رفتن به مطلب

پایان مسابقات دانشجویی روز بتن


ارسال های توصیه شده

پایان مسابقات دانشجویی روز بتن

 

برگزیدگان یازدهمین دوره مسابقات دانشجویی روز بتن و چهارمین دوره مسابقات بتن ویژه اعضای حقوقی انجمن بتن ایران طی مراسم ویژه یازدهمین همایش روز بتن، بزرگداشت استاد احمد حامی تقدیر می‌شوند.

 

موسی کلهری، دبیر این دوره از مسابقات بتن فرهنگ‌سازی در نسل حاضر را مهمترین هدف این مسابقات ملی عنوان کرد و گفت: انجمن بتن ایران از چهار سال پیش برگزاری مسابقات بتن ویژه اعضای حقوقی خود را آغاز و در راستای فرهنگ‌سازی و ایجاد دانش کاربردی صنعت و دانش بتن، تلاش‌های فراوانی کرده و بدیهی است ورود دانش روز به صنعت و ایجاد رغبت برای تلاش علمی در بین شرکتهای عضو انجمن بتن فواید مشخصی در ساخت بتن مطلوب در سطح کشور خواهد داشت.

 

وی افزود: ساخت بتن‌های جدید توسط دست‌اندرکاران صنعت بتن می‌تواند راهکاری جدی برای افزایش مطلوبیت بتن مصرفی در ساختمان‌های کشور باشد. کلهری، مسابقات روز بتن را نماد فرهنگ‌سازی برای ساخت بتن مقاوم و با دوام دانست و افزود: بیش از یک دهه از همت انجمن بتن ایران برای اجرای مسابقات دانشجویی بتن در کشور می‌گذرد و دانشجویان پس از کسب تجربه آزمایشگاهی و شرکت در این مسابقات توانسته‌اند به صورت موثر وارد صنعت شده و مشغول به کار شوند و این از افتخارات این انجمن و نتیجه و حاصل یک دهه تلاش برای آموزش کاربردی دانشجویان است.

 

به گفته وی، شرکت‌های عضو حقوقی انجمن بتن ایران در دو رشته بتن خود تراکم اقتصادی و بتن غلطکی اقتصادی در روز 21 شهریور ماه در محل مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی بایکدیگر به رقابت پرداختند و همچنین دانشجویان سراسر کشور نیز در روز سوم مهرماه در سه رشته قاب محافظ تخم‌مرغ، بتن سبک پر مقاومت و تیر بتنی خمشی سبک در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن به رقابت پرداختند.

 

وی آمار شرکت کنندگان دانشجویی را نزدیک به 400 نفر عنوان کرد و گفت: در بخش غیردانشجویی نیز 20 تیم شرکت کردند. به گفته کلهری، امروز مصادف با یازدهمین همایش روز بتن از نفرات برگزیده اول تا سوم در هر رشته تقدیر به عمل می‌آید.

 

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...