رفتن به مطلب

نرم افزار فشرده سازي و كم كردن حجم عكس FILEminimizer Pictures


ارسال های توصیه شده

FILEminimizer Pictures ابزاریست که برای فشرده سازی عکسها با فرمتهای مختلف استفاده میشود تا در عین حفظ کیفیت حجم اشغالی توسط آنها را کاهش دهد.

 

اگر شما مسئول به روز رسانی مطالب وب سایت و یا وبلاگ شخصی خود هستید و همیشه با وجود سرعت پایین اینترنت با مشکل کاهش سرعت بارگذاری صفحات هنگام استفاده از گرافیک سنگین روی صفحه مواجه میشوید و بدون شک استفاده از گرافیک صفحات را جذابتر مینماید و نمیتوان از این اصل مهم برای جذب کاربر گذشت, پس باید به دنبال وسیله ای بود تا حجم عکسها و تصاویر مربوطه را در عین حفظ کیفیت به حد قابل توجهی کم نماید تا سرعت بارگذاری نیز در این راستا افزایش یابد. و اینجاست که نرم افزار FILEminimizer Pictures پاسخگوی نیاز شما خواهد بود.

اگر شما از آن دسته افراد هستید که روزانه فعالیتهای اینترنتی تان شامل بازدید و استفاده از سایتهایی چون Facebook,HI5, tinypic, Flicker, MySpace و ... که به اشتراک گذاری عکس و تصاویر در آنها مرسوم میباشد و بخش زیادی از ارتباطات از طریق عکس و تصاویر میباشد, پس باز نیاز به این نرم افزار که حجم عکسهای شما را بدون کاهش کیفیت پایین آورده و سرعت بارگذاری و دید و بازدید را به حداقل برساند و همچنین زمان آپلود عکسها با حجم پایین کوتاهتر خواهد بود.

 

اگر با استفاده از ایمیل برای ارسال و اشتراک عکس و تصاویر مبادرت ورزیده اید, باز محدودیت حجم مشخص شده برای ضمیمه کردن فایلها, که تعداد کمتری عکس را شامل میشود دامنگیر شما خواهد بود, بنا براین با کاهش حجم عکسها با این ابزار خواهید دید که با همان محدودیت حجمی, تعداد بسیار بیشتری از تصاویر در ایمیل ارسالی شما خواهد گنجید.

 

اگر شما نیاز به حمل عکس و تصاویر زیادی با استفاده از وسائل ذخیره سازی قابل حمل از قبیل Compact Disk, External Hard Disk, Flash Disk, Floppy Disk, Memory Stick و ... دارید, احتمالا بارها مجبور به استفاده از چندین عدد از آنها برای ذخیره سازی مقدار قابل توجهی عکس بوده اید, اما با استفاده از این نرم افزار مشکل شما در این زمینه حل خواهد شد, چرا که با استفاده از این ابزار شما قادر خواهید بود تا عکسها را بصورت گروهی تغییر اندازه داده و حتی قادر خواهید بود تمام آنها را مانند فایلهای صوتی mp3 در یک CD جای دهید و در دیگر وسایل نیز میتوان مقدار قابل توجهی فضای خالی ذخیره نمود. هم اکنون می توانید این نرم افزار گرافيكي را از سایت

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
دریافت نمایید.

 

FILEminimizer-Pictures-%5Bwww.Arash98.com%5D.jpg

در ادامه می توانید جزیئات کامل این نرم افزار را مشاهده کنید.

ویژگیهای قابل توجه این نرم افزار:

- کاهش حجم عکس و تصاویر تا حداکثر ۹۸% , بدون کاهش کیفیت.

- ایجاد قابل توجهی فضای خالی روی سیستم بدون حذف, و فقط از طریق بهینه سازی و فشرده سازی.

- پشتیبانی از فرمتهای مختلف از قبیل JPEG, BMP, GIF, PNG, EMF, TIFF.

- نگهداشتن فرمت اصلی عکس و بدون نیاز به باز کردن فرمتهای .RAR و .ZIP

- قابلیت انتخاب بهترین و مناسبترین روش فشرده ساری از بین چهار گزینه مختلف ارائه شده.

- قابلیت ارسال تصاویر بلافاصله و مستقیما از محیط برنامه , پس از بهینه سازی توسط ایمیل.

- قابلیت جستجو و فشرده سازی تمامی فایلهای عکس و

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
در سیستم کامپیوتری شما و همچنین وسائل و شبکه های متصل به آن.

- استفاده از فرایند فشرده سازی گروهی برای پوشه ها, آلبومها و ... انتخابی, و اشتراک مستقیم آنها از محیط برنامه با استفاده از ایمیل و دیگر خدمات پخش و انتشار و اشتراک گذاری اینترنتی.

- جلوگیری از اتلاف وقت در هنگام آپلود عکس و تصاویر و کاهش زمان آپلود.

- پشتیبانی از ۴ زبان انگلیسی, آلمانی, فرانسوی و ایتالیایی.

dl.gif

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
- با حجم 5.75 مگابايت

unlock.gif پسورد :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
( به کوچک بودن تمام حروف دقت کنید )

 

کاهش حجم تصاویر,کاهش حجم عکس,کم حجم کردن تصاویر بدون افت کیفیت,نرم افزار كم كردن حجم عكس,آموزش كم كردن حجم عكس

 

لینک به دیدگاه
  • 3 سال بعد...

FILEminimizer Pictures ابزاریست که برای فشرده سازی عکسها با فرمتهای مختلف استفاده میشود تا در عین حفظ کیفیت حجم اشغالی توسط آنها را کاهش دهد. اگر شما مسئول به روز رسانی مطالب وب سایت و یا وبلاگ شخصی خود هستید و همیشه با وجود سرعت پایین اینترنت با مشکل کاهش سرعت بارگذاری صفحات هنگام استفاده از گرافیک سنگین روی صفحه مواجه میشوید و بدون شک استفاده از گرافیک صفحات را جذابتر مینماید و نمیتوان از این اصل مهم برای جذب کاربر گذشت, پس باید به دنبال وسیله ای بود تا حجم عکسها و تصاویر مربوطه را در عین حفظ کیفیت به حد قابل توجهی کم نماید تا سرعت بارگذاری نیز در این راستا افزایش یابد. و اینجاست که نرم افزار FILEminimizer Pictures پاسخگوی نیاز شما خواهد بود.اگر شما از آن دسته افراد هستید که روزانه فعالیتهای اینترنتی تان شامل بازدید و استفاده از سایتهایی چون Facebook,HI5, tinypic, Flicker, MySpace و ... که به اشتراک گذاری عکس و تصاویر در آنها مرسوم میباشد و بخش زیادی از ارتباطات از طریق عکس و تصاویر میباشد, پس باز نیاز به این نرم افزار که حجم عکسهای شما را بدون کاهش کیفیت پایین آورده و سرعت بارگذاری و دید و بازدید را به حداقل برساند و همچنین زمان آپلود عکسها با حجم پایین کوتاهتر خواهد بود. اگر با استفاده از ایمیل برای ارسال و اشتراک عکس و تصاویر مبادرت ورزیده اید, باز محدودیت حجم مشخص شده برای ضمیمه کردن فایلها, که تعداد کمتری عکس را شامل میشود دامنگیر شما خواهد بود, بنا براین با کاهش حجم عکسها با این ابزار خواهید دید که با همان محدودیت حجمی, تعداد بسیار بیشتری از تصاویر در ایمیل ارسالی شما خواهد گنجید. اگر شما نیاز به حمل عکس و تصاویر زیادی با استفاده از وسائل ذخیره سازی قابل حمل از قبیل Compact Disk, External Hard Disk, Flash Disk, Floppy Disk, Memory Stick و ... دارید, احتمالا بارها مجبور به استفاده از چندین عدد از آنها برای ذخیره سازی مقدار قابل توجهی عکس بوده اید, اما با استفاده از این نرم افزار مشکل شما در این زمینه حل خواهد شد, چرا که با استفاده از این ابزار شما قادر خواهید بود تا عکسها را بصورت گروهی تغییر اندازه داده و حتی قادر خواهید بود تمام آنها را مانند فایلهای صوتی mp3 در یک CD جای دهید و در دیگر وسایل نیز میتوان مقدار قابل توجهی فضای خالی ذخیره نمود. هم اکنون می توانید این نرم افزار گرافيكي را از سایت

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
دریافت نمایید.

FILEminimizer-Pictures-%5Bwww.Arash98.com%5D.jpg

در ادامه می توانید جزیئات کامل این نرم افزار را مشاهده کنید.

ویژگیهای قابل توجه این نرم افزار:- کاهش حجم عکس و تصاویر تا حداکثر ۹۸% , بدون کاهش کیفیت.- ایجاد قابل توجهی فضای خالی روی سیستم بدون حذف, و فقط از طریق بهینه سازی و فشرده سازی.- پشتیبانی از فرمتهای مختلف از قبیل JPEG, BMP, GIF, PNG, EMF, TIFF.- نگهداشتن فرمت اصلی عکس و بدون نیاز به باز کردن فرمتهای .RAR و .ZIP- قابلیت انتخاب بهترین و مناسبترین روش فشرده ساری از بین چهار گزینه مختلف ارائه شده.- قابلیت ارسال تصاویر بلافاصله و مستقیما از محیط برنامه , پس از بهینه سازی توسط ایمیل.- قابلیت جستجو و فشرده سازی تمامی فایلهای عکس و

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
در سیستم کامپیوتری شما و همچنین وسائل و شبکه های متصل به آن.- استفاده از فرایند فشرده سازی گروهی برای پوشه ها, آلبومها و ... انتخابی, و اشتراک مستقیم آنها از محیط برنامه با استفاده از ایمیل و دیگر خدمات پخش و انتشار و اشتراک گذاری اینترنتی.- جلوگیری از اتلاف وقت در هنگام آپلود عکس و تصاویر و کاهش زمان آپلود.- پشتیبانی از ۴ زبان انگلیسی, آلمانی, فرانسوی و ایتالیایی.

dl.gif

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
- با حجم 5.75 مگابايت unlock.gif پسورد :
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
( به کوچک بودن تمام حروف دقت کنید ) کاهش حجم تصاویر,کاهش حجم عکس,کم حجم کردن تصاویر بدون افت کیفیت,نرم افزار كم كردن حجم عكس,آموزش كم كردن حجم عكس

سلام..... اگه میشه آموزش کار با این نرم افزارم بذارین ....ممنون
لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...