رفتن به مطلب

دانستنیهای میوه و سبزیجات


ارسال های توصیه شده

آووکادو

 

مصرف مداوم آووکادو کیفیت رژیم غذایی و شاخص‌های اصلی سلامت را ارتقا می‌دهند.بررسی مطالعات انجام شده طی سال‌های 2001 تا 2008 میلادی حاکی از آن است که مصرف آووکادو به بهره‌مندی از یک رژیم غذایی سالم، افزایش سطح کلسترول خوب، کاهش خطر سندرم متابولیک و کاهش وزن بدن کمک می‌کند.سندرم متابولیک که خطر ابتلا به بیماری قلبی را در انسان تشدید می‌کند با علائمی همچون فشار خون بالا، افزایش قند خون و افزایش سایز دور کمر شناخته می‌شود.

پزشکان کیفیت رژیم غذایی 17 هزار و 567 فرد 19 سال و به بالا را مورد مطالعه قرار دادند. از بین افراد شرکت کننده در این مطالعه 347 نفر، آووکادو را در رژیم غذایی روزانه خود گنجاندند.در این آزمایش‌ها آشکار شد افرادی که آووکادو مصرف می‌کنند تمایل بیشتری به مصرف سایر میوه‌ها و سبزیجات دارند و کمتر به مصرف مواد قندی و شیرین روی می‌آورند.

همچنین مصرف‌کنندگان این میوه حجم بیشتری از مواد مغذی و مفید نظیر فیبر خوراکی، ویتامین E و K، پتاسیم و منیزیم در طول روز دریافت می‌کنند.البته این مطالعه تنها به رابطه بین مصرف آووکادو و نقش آن در داشتن بدنی سالم‌تر اشاره دارد و انجام بررسی‌های بیشتری برای کشف چگونگی این تاثیرگذاری لازم است.

limotorsh.ir

لینک به دیدگاه
  • 1 سال بعد...

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...