رفتن به مطلب

برگزاری نمایشگاه صنایع غذایی


ارسال های توصیه شده

[TABLE]

[TR]

[TD=class: adstitle]اولین جشنواره غذای خوب برای همه[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: adscontent]زمان : 22 الی 25 مرداد 92 مکان : محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران مجری : شرکت آفتاب پیشرفت صنعت تلفن : 55437584[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=align: left]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

دوازدهمین نمایشکاه بین المللی ماشین آلات و مواد اولیه بیسکویت، شیرینی و شکلات ایرانزمان : 20 الی 23 شهریور 92 مکان : محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران مجری : شرکت نمایشگاهی ماندگار تجارت شیرین تلفن : 88753436-

لینک به دیدگاه

[TABLE]

[TR]

[TD=class: adstitle]پنجمین نمایشگاه بین المللی نوشیدنیها وصنایع وابسته[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: adscontent]زمان : 20 الی 23 شهریور 92 مکان : محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران مجری : شرکت شرکت پارس آواایرانیان تلفن : 88756610[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=align: left]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

[TABLE]

[TR]

[TD=class: adstitle]هفتمین نمایشگاه بین المللی صنعت آرد و نان[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: adscontent]زمان : 20 الی 23 شهریور 92 مکان : محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران مجری : شرکت گروه تجارت و اطلاعات کوشا تلفن : 88070693 88070833 – 44[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=align: left]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

[TABLE]

[TR]

[TD=class: adstitle]ششمین جشنواره و نمایشگاه غذای سالم[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: adscontent]ششمین جشنواره و نمایشگاه غذای سالم تاریخ برگزاری: 16 تا 19 مهر 1392 مکان: تهران،خیابان حجاب،مرکز نمایشگاههای کانون دبیرخانه: 4-77515570[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=align: left]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه
  • 1 ماه بعد...

ششمین جشنواره شهاب (R&D های برتر صنعت غذا )

 

روز چهارشنبه 13 شهریور ماه 92 در سالن اجتماعات دکتر محمود زاده واقع در انجمن علوم و صنایع غذایی ایران برگزار می گردد.

 

 

این مراسم با حضور مقامات و مسئولین،اساتید دانشگاه ،اصحاب رسانه و جمع کثیری از مدیران و صاحبان واحدهای صنعتی و شرکتهای صنایع غذایی برگزار می گردد.

 

مدیران محترم عامل واحدهای تولیدی در صورتی که واحد تحت مدیریت خود را واجد شرایط انتخاب واحدهای برگزیده می دانند ، میتوانند فرم مربوط به ارزیابی واحدهای برتر صنعت غذای سال 91 را از طریق مراجعه به سایت

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

و یا تماس با دبیرخانه جشنواره با شماره تلفن های 4-22363733-021 دریافت نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و اعلام حضور در این مراسم با دبیر خانه جشنواره به شماره های:4- 22363733 - 22078418 - 22078502 تماس حاصل فرمایید.

لینک به دیدگاه

دومین جشنواره فست فوود،رستوران های زنجیره ای، ماشین آلات و صنایع وابسته

 

 

18الی 21دی ماه 92، محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران

 

 

 

n00162605-b.jpg

 

 

 

 

به گزارش فودنا ، دومین جشنواره فست فوود، رستوران های زنجیره ای، ماشین آلات و صنایع وابسته" توسط شرکت بین المللی نمایشگاهی بعد هفتم، با مجوز شرکت سهامی

نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران

برگزار می گردد.

 

 

تلفکس:11-26410310- 021

لینک به دیدگاه

برگزاری جشنواره بستنی و صنایع وابسته در تهران

 

۲۱ تا ۲۴ شهریورماه

 

 

3967_orig.png&mode=large

 

 

نخستین جشنواره و فستیوال بین‌المللی بستنی و صنایع وابسته به آن با حضور کشورهای مختلف جهان 21 تا 24 شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

 

در این جشواره انواع دستگاه های بستنی ساز، ماشین های بسته بندی، خط تولید، خودروهای حمل، فریزرها و یخچال های مکانیزه، انواع دستگاههای چسب زن نیمه اتوماتیک، انواع دستگاههای وکیوم، دستگاههای استاکر حمل کننده رول و بشکه، انواع دستگاه استرچ پیچ پالت، ماشین تمام اتوماتیک بستنی چوبی و دیگر دستگاه ها و صنایع جانبی و وابسته در معرض دید قرار خواهد گرفت.

 

در این جشواره همچنان انواع بستنی وانیلی، ایتالیائی، قهوه ای، میوه ای، شاطوط ، بستنی یخی، بستنی ماستی گلدانی، پسته ای، آناناسی، بستنی نسکافه، بستنی سنتی ایرانی، کیک بستنی، بستنی بیسکویتی، انواع بستنی زمستانی، بستنی معجونی و دیگر انواع بستنی ارائه می شود.

 

 

در این جشنواره و نمایشگاه علاوه بر شرکت ها و واحدهای صنعتی داخلی ، تولیدکنندگانی ازکشورهای ایتالیا، ترکیه، آلمان ، هنگ کنگ ، مالزی، فرانسه و چین حضور دارند.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

اطلاعات تماس

 

88677951-3(021)

88672763(021)

 

 

لینک به دیدگاه
  • 1 ماه بعد...

نخستین نمایشگاه بین المللی قهوه ، کاکائو و صنایع وابسته

 

 

3968_thum.jpeg&mode=large

 

 

نخستین نمایشگاه و جشنواره بین المللی قهوه ،کاکائو و صنایع وابسته (coffeex2013)؛24 لغایت 27 مهر ماه ؛ با حضور بیش از یکصد و پنجاه شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.

به نقل از روابط عمومی نخستین نمایشگاه و جشنواره بین المللی قهوه ،کاکائو و صنایع وابسته ، در این جشنواره و نمایشگاه انواع صنایع ، دستگاهها و تجهیزات تولید و عرضه قهوه و کاکائو از جمله ، دستگاه قهوه ساز اتوماتیک اسپرس ، دستگاه های قهوه ساز صنعتی تمام اتوماتیک ، دستگاه آسیاب قهوه ، ماشین های و دستگاههای بسته بندی پودر قهوه و کاکائو و همچنین خط تبدیل و تولید قهوه در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت .

 

در نخستین جشنواره و نمایشگاه بین المللی قهوه ، کاکائو و صنایع وابسته همچنین انواع قهوه شامل: دسر خامه و قهوه - قهوه روز ، قهوه یخی ، بستنی گردویی با قهوه ، دسر شکلات و قهوه ، اسپرسو ، فلت وایت ، نوشیدنی های قهوه دار ، کاپوچینو ، آیسد کافی ژاپنی ، آیسد کافی ، ماکیاتو ، کافه او له ، لاته ، آمریکانو ، کورتادو ، جیبرالتار و دیگر قهوه های مصرفی در ایران و جهان ارائه می شود.

 

در این جشنواره شرکت ها و نمایندگی هائی از کشورهای ایتالیا، ترکیه، چین ، فرانسه ، مالزی، اندونزی، برزیل و نیز اتاق هی مشترک بازرگانی ایران و برزیل‏، ایران و ایتالیا، ایران و فرانسه وشورای مشترک همکاری های اقتصادی ایران و آفریقا حضور خواهند داشت .

 

یکی از برنامه های نخستین جشنواره و نمایشگاه بین المللی قهوه ، کاکائو و صنایع وابسته تهران ، حضور آلن اندروز استاد جهانی کافی شاب و قهوه دنیا و برگزاری کارگاه های تخصصی تدریس با حضور وی خواهد بود

 

برگزاری جنگ های شادی ، مسابقات مختلف تهیه قهوه و همچنین ارائه آموزش تهیه انواع مختلف قهوه در غرفه های نمایشگاه به شهروندان ، از دیگر برنامه های جانبی این جشنواره و نمایشگاه خواهند بود .

 

قرار است در پایان نخستین جشنواره و نمایشگاه بین المللی قهوه ، کاکائو و صنایع وابسته تهران ؛ از سوی مجمع بین المللی قهوه CWSG ؛ شرکت های برتر تولید و عرضه قهوه و کاکائو ایرانی انتخاب و معرفی شوند و به آنان گواهینامه پنجاه اهداء شود.

 

با توجه به جایگاه استراتژیک صنعت قهوه و کاکائو و فعالیت بنگاه های و کمپانی های بزرگ در زمینه این صنعت در عرصه های جهانی و وجود فرصت ها و پتانسیل صنعتی و اقتصادی کشور در این بخش؛ برگزاری نخستین جشنواره و نمایشگاه بین المللی قهوه ، کاکائو و صنایع وابسته تهران می تواند بستری مساعد برای برقراری ارتباط فی مابین شرکت های داخلی و خارجی و عرضه آخرین دستاوردهای علمی و عملی این صنعت را فراهم آورد .

 

بر اساس نظرسنجی صورت گرفته ، پیش بینی می شود از این نمایشگاه و جشنواره بیش از 300 هزار نفر بازدید کننده داشته باشد.

 

علامقندان می توانند در روزهای برگزاری نخستین جشنواره و نمایشگاه بین المللی قهوه ، کاکائو و صنایع وابسته تهران ، هر روز از ساعت 9 تا 16 از آن بازدید کنند

 

اطلاعات این رویداد در سایت

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
قابل دسترسی است.

 

 

 

لینک به دیدگاه

ششمین جشنواره و نمایشگاه غذای سالم

رونمایی از برترین محصولات سالم غذایی

 

 

4047_orig.jpg&mode=large

 

 

ششمین جشنواره ونمایشگاه غذای سالم، با هدف اشاعه فرهنگ تولید و مصرف فرآورده های غذایی سالم درجامعه،

از تاریخ 16 تا 19 مهر سالجاری درتهران برگزار خواهد شد.

اهمیت تولید غذای سالم بر هیچ کس پوشیده نیست، غذای سالم باید عاری از مواد زیان‏بخش و مضر و متشکل از اجزای مفید برای سلامت انسان باشد. در این جهت باید نیازهای غذایی انسان به شکل کاملاً ایمن تولید شده و باعث افزایش کیفیت محیط زیست و منابع طبیعی گردد.

این اهمیت از این وجه نیز معتبر می‏گردد که سلامت افراد جامعه، متضمن سلامت همان جامعه خواهد بود و انسان سالم که کالبد سالم داشته، روح سالم نیز خواهد داشت ومجموعه این افراد، جامعه‏ای را شکل می‏دهند که روح و جسم اجتماعی سالمی دارد.

برنامه‌های توسعه فرهنگی تولید و مصرف محصولات سالم‌ در سال‌های اخیر مورد توجه دست اندرکاران امر قرار گرفته و در حوزه برگزاری جشنواره‌های تخصصی غذای سالم ، سعی بر آن شده که محصولات سالم به مصرف کنندگان در قالب برنامه های فرهنگی و هنری معرفی شود.

ششمین جشنواره ونمایشگاه غذای سالم، با هدف اشاعه فرهنگ تولید و مصرف فرآورده های غذایی سالم درجامعه،

از تاریخ 16 تا 19 مهر سالجاری درتهران برگزار خواهد شد.

این جشنواره بعنوان ویترین معرفی محصولات سالم غذایی کشور در آغاز ششمین سال برگزاری تبعات فرهنگی و آموزشی فراوانی را به همراه داشته که از مهمترین آنها میتوان به شناخت و آگاهی مصرف کنندگان از محصولات سالم غذایی،

همچنین ترغیب و تشویق تولیدکنندگان به تولید محصولات سالم جهت رقابت در بازار اشاره کرد.

امسال نیز این جشنواره با حضور تولیدکنندگان محصولات سالم،از 16-19 مهر در مرکز نمایشگاههای کانون واقع در خیابان حجاب تهران برگزار خواهد شد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و حضور در این رویداد می‌توانند با شماره‌های دبیرخانه جشنواره 4-77515570 تماس حاصل فرمایند.

لینک به دیدگاه

برگزاری جشنواره بین المللی شهر غذا آبان ماه در تهران

 

6 لغایت 10 آبان ماه سال 1392

 

 

4057_orig.jpg&mode=large

 

 

جشنواره بین المللی شهر غذا با هدف تبادل اطلاعات و تجربیات و هویت سازی صاحبان برندها از یک طرف

و آگاهی و آشنایی مصرف کنندگان آبان ماه برگزار خواهد شد.

 

 

برنامه های اصلی این جشنواره :

 

· برندینگ و سمپلینگ تولید کنندگان مطرح مواد غذایی کشور

 

· حضور رستورانها و فست فودهای ایرانی و بین المللی

 

· معرفی و نمایش غذاهای بومی ایرانی و غذاهای ملل

 

· انواع تولیدات غذایی ، سنتی و سوغات خوراکی استانها

 

· بخش ویژه غذاهای دریایی

 

· معرفی طعم و مزه های متنوع و جدید

 

· اجرای مسابقات و برنامه های ویژه توسط برندهای برتر و نمایش برخی حیوانات زنده خوراکی

 

· تجهیزات و ظروف پخت و پز ، سفره آرایی و تزئینات

 

· ارتقا سطح ارزش غذایی و توجه به سلامت ، تندرستی و محصولات غذایی طبیعی با همکاری رادیو سلامت و هفته نامه سلامت

 

· بازدید هیئت ها و گروه های بازرگانی خارجی و داخلی با مشارکت سازمان توسعه تجارت ایران

 

سازمانها و ارگانهای مشارک کننده در این جشنواره :

 

سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ، سازمان توسعه تجارت ، شیلات ایران ، دانشگاه علوم پزشکی ایران

 

ستاد برگزاری جشنواره بین المللی شهر غذا برپایی رویداد فوق را به تاریخ 6 لغایت 10 آبان ماه سال 1392 شمسی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران اعلام میدارد .

 

برگزار کنندگان : گروه آریا (آریا دیزاین ، آریا ایده) ، گروه بین المللی بامیکا اندیشه ماندگار

 

تماس با ما : 22089585 ، 22089531 ، 78-44239077

لینک به دیدگاه
  • 2 هفته بعد...

اولین نمایشگاه فرآورده های غذایی آماده ، نیمه آماده و کیترینگ در تهران

 

8 الی 11 دی ماه 1392

 

1349_orig.jpg&mode=large

 

 

هاشمی ، رئیس ستاد برگزاری اولین نمایشگاه فرآورده های غذایی آماده ، نیمه آماده و کیترینگ از برگزار نمایشگاه فوق در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از تاریخ 8 الی 11 دی ماه 92درتهران خبرداد.

 

هاشمی همچنین از برنامه ریزی جهت برگزاری اولین همایش بین المللی مدیران صنعت غذا و کیترینگ با هدف ارائه آخرین دستاورد های صنعت غذا و کیترینگ در نمایشگاه و همایش جانبی آن خبر داد. نامبرده از حضور برند های برتر و موفق حوزه ، شرکتهای تولید کننده مواد غذایی آماده و نیمه آماده ، رستوران های زنجیره ای ، فروشگاه های زنجیره ای ، تولیدکنندگان ماشین آلات صنعت غذا و کیترینگ و تولیدکنندگان مواد اولیه صنعت غذا و کیترینگ در نمایشگاه خبر داد.

لینک به دیدگاه

مهر ماهی دیگر با جشنواره غذای خیریه رعد

 

3769_thum.jpeg&mode=large

 

 

دوازدهمین جشنواره غذای خیریه رعد در نیمه دوم مهر ماه برگزار خواهد شد.

 

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد، جشنواره غذای رعد با همراهی جمعی از بانوان نیکوکار در قالب گروه همیاری بانوان از تاریخ ۱۷ تا ۱۹ مهر ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۳ برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش حضور برندهای معتبر صنایع غذایی، رستوران‌ها و فست‌فودهای معروف شهر در کنار عرضه انواع غذاهای بومی و محلی فضای پر نشاطی را برای خانواده‌ها فراهم می‌آورد. همیچنین گروهی از حامیان نیکوکار با عرضه غذاهای اهدایی در این حرکت فرهنگی همراهی خواهند کرد.

غرفه نوشیدنی‌های طبیعی که توسط جوانان داوطلب رعد اجرا می‌شود با مجموعه‌ای از نوشیدنی‌ها و آب میوه‌های طبیعی را همراه کیک و میان وعده‌های خوش‌مزه پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود.

مجتمع رعد ضمن دعوت مجدد از همشهریانی که دوره قبل از این جشنواره بازدید کرده‌اند، و مقدم دوستانی که برای نخستین بار قصد حضور در جشنواره غذای خیریه را دارند گرامی می‌دارد.

در ضمن برای گرفتن غرفه میتوانید با شماره ۰۹۱۲۱۹۹۱۴۳۴ تماس حاصل فرمایید.

 

لینک به دیدگاه

فراخوان دعوت به بازدید از:

 

ششمین جشنواره ونمایشگاه غذای سالم

 

 

4108_orig.jpg&mode=large

 

 

از کلیه متخصصین ، صاحبان صنایع ، تولید کنندگان و عرضه کنندگان و فعالان صنعت غذا و سلامت کشور جهت بازدید از این نمایشگاه و جشنواره آن دعوت می نماییم.

 

این نمایشگاه و جشنواره جهت بازدید از تاریخ 16 لغایت 19 مهرماه، از ساعت 10 صبح لغایت 20 پذیرای بازدید کنندگان محترم می باشد.

مکان:تهران-خیابان حجاب-مرکز نمایشگاههای کانون

 

لینک به دیدگاه

24- 21 آذر ماه سال 92

چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع و ماشین آلات کشاورزی،نهاده ها،آبیاری آبرسانی، دام ،طیور،شیلات،آبزیان ودامپزشکی اهواز

 

2268_thum.jpeg&mode=large

به گزارش فودنا ، هارمین نمایشگاه بین المللی صنایع و ماشین آلات کشاورزی،نهاده ها،آبیاری آبرسانی، دام ،طیور،شیلات،آبزیان ودامپزشکی از تاریخ 24- 21 آذر ماه سال 92 در اهواز برگزار می گردد.

"شرکت جام" با بهره گیری از تجربیات خود و پتانسیل های فراوان استان خوزستان، میزبان بر پایی چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع و ماشین آلات کشاورزی ،نهاده ها،آبیاری آبرسانی، دام ،طیور، شیلات و آبزیان ، دامپزشکی، تحت برند(AGROMET 2013 AHWAZ)از تاریخ 24- 21 آذر ماه سال 92 است که با حمایت سازمانها ، موسسات ، مطبوعات ، انجمن ها و تشکل های دولتی و غیردولتی و همچنین شرکت های فعال در مرکز نمایشگاهی اهواز برگزار می گردد تا بدین طریق راههای رسیدن به اهداف فوق را در فضای رقابتی سالم، به نام نمایشگاه فراهم آورد.

 

جهت ثبت نام نمایشگاه وکسب اطلاعات بیشتر با شماره های

2659540-26594682- 0311و 22668759-021 ستاد برگزاری نمایشگاه (شرکت جام)تماس حاصل فرمایند.

 

 

لینک به دیدگاه

[CENTER][SIZE=2][B]اولین نمایشگاه بین المللی خشکبار ، آجیل ، میوه های خشک و صنایع وابسته[/B][/SIZE]

[B]28 آبانماه تا 1 آذر
[/B]
[IMG]http://www.foodna.ir/Components/General/ShowImage.aspx?imagepath=/foodnasd_content/media/image/2013/10/4138_orig.jpg&mode=large[/IMG]

به گزارش فودنا ، اولین نمایشگاه بین المللی خشکبار ، آجیل ، میوه های خشک و صنایع وابسته از تاریخ 28 آبانماه تا 1 آذر در محل دائمی نمایشگاههای تهران برگزار می گردد.

اهداف برگزاری نمایشگاه:
1- معرفی خلاقیت‌ها، ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل کشور در زمینه تولید ، بازرگانی و خدمات مربوط به صنعت خشکبار و میوه‌های خشک مشتمل بر تولید، بازرگانی و خدمات محصول، ماشین آلات و تجهیزات وابسته.
2- شناسایی و معرفی مشکلات ، موانع و نقاط ضعف موجود در این صنعت و تلاش در جهت جلب حمایت سازمان‌های دولتی و خصوصی ذیربط و دست اندرکاران صنعت مذکور از طریق نمایشگاه.
3- ایجاد بسترهای مناسب به منظور تبدیل این عنوان نمایشگاهی به عنوان کانون توجه فعالین این صنعت در داخل و خارج.
4- توجه به مقوله بسته بندی و افزایش سطح کیفیت محصولات تولیدی.
5- تلاش در جهت ایجاد فرهنگ استاندارد سازی محصولات و توجه به رعایت سطح استانداردهای بهداشتی و فنی.
6- آشنایی دست اندرکاران با محصولات، نوآوریها و پیشرفت های صنعت خشکبار و تلاش برای رسیدن به استانداردهای جهانی مربوطه.
7- ایجاد زمینه رقابت سالم میان تولید کنندگان داخلی در جهت ارتقاء کیفیت تولیدات.
8- ایجاد ارتباط مستقیم و رودررو میان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان به منظور آشنایی بهتر با نیازهای بازار مصرف.
9- ایجاد و یا ارتقاء رویکرد صادرات محصول به سایر کشورها بالاخص بازار کشورهای همسایه و بازارهای هدف.
10- تبادل فکر ، فناوری و محصول میان شرکت کنندگان داخلی و خارجی نمایشگاه و ایجاد ارتباط تجاری میان آن‌ها.
11- فراهم ساختن بسترهای لازم جهت حضور کلیه گروههای کالایی خشکبار و برند سازی این موضوع به عنوان نماد ملی و جهانی .
12- تلاش برای تجاری سازی فعالیتها و تولیدات این صنعت با هدف حمایت از بخش کشاورزی (تولید)و بخش بازرگانی (صادرات).
13- توجه و تلاش برای مشارکت صنایع تبدیلی و فرآوری مرتبط با موضوع نمایشگاه.
[URL]http://www.irannutex.ir[/URL]
دفتر تهران: تلفن: (10خط) 26206727-021 نمابر: 26206716-021


دفتر اصفهان: تلفن:‌(10 خط) 6633939-0311 نمابر: 6629095-0311

[URL="http://www.sayaco.ir"]www.sayaco.ir[/URL]
[EMAIL="info@sayaco.ir"]info@sayaco.ir[/EMAIL]
[/CENTER]

لینک به دیدگاه

دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام، طیور و فراوردهای لبنی و صنایع وابسته

 

3339_thum.jpeg&mode=large

 

به گزارش فودنا ، دهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور، فراوردهای لبنی و صنایع وابسته

16 تا 19 مهر ماه 1392

در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان مازندران(قائم شهر) برگزار می گردد.

 

ساعت بازدید :15 الی 21

لینک به دیدگاه

برگزاری دومین همایش روز جهانی غذا

 

2761_orig.jpg&mode=large

 

دومین همایش روز جهانی غذا با هدف ایجاد امنیت غذایی و بررسی علمی وجوه مختلف این موضوع در کشور مهرماه سالجاری برگزار می شود.

روز جهانی غذا در سال جاری با شعار " سیستم های غذایی پایدار برای تأمین غذای کافی و مغذی" بعنوان یک جنبش سالم برای جلب توجه دولتمردان و جامعه به اهمیت ایمنی و امنیت تولید و توزیع مواد غذایی با تأکید برحفظ محیط زیست برگزار می شود.

 

روز جهانی غذا 16 اکتبر همزمان با سالروز تأسیس سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد در کلیه کشورهای عضور این سازمان برگزار می شود بعنوان روز هشدار به دولت ها نسبت به آثار زیان بار سوء تغذیه و فقر و همدردی ملت ها با گرسنگانی است که از ابتدایی ترین حق زندگی محروم است.

 

لزوم استفاده بهینه از منابع غذایی موجود و به کارگیری روش های نوین فرآوری، بسته بندی، نگه داری و جلوگیری از ضایعات بی رویه محصولات کشاورزی، تأمین منابع جدید غذایی، حفظ ارزش های غذایی و بهبود کیفیت محصولات و ...، از جمله مواردی است که علوم و صنایع غذایی امروز به آن توجه خاص دارد.

 

ایجاد امنیت غذایی و بررسی علمی وجوه مختلف این موضوع در کشور هدف اصلی از برگزاری همایش روز جهانی غذا است.

 

همچنین، جایگاه پژوهش در صنایع غذایی و ارتباط دستگاه های اجرایی و صنعت با ایجاد امنیت عذایی در کشور نیز در همایش مذکور مورد بررسی قرار می گیرد و در حاشیه این همایش کتابچه فنی قابل واگذاری به صنایع رونمایی می شود.

 

شایان ذکر است با توجه به تقارن روز جهانی غذا در24 مهر ماه با عید سعید قربان ، دومین همایش ملی روز جهانی غذا دوشنبه 22 مهر ماه سال جاری به مدت یک روز در مشهد و در محل پژوهشکده صنایع غذایی با حضور مسئولان کشوری و استانی و سفیران 8 کشور خارجی از قاره های اروپا، آسیا و آفریقا برگزار می شود.

 

علاقمندان به شرکت در گردهمایی می‏توانند از طریق درگاه اینترنتی

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
و یا سایت پژوهشکده به آدرس
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
مراجعه و نسبت به ثبت‏ نام در سایت اقدام نمایند.

لینک به دیدگاه

کنگره و نمایشگاه ملی علوم و صنایع غذایی ایران

 

هفتم الی نهم آبان ماه 92 در باشگاه دانشگاه شیراز

4157_orig.jpg&mode=large

 

بیست و یکمین کنگره صنایع غذائی امسال در شیراز

و در تاریخ هفتم الی نهم آبان ماه 92 در باشگاه دانشگاه شیراز برگزار می گردد.

دبیر اجرائی کنگره از پایان ثبت نام شرکت کنندگان در بیست و یکمین کنگره ملی علوم و صنایع غذائی خبر داد و گفت : «تا کنون بیش از 1500 نفر از محققان، اساتید، پژوهشگران، دانشجویان و فعالان صنایع غذائی از سرتاسر کشور در این کنگره ثبت نام کردند.»

دکتر محمد هادی اسکندری اظهار کرد: بیش از 2000 مقاله برای ارائه به شکل سخنرانی و پوستر پذیرفته شده است و نتایج آخرین تحقیقات و پژوهش ها پیرامون محورهای اصلی کنگره می باشد که نکته حائز اهمیت حضور فعال محققان مراکز صنعتی در کنار اساتید دانشگاه برای ارائه مقالات بوده است که این کنگره را به یکی از بزرگترین کنگره های صنایع غذایی در کشور چه از لحاظ کمیت و کیفیت مقالات و هم شرکت کنندگان تبدیل کرده است. حامیان علمی کنگره عبارتند از: دانشگاه شیراز، دانشگاه تهران، دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه تبریز، دانشگاه ارومیه، دانشگاه شهید چمران اهواز، دانشگاه آزاد اسلامی و ... او یادآور شد بیست و یکمین کنگره صنایع غذائی امسال در شیراز و در تاریخ هفتم الی نهم آبان ماه 92 در باشگاه دانشگاه شیراز برگزار می گردد.

دکتر اسکندری بیان کرد : در کنار این کنگره، نمایشگاه جانبی تدارک دیده شده است که حامیان مالی و فعالان صنایع غذائی بتوانند دستاوردها، محصولات، شرکت، دانش و توان فنی خود را هرچه بهتر ارائه و معرفی نمایند؛ که با توجه به حضور قریب به اتفاق کارشناسان، صاحب نظران، خبرگان و اساتید حوزه صنایع غذائی (بیش از 1500 نفر) این فرصت غیر قابل تکرار فراهم شده است.

وی در ادامه گفت : این کنگره و نمایشگاه جانبی آن برای تمامی شرکت های فعال در زمینه علوم و صنایع غذائی مناسب می باشد؛ که می توان به اختصار تعدادی از شرکت ها را نام برد :

- شرکتهای تولید کننده صنایع غذایی

- شرکتهای واردکننده و یا نمایندگی های محصولات غذایی خارجی

- شرکتهای عرضه کننده و پخش کننده صنایع غذایی

- شرکتهای تولید کننده و یا وارد کننده ماشین آلات صنایع غذایی

- شرکتهای فعال در زمینه بسته بندی صنایع غذایی

- آزمایشگاه های صنایع غذایی

- شرکتهای تامین کننده مواد اولیه صنایع غذایی یا بسته بندی و یا ماشین آلات مربوطه

- موسسه های فعال در زمینه آموزش و پژوهش صنایع غذایی

- بازرگانان و تجار و فعالان علوم و صنایع غذایی

و...

 

دبیر اجرائی کنگره افزود : شرکت هائی که تا به حال برای حمایت مالی از کنگره اعلام آمادگی کرده اند :

زر ماکارون، یک و یک، ب.آ، دایتی،دمس، صنایع شیر ایران، پگاه فارس، رامک، شام شام،ارژن،گل پودر گلستان، روغن نرگس، گروه صنعت و مدیریت ایرافا، مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری، آذوقه شیراز، آب معدنی سپیدان، افزودنیهای غذائی بهین آزما و ...

وی در پایان تاکید کرد، حامیان مالی کنگره می توانند در 3 بسته طلائی، نقره ای و برنزی در کنگره و نمایشگاه جانبی آن حضور یابند که در هر کدام از بسته های ذکر شده امکانات و فرصت های تبلیغاتی برای آنان در نظر گرفته شده است که از این فرصت غیر قابل تکرار، هم در کنگره و هم در نمایشگاه جانبی آن حداکثر استفاده را نمایند.

شرکت ها، موسسات، گروه ها و افرادی که تمایل به حمایت مالی از بیست و یکمین کنگره ملی علوم و صنایع غذائی ایران و نمایشگاه جانبی آن را دارند می توانند با مراجعه به سایت

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
و یا تماس با تلفن همراه 09178000210 (تیم حرفه ای ها)اطلاعات بیشتر را کسب نمایند.

 

 

لینک به دیدگاه

برگزاری نخستین نمایشگاه بزرگ صنایع تبدیلی کشاورزی ایران

 

2873_thum.jpeg&mode=large

 

نخستین نمایشگاه بزرگ صنایع تبدیلی کشاورزی و همایش« نقش صنایع تبدیلی و غذایی در توسعه بخش کشاورزی» ۲۷ تا ۳۰ مهرماه جاری و همزمان با روز جهانی غذا

در مرکز نمایشگاه ها و همایش های بین المللی برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور صنایع کشاورزی گفت: همایش و نمایشگاه صنایع تبدیلی با هدف دست یابی به امنیت غذایی و توسعه کشاورزی پایدار برپا می شود.

علیرضا پوربصیر افزود: سازمان خواربار و کشاورزی سازمان ملل متحد(فائو) و وزارت جهاد کشاورزی کشور به عنوان پشتیبانان اصلی همایش و نمایشگاه فوق حضوری فعال در برگزاری این دوره خواهند داشت.

وی اظهار کرد: این همایش با محورهایی همچون جایگاه صنایع تبدیلی در ایران و جهان، عوامل موثر در ارزش افزوده صنایع تبدیلی، مدیریت صنایع غذایی، بازار کشاورزی و صنایع غذایی نقش فناوری های مدرن در توسعه این صنعت برگزار می شود و فراخوان مقالات با این موضوعات انجام شده است.

وی با بیان این که در حوزه توسعه صنایع غذایی نیازمند کار تحقیقاتی و دانشگاهی هستیم گفت: در این بخش باید بیش از گذشته بررسی ها و تحقیقات علمی صورت گیرد و امیدواریم برگزاری همایش نقش مهمی در تشویق دانشگاهیان به این موضوع داشته باشد.

مدیرکل دفتر امور صنایع کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد: یکی از مهمترین نیازهای بخش کشاورزی این است که تحقیقات و بررسی های علمی و دانشگاهی باید بازار محور بوده و براساس نیاز بازار دانشجویان و اساتید دانشگاه ها اقدام به تحقیق و بررسی کنند.

غلامرضا رضائیان مدیر اجرایی همایش تصریح کرد: ارایه راهکارهای مناسب برای کاهش ضایعات محصولات کشاورزی، بهبود روند نواوری محصولات توجه ویژه

به جایگاه صنایع تبدیلی و تکمیلی و نقش آن در توسعه اقتصادی کشور و همچنین اشنایی با روش های نوین صنایع تبدیلی روز جهان از اهداف برگزاری این نمایشگاه و همایش است.

رضائیان به تشریح محورهای همایش نقش صنایع تبدیلی و غذایی در توسعه بخش کشاورزی کشور اشاره کردو گفت: بررسی وضعیت و جایگاه سازمانی صنایع تبدیلی و غذایی سایر کشورها و مقایسه آن با وضعیت موجود در کشور ، نقش صنایع تبدیلی و غذایی در امنیت غذایی، توسعه بازار، صادرات غیرنفتی، فناوری های نوین و پژوهش و تحقیقات، عوامل موثر در ارزش افزوده صنایع تبدیلی و غذایی و مقایسه آن با سایر بخش های صنعت کشور و مدیریت در صنایع تبدیل غذایی مهمترین محورهای این همایش است.

رضائیان ادامه داد: توجه به ایجاد صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی علاوه بر نقش موثر در اشتغالزایی بیشتر و جلوگیری از مهاجرت تولیدکنندگان به شهرها می تواند زمینه ساز شکل گیری ارزش افزوده بیشتر در بخش های صنعت و کشاورزی باشد.

وی با بیان اینکه صنایع تبدیلی در افزایش ارزش افزوده بالاتر تاثیر گذاری دارد، گفت: صنایع تبدیلی عامل مهمی در فرآوری محصولات کشاورزی بوده و با تبدیل و فرآوری محصولات کشاورزی ضمن تولید مواد غذایی و سایر فراورده های با ارزش افزوده بالا امکان نگهداری و حمل و نقل آن محصولات فراهم می شود.

به گفته وی ایجاد صنایع تبدیلی فراوری و بسته بندی برای صدور محصولات کشاورزی راهکاری اساسی برای ایجاد رقابت سالم در تولید و جلوگیری از کاهش قیمت است.

وی اظهار کرد: انواع دستگاه های نوین تولید میوه جات خشک کنسروی چیپسی، انواع سورتینگ مرکبات، سیب زمینی، سبزیجات برگدار و غیربرگدار، خط تولید پودر و مایع تخم مرغ، خط تولید رب گوجه فرنگی، انواع صنایع صنایع و تجهیزات نانوایی و قنادی، تجهیزات آشپزخانه های فرودگاهی، ماشن آلات بسته بندی شرینگ و ماشین های پخت تونلی در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...