیا در تلفن آزمایشی خود مورد ارزیابی قرار داده، Snapdragon 400 است که دارای 4 هسته Krait 200 و گرافیک Adreno 305 است.

رزولوشن صفحه نمایش لومیا جدید نوکیا نیز 1280 در 720 پیکسل گزارش شده، اما سایز صفحه نمایش هنوز مشخص نیست.

در حال حاضر سیستم عامل ویندوز فون 8 از صفحه نمایش 1080p پشتیبانی نمی‌کند، اما شواهد نشان می‌دهند که در بسته بروز رسانی جدید این سیستم عامل پشتیبانی از صفحه‌های نمایش فول‌اچ‌دی اضافه خواهد شد.

به این ترتیب با استفاده از پردازنده‌های 4 هسته‌ای امکان ساخت تلفن‌ و فبلت‌های هوشمند مجهز به صفحه نمایش 1080p میسر می‌شود و انتظار می‌رود علاقمندان اکوسیستم موبایل مایکروسافت به زودی شاهد محصولات قوی‌تر و جذاب‌تری باشند.

 

منبع :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...