رفتن به مطلب

200 برنامه درسی جدید به دانشگاه‌ها ابلاغ شد


ارسال های توصیه شده

دبیر شورای برنامه ریزی آموزش عالی از بازنگری 6 هزار سرفصل دروس دانشگاهی خبر داد و گفت: 14 هزار سرفصل در نوبت بازنگری تا پایان برنامه پنجم توسعه قرار دارد. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سعید قدیمی با بیان اینکه بازنگری برنامه درسی دانشگاهها در مقاطع مختلف تحصیلی از جمله کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا از سال 89 در دستور کار

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
قرار گرفته است اظهار داشت: براساس قانون برنامه پنجم توسعه باید بیش از 20 هزار سرفصل آموزشی را که معادل بیش از یک‌هزار برنامه درسی است در تمامی 3 مقطع تحصیلی مورد بازنگری قرار دهیم.

وی با تاکید براینکه در 2 سال ابتدایی قانون برنامه پنجم توسعه حدود 200 برنامه درسی که معادل 6 هزار سرفصل می‌شود، مورد بازنگری قرار گرفت و برنامه جدید برای آن تهیه و تدوین شده است، تصریح کرد: هم اکنون 200 برنامه جدید درسی به دانشگاه‌ها ابلاغ شده و بخشی از آن نیز جایگزین برنامه‌های قبلی شده است که دانشگاه‌ها می‌توانند این دروس را اجرایی کنند و این سرفصل‌ها هم اکنون در حال تدریس در دانشگاه‌ها است.

قدیمی با بیان اینکه بازنگری 14 هزار سرفصل درسی برای 3 سال باقی مانده تا پایان برنامه پنجم در دستور کار قرار دارد گفت: براین اساس تا سال 95 حدود 800 برنامه درسی مورد بازنگری قرار خواهد گرفت.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...