رفتن به مطلب

تولید عایق حرارتی نمای ساختمان


ارسال های توصیه شده

9ny46g3lok26bl2m3r68.jpg

اخیرا محققان یک شرکت پیشرو در فناوری جهانی موفق به عرضه نوعی عایق حرارتی به بازار شده‌اند که برای عایق سازی پشت بام و نمای ساختمان مناسب است، به طوری که هم از نظر ظاهری زیباست و هم با حفظ انرژی، موجب کاهش مصرف انرژی در ساختمان می‌شود.

 

 

محصول جدید شرکت «Industrial Nanotech» موسوم به Nansulate® Vinyl Fresh یک پوشش مبتنی بر لاتکس، بور و آب است که ظاهری شفاف دارد و موجب تغییر ظاهر پوشش کهنه و قدیمی پشت بام‌ها می‌شود. از مزایای این پوشش جدید می‌توان به مقاومت آن در برابر زرد شدن در اثر تابش پرتو فرابنفش اشاره کرد. از دیگر مزایای این پوشش مقاومت آن در برابر رطوبت و قارچ است.

 

 

«فرانچسکو کرولی» از مدیران این شرکت می‌گوید: تیم تحقیقاتی ما در سراسر کشور آمریکا با سازندگان ساختمان و شرکت‌های مجری عایق‌کاری پشت بام صحبت کرده‌اند تا این محصول جدید را به آنها معرفی کنند. مقاطعه‌کاران ساختمانی و شرکت‌های ساختمان‌سازی که از این محصول استفاده کرده‌اند، پاسخ مثبتی از آن گرفته‌اند.

 

 

وی با بیان این که برای بازاریابی ما روی بازار پلیمرهای وینیلی ساختمانی متمرکز شدیم، می‌افزاید: نتایج بررسی‌های ما نشان داد که در سال 2011 مصرف این پلیمرها در بخش ساختمان رشد 33 درصدی داشته است. همچنین ما دریافتیم که پلیمرهای وینیلی اصلی‌ترین ماده مورد استفاده در نمای خارجی خانه‌ها در آمریکا است. یکی از پتنت‌هایی که ما به ثبت رسانده‌ بودیم، می‌توانست در این بازار مورد استفاده قرار گیرد به همین دلیل روی تجاری‌سازی این پتنت و تولید محصول کار کردیم. یکی از مزایای این محصول آن است که نیاز به شستشوی زیاد ندارد و به صورت درازمدت تمیز باقی می‌ماند و همچنین از گزند پرتو مخرب فرابنفش در امان است.

 

منبع : ایسنا

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...