رفتن به مطلب

معرفی آموزشگاهای معروف و شاخ در زمینه تاسیسات و پایپینگ


ارسال های توصیه شده

با سلام

قصد تبلیغ ندارم ولی چون در زمینه تاسیسات و پایپینگ دروس تخصصی و موارد مربوطه در دانشگاهها ارائه نمیشه به نسبت تجربه خودم چند تا برند معروف رو معرفی می کنم تا دانشجویان و فارغ التحصیلان از این آموزشگا هها استفاده کنند و سردرگم نشوند:

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

مدیر عاملش دکتر قندچی هست که چند تا کتاب در زمینه پایپینگ ترجمه کرده. موسسه خیلی قوی هست در زمینه آموزش نرم افزارهای تاسیساتی و پایپینگی و یه خوبی که داره مدرکش مورده تائید وزارت علوم هست. یه ایرادی داره که هر درس رو چند بخش و چند دوره کرده!

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

مدیر عاملش مهندس صابر آشوری هست و مدرس پایپینگ هستند ایشون از کسانی هستند در صنعت پایپینگ کار می کنند و در عسلویه معروف هستند و خیلی با سواد هستند و به قول معروف دوره هاش واقعا پر ملات هست! و در زمینه تاسیسات هم مهندس رحیم پور هست که خیلی مکمل وارانه و عملی درس می دهند. دوره هاشون هم سریع تکمیل میشه.قیمت هاشون مناسبه. و دو تا مدرک میدن: یکی مدرک زیر نظر وزارت نفت و دومی ics کانادا.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

مدیر عامل مهندس رامین تابان. فکر کنم اکثر مقاله ها و کتابهای تخصصی تاسیساتی و هندبوکها رو ایشون ترجمه کردند.در زمینه طراحی موتورخانه موسسه قوی هست با مدرک معتبر داخلی و قابل ترجمه.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

مدیر عاملش فکر کنم صاحب انتشارات یزدا هست . خودشون که ادعا می کنند در زمینه اموزش تاسیسات اولین هستند !! ولی آموزشگاهی در سطح نوین پارسیان هست و امکانات خوبی داره و در کل در زمینه تاسیسات استخر و جکوزی استادهای خوبی داره. وبگم که هزینه هاشون نسبت به بقیه یه کوچولو بالاست و مدرکش هم داخلی و معتبره .

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

مدیر گروه تاسیسات مهندس سعید احمدی هست دوره هاش خیلی ارزون هستن ولی دو تا ایراد داره: دوره هاش دیر تکمیل میشن همیشه یه دوره ای ثبت نام کردین مطمئن باش که 30 روز بعده موعد برگزار میشه. و یه ایراده دیگه که سرفصلها رو ناقص می گه!مدرک شون هم دو زبانه هست و برای کارگاه آموزشی مدرک نمی دن فقط گواهی میدن.

 

اینها همه برند های معروف هستند و خوبشون .و بقیه حالت خصوصی درس دادن داره و استادهای خوب و باسواد کم ت

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...