رفتن به مطلب

کتابخانه مهندسی پزشکی


ارسال های توصیه شده

  • 4 هفته بعد...
  • 1 ماه بعد...

دانلود دوکتاب جالب درزمینه بیومتریک

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

كتاب حاضر جامع ترین مرجع بیوشیمی به زبان انگليسي موجود در بازاراست كه را در 32 فصل و 16 دوره تدوين گشته و شامل تازه ترین پژوهش ها در این زمینه با امکانات ویژه مي باشد. اين كتاب شامل اطلاعاتي جامع در مورد موضوعات مورد علاقه عموم؛ سوالات مطرح در اين زمينه ؛ فهرست مطالب هر فصل و … مي باشد. مشخصات كتاب:

254 pages | Dec 12, 2007 |ISBN: 0124925421| PDF | 31 Mb

dl.JPG

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

dl.JPG

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه
  • 2 ماه بعد...

دانلود یک مرجع بسیار کامل درزمینه اندازه گیری وابزاردقیق CRC Press Measurement Instrumentation Sensors

اندازه گیری ابزاردقیق وسنسورها

هرانچه که برای یک بحث تئوریک درزمینه ابزاردقیق واندازه گیری لازم دارید دراین مجموعه عظیم وکامل گرداوری شده است

این مرجع طبق نظرات بیش ازیکصد تن ازاساتید به نام دانشگاههای معتبراروپا وامریکا ودانشگاههایی از اسیا گرداوری شده وبالغ بر2600 صفحه مطلب درزمینه علم اندازه گیری واصول ابزاردقیق وکنترل میباشد

امیدوارم برای دوستان علاقه مند مفید باشد

لیست فصول کلی کتاب رودرادامه مشاهده میکنید

 

Section I Measurement Characteristics

فصل اولک پارامترهای اندازه گیری

 

 

Section II Spatial Variables Measurement

فصل دوم: متغیرهای اندازه گیری فضایی(فاصله ای)

 

 

Section III Time and Frequency Measurement

فصل سوم: اندازه گیری زمان وفرکانس

 

 

Section IV Mechanical Variables Measurement — Solid

فصل چهارم: متغیرهای اندازه گیری مکانیکی جامد

 

 

V Mechanical Variables Measurement — Fluid

فصل پنجم: اندازه گیری متغیرهای مکانیکی سیالاتی

 

 

VI Mechanical Variables Measurement — Thermal

فصل ششم: اندازه گیری متغیرهای مکانیکی حرارتی

 

 

VII Electromagnetic Variables Measurement

فصل هفتم: اندازه گیری متغیرهای الکترومغناطیسی

 

 

VIII Optical Variables Measurement

فصل هشتم: اندازه گیری متغیرهای اپتیکی

 

 

IX Radiation Measurement

فصل نهم: اندازه گیری تابش یا تشعشع

 

 

X Chemical Variables Measurement

فصل دهم: اندازه گیری متغیرهای شیمیایی

 

 

XI Biomedical Variables Measurement

فصل یازدهم: اندازه گیری متغیرهای بیومدیکال(با کاربرد درمهندسی پزشکی)

 

 

XII Signal Processing

فصل دوازدهم: فرایند سیگنال

 

 

XIII Displays

فصل سیزدهم: نمایشگرها ونشان دهنده ها

 

 

XIV Control

فصل چهاردهم: کنترل

 

برای دانلود کتاب اندازه گیری ابزاردقیق وسنسورها CRC Press Measurement Instrumentation Sensors به لینک زیر مراجعه فرمایید

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

پسورد :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه
  • 6 ماه بعد...

راهنمای سیستم بین المللی واحدها (SI)

 

[TABLE=width: 100%]

[TR]

[TD]Language.gif[/TD]

[TD=width: 37%] زبان: فارسی[/TD]

[TD=width: 2%]Author.gif[/TD]

[TD=width: 59%] نویسنده: فریبا فرزام[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=width: 2%]FileType.gif[/TD]

[TD=width: 37%] نوع فایل: PDF[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=width: 2%]Pages.gif[/TD]

[TD=width: 37%] تعداد صفحات: 13[/TD]

[TD]Publisher.gif[/TD]

[TD] ناشر: آی آر پی دی اف

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=width: 2%]FileSize.gif[/TD]

[TD=width: 37%] حجم کتاب: 705 کیلوبایت[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

توضیحات

www.irpdf.com%288309%29.jpg

 

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه
  • 1 ماه بعد...

امار برای رشته های بیو مهندسی همراه با متلب و وین باگ

کتابی بسیار مفید وجامع درزمینه تحلیل اماری رای رشته های بیو مهندسی که نیاز به پردازش اماری به کمک نرم افزار متلب دارن

امیدوارم به درد دوستان بخوره

موفق باشیم

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

Brani Vidakovic, "Statistics for Bioengineering Sciences: With MATLAB and WinBUGS Support"

S.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
.n..r | 2011-08-04 | ISBN: 1461403936 | 769 pages | PDF | 13,2 MB

 

Through its scope and depth of coverage, this book addresses the needs of the vibrant and rapidly growing engineering fields, bioengineering and biomedical engineering, while implementing software that engineers are familiar with. The author integrates introductory statistics for engineers and introductory biostatistics as a single textbook heavily oriented to computation and hands on approaches. For example, topics ranging from the aspects of disease and device testing, Sensitivity, Specificity and ROC curves, Epidemiological Risk Theory, Survival Analysis, or Logistic and Poisson Regressions are covered. In addition to the synergy of engineering and biostatistical approaches, the novelty of this book is in the substantial coverage of Bayesian approaches to statistical inference. Many examples in this text are solved using both the traditional and Bayesian methods, and the results are compared and commented.

 

 

 

!!! No mirrors please !!!

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

لینک به دیدگاه
  • 5 ماه بعد...
  • 1 ماه بعد...

ارتعاشات مکانیکی تامسون اگر کاملترین ومهمترین رفرنس درس ارتعاشات مهندسی نباشد بی شک یکی از مهمترین و پرکاربردترین کتابهای ارتعاشات برای تدریس ومطالعه درزمینه درس ارتعاشات مهندسی میباشد. دراین پست حل المسایل فارسی ارتعاشات مکانیکی تامسون برای دانلود تقدیم حضور دوستان عزیز میگردد.

 

لازم به ذکر نیست که ارتعاشات مکانیکی یک درس تحلیلی میباشد و اگردرسی مثل دینامیک پیش نیاز این درس محسوب میگردد به دلیل نیاز به قوه ادراکی وتحلیل جامع در زمینه شناخت هویت مسئله وهمگام سازی مسئله با واقعیات تجربی وعملی میباشد.

بنابراین مطالعه حل المسائل صرفا برای ازمودن راستی تلاشهایمان توصیه میگردد وبهره برداری صرف از کتابهای حل المسائل مطمئنا قدرت تحلیل مسئله را از ما خواهد گرفت!

با این همه اطاله کلام کتاب پرسش و پاسخ ارتعاشات مکانیکی تامسون به زبان فارسی را میتوانید از لینک زیر دانلود نمایید

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

دانلود حل المسائل ارتعاشات مکانیکی تامسون

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

پسورد :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه
  • 2 ماه بعد...

دانلود کتاب مبانی مکانیک سیالات بار میر

 

کتاب مبانی مکانیک سیالات دکتر بارمیر در 452 صفحه دراین پست برای دانلود تقدیم حضور دوستان میگردد

مباحث مکانیک سیالات دراین کتاب بخوبی پوشش داده شده وکتاب مبانی سیالات بارمیر میتونه مرجع خوبی برای دوستان علاقمند دراین زمینه باشه

 

 

Basics of Fluid Mechanics

Genick Bar–Meir, Ph. D.

‘We are like dwarfs sitting on the shoulders of giants”

from The Metalogicon by John in 1159

 

کتاب مبانی مکانیک سیالات را ازلینک زیردریافت نمایید:

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه
  • 2 ماه بعد...
سلام

متاسفانه لینک دانلود مشکل پیدا کرده!!!

(خطای 502: bad gateway)

 

دست شما درد نکنه

 

ببخشید به مطلب اشاره نشد! پاسخ سریع به مطلب رو زدم اما ظاهرا اشتباه کردم.

 

مطلب شماره 37

http://www.noandishaan.com/forums/thread21335-4.html#post351103

لینک به دیدگاه
دانلود کتاب مهندسی مواد بیوجامدکتابی بسیار جالب برای مهندسان رشته های مهندسی مکانیک مهندسی پزشکی ومهندسی مواد

امیدوارم استفاده لازم رو از این کتاب ببرید

موفق باشیم

 

Michael J. McFarland, “Biosolids Engineering (McGraw-Hill Series in Water Resources and Environmental Engi)”

McGraw-Hill Inc.,US | 1999 | ISBN: 0070471789 | 800 pages | DJVU | 6 MB

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

اینم لینکش باز نمیشه!!! از فورشرد تونستم دانلود کنم اما نمیدونم چرا اینا باز نمیشن!!!

لینک به دیدگاه
  • 1 ماه بعد...

Virology: Principles and Applications

Edition: 1st

Author(s):

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
;
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

ISBN10: 0470023864

ISBN13: 9780470023860

Format: Hardcover

Pub. Date: 8/1/2007

Publisher(s): WILEY

Page: 383

New Price$165.75 (

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
)

 

لینک دانلود

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

[h=2]کتاب مقدمه ای بر مهندسی پزشکی[/h]

دوستان عزیز میتونید کتاب مقدمه ای بر مهندسی پزشکی تالیف John Enderle (Author), Susan M. Blanchard (Author), Joseph Bronzino (Author) ویرایش دوم را از لینک زیر دانلود کنید

 

41H2KV3C90L.jpg

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه
  • 4 هفته بعد...

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...