رفتن به مطلب

سيمان در بورس كالا پذيرش شد


ارسال های توصیه شده

نماينده كانون كارگزاران در بورس كالا از پذيرش محصول سيمان در بورس كالا و هماهنگي براي عرضه اين محصول از شركت‌هاي سيماني آماده در برخي استان‌ها خبر داد. به گزارش فارس، شاهين چراغي با اشاره به برگزاري جلسه هيات پذيرش بورس كالا كه با حضور اعضاي هيات پذيرش و مديران شركت‌هاي بزرگ سيماني تشكيل شده بود، اظهار داشت: در اين جلسه با كليات پذيرش سيمان در بورس كالا موافقت شد. وي ادامه داد: بر اين اساس مقرر شده عرضه اين محصول در بورس كالا از شركت‌هاي آماده و استان‌هايي شروع شود كه از وضعيت عرضه و تقاضاي متعادلي برخوردارند. اين موضوع با همكاري انجمن صنفي سيمان و شركت‌هاي فعال در استان‌ها انجام خواهد شد. چراغي در برابر اين سوال كه چه زماني سيمان در بورس كالا عرضه خواهد شد، پاسخ داد: مقرر است سازمان بورس و شركت بورس كالا در اولين فرصت نسبت به بررسي‌ها و هماهنگي‌هاي لازم و تعيين برنامه زمان‌بندي اقدام كرده تا شركت‌هاي آماده قادر به عرضه محصول خود در بورس كالا باشند.

 

پذيرش محصول در بورس كالا يكي از آرزوها و اهداف مسئولان بازار سرمايه بود كه بالاخره بعد از سال‌ها انتظار و با وجود اجراي طرح جامع سيمان محقق شد. اين در حالي است كه مديران بورس كالا همواره از آمادگي فني و حقوقي حضور محصول سيمان سخن گفته بودند. براساس اين گزارش، با توجه به معافيت مالياتي 20 درصدي براي شركت‌هاي بورسي برخوردار از سهام شناور آزاد 20 درصدي و همچنين معافيت مالياتي10 درصدي براي شركت‌هايي كه محصولات خود را در بورس كالا عرضه مي‌كنند، آن دسته از شركت‌هاي سيماني حاضر در بورس كه موفق به عرضه محصولات خود در بورس كالا شوند مي‌توانند شاهد افزايش حاشيه سود و در نتيجه رشد پيش‌بيني سود هر سهم باشند. با اين همه بايد ديد سازمان بورس و شركت بورس كالا بعد از هماهنگي با انجمن صنفي سيمان، محصول كدام يك از 31 شركت سيماني حاضر در بورس كالا را انتخاب خواهند كرد.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

cement.jpg

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...